رفتن به مطلب

mar.yam

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    149
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

1 دنبال کننده

درباره mar.yam

  • درجه
    عضو نسبتاً فعال جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. mar.yam

    صفحه ادامه مطلب کجاس؟

    میشه لطفا جواب سوالمو بدین؟
  2. mar.yam

    صفحه ادامه مطلب کجاس؟

    سلام. من یه قالب گرفتم که مطالب به صورت "ادامه" داره و میره یه صفحه ی دیگه. حالا می خوام بدونم این صفحه کجا هس و من چطوری می تونم داخل اون صفحه ادامه مطلب خودمو بنویسم؟! ممنون از پاسخگویی تون.
  3. mar.yam

    قرار دادن عکس روی ماژول

    سلام. ببخشید آقای میری درست شد. ممنون از لطف تون.
  4. mar.yam

    قرار دادن عکس روی ماژول

    سلام. می خوام یه عکس روی ماژول قرار بدم. میشه لطف کنین و راهنماییم کنین؟!؟ این سایتم هست و عکسی که می خوام قرار بدم همون عکس زرد هست که رفته زیر ماژول http://rezalighting.com/ ممنون
  5. mar.yam

    جابجا شدن هدر

    سلام. خسته نباشید. هدر این سایت رو وقتی با سیستم دیگه ای نگاه می کنم بهم میریزه یعنی اندازش درست نیس! باید چیکار کنم؟ ممنون. http://ghasrsephid.ir/
  6. mar.yam

    سفید بالاآمدن صفحه RSForm در سایت

    سلام. ماژول RSform در مدیریت جوملا درست کار می کنه اما در پیش نمایش و خود سایت چیزی نشون نمی ده و فقط صفحه سفید رو نمایش می ده. ممنون.
  7. mar.yam

    مشکل در قالب yougrids

    سلام. ممنونم آقای صفر علی بابت کدتون. همون کد شما رو گذاشتم اما در یه فایل دیگه. یه سوال دیگه داشتم از خدمتون: برای ماژول پارس گلوبال باید چیکار کنم؟!
  8. mar.yam

    مشکل در قالب yougrids

    سلام. آقای صفر علی ولی من با دو تا سیستم انجام دادم و هر دو کش ها رو پاک کردم ولی بازم جواب نداد. همچنان پیکان های سمت چپ به متن چسبیدن!!!
  9. mar.yam

    مشکل در قالب yougrids

    سلام. گذاشتم اما هیچ تغییری نکرد؟!!!؟
  10. mar.yam

    مشکل در قالب yougrids

    سلام من جوملای سایت رو از 2.5 به 3 بروزرسانی کردم. و قالب yougrids ویژه جوملای 3 رو نصب کردم . در سایت جدید علامت بالت لیست ها (پیکان) روی ابتدای متن لیست ها اومده. alrahmanfars.com قسمت بالا سمت چپ، یعنی هر چه لیست باشه این علامت پیکان روی متن میاد. می خوام بین این علامت و متن فاصله بدم و دوستان راهنمایی فرمایند. ممنون.
  11. mar.yam

    اسم این ماژول چیه؟

    آره درسته حق با شماست! ولی من بازم متوجه نمیشم. الان من مجموعه شو کیک انتخاب می کنم مطلب در مورد کیک بنویسم درسته اما اگه مطلب من در مورد غذا باشه چی؟ اون بازم کیک رو نمایش میده!!!!
  12. mar.yam

    اسم این ماژول چیه؟

    راستی این ماژول رو استفاده کردم اما توی این ماژول باید خودمون مجموعه رو انتخاب کنه! من می خوام اگه مطلب در رابطه با کیک هست کیک هامو بیاره و اگه با غذا , غذای مشابه اونو بیاره و اگه با شیرینی و ....
  13. mar.yam

    اسم این ماژول چیه؟

    ممنونم. اما نمی خوام به صورت اسلایدر باشه!
  14. mar.yam

    اسم این ماژول چیه؟

    سلام. یه مازول می خوام مث این : http://liliangol.blogfa.com/post/281 یعنی هر مطلبی که مشابه مطلب گذاشته شده بود , در زیر مطلب گذاشته شده برام بیاره ممنون.
  15. mar.yam

    مشکل با ماژول پارسا گلوبال

    سلام. این ماژول رو نصب کردم و اخباررو معرفی می کنه. اما وقتی لینکی از اخبار رو می زنم , این ماژول هم دوباره تو اون صفحه مقصد میاد. اینم سایت: http://hamzehmosa.ir/ ممنونم.
×
×
  • افزودن...