رفتن به مطلب

maryjon

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    31
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره maryjon

  • درجه
    Advanced Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. maryjon

    جابجایی عکس ها

    سلام دوستان من لازم دارم در سایتم یک سری عکس نمایش بدم که هر کدام لینک دارند به یک سری صفحات دیگر و لازم دارم که عکس ها با هربار رفرش جایشان را با یکدیگر تغییر دهند. کد جاوا اسکریپ این کار را پیدا کردم و در سایتی که استاتیک طراحی شود قادرم ان را اجرا کنم اما در جوملا برایم قابل استفاده نیست. دوستان ایا ماژول ، پلاگین یا روشی در جوملا نمی دانند که بتوان عکس ها به صورت مورد نظر نمایش داد؟ مشابه سایت www.bartarinha.com :thankyou:
  2. سلام ممكن لطفا در حين معرفي گالري ها اين نكته مهمم ذكر كنين كه ايا قابليت مجموعه بندي داره يا خير؟:thankyou:
  3. ببخشيد ايا اين گالري مثل فوكا قابليت مجموعه بندي هم دارد؟:thankyou:
  4. maryjon

    تنظیمات ftp و ارور configuration.php

    ببخشید این پرمیشن در فایل configuration به چه اسمی هست؟ من نمی تونم پیداکنم؟ درضمن من لوکال کار می کنم. در نصب فوکا مشکل دارم:cool: ممنون
  5. maryjon

    روش استفاده از کامپوننت ها

    سلام لطفا یک اطلاعات کلی در خصوص استفاده از کامپوننت ها و شیوه بکارگیری انها در حالت کلی در صفحات وب سایت جوملا بدهید. بنده تمی دانم چگونه یک کامپوننت را بکار ببرم؟ همین طور در خصوص بکارگیری پلاگین ها فرق ماژول و کامپوننت و پلاگین راهم ممنون میشم بیان کنید.:thankyou:
  6. maryjon

    کدنویسی در جوملا

  7. maryjon

    کدنویسی در جوملا

    ممنون دوستان اما من فقط یک عکس نمیخام بذارم من در هر صفحه می خام نزدیک 50عکس کوچک بذارم و از هر کدوم لینک بدم به یک صفحه ای از جوملا. ایا راهی برای این کار دارید؟
  8. maryjon

    گالری عکس با قابلیت جدید

    ممنون اما من خیلی از گالری ها را گرفتم دو حالت بیشتر ندیدم. یا یک ادرس پوشه عکس های سورس را میگیرن یا 2-3 تا ادرس عکس ندیدم حالتی که به هر صفحه یه پوشه تخصیص بدیم . میشه یکی از همین گالری ها را برای مثال بمن معرفی کنین. من گالری های زیر را تست کردم اینجور که می خام نبودند spacegallery phoca j5 galerialight hot image slider:shy:
  9. maryjon

    کدنویسی در جوملا

    سلام من در صفحه اول سایتم لازم دارم که یک سری عکس که هرکدوم به صفحاتی لینک می شن قرار بدم برای اینکار توی قسمت html مطالب میرم و کدهای عکس قرار می دم و کار درست پیش میره لینک ها هم کار می کنن اما وقتی می خام روی عکس ها افکت بذارم و به همون کد یک سری تگ موس اور اضافه می کنم نمی دونم چرا خودش تگ هامو خراب می کنه و جواب نمی ده نمونه تک من این هست اصفهان کسی هست بدونه اشکال چیه؟ اصلا راه اصولی قراردادن یک سری عکس به طور مرتب در صفحات جوملا همین هست یا راه دیگه ای هم داره؟ و چرا کد من را درست اجرا نمی کنه. در صورتی که اگر همین کد را به صورت مجزا یک پیچ کنم خارج از جوملا درست کار می کنه ممنونم
  10. maryjon

    گالری عکس با قابلیت جدید

    سلام دوستان به یک گالری عکس نیازدارم که بتونم متناسب باهرصفحه ای از سایتم یک پوشه عکس خاص به اون تخصیص بدم. اصلا همچین چیزی امکان پذیر هست؟ مثلا در صفحه دو عکس های پوشه دو را نشان بده و در صفحه سه عکس های پوشه 3؟:cool:
  11. maryjon

    نمایش مازول فقط در صفحه اول

    سلام اپرا جان دقیقا همین مشکل را دارم و یک مازول دارم که میخام فقط و فقط در یک صفحه خاص فعال بشه . اما این که شما گفتی فقط در صفحه اول می شه فعال -غ فعال کرد. با اون حالت منوها هم اگر برای همه فعال را بزنم درست کار میکنه و توی اون صفحه هم نمایش می دهد اما اگر خاص اون صفحه بکنم دیگه نشونش نمیده . راه دیگه جز دستکاری تگ نداره؟ میشه روی همین تگ بیشتر توضیح بدید؟ ممنون
  12. maryjon

    سرعت لود و ارتباط با تعداد صفحات

    آیا سرعت بارگذاری سایت جوملا با افزایش تعداد صفحات و لینک های سایت کاهش می یابد؟ اگر مجبور باشم تعداد خیلی زیادی مطلب و عکس در جوملا داشته باشم آیادر سرعت سایت من تاثیر دارد؟:idea:
  13. maryjon

    afterburner

    سلام دوستان کسی این قالب afterbuerner که به سبک ترین قالب معروف هست را فارسی سازی سازی نکرده؟ اگر کسی داره قالب فارسی شده را لطفا بارگذاری کنه. ممنون:thankyou:
  14. maryjon

    آرتیستر 1.6 یا 3 ؟

    سلام من یک سوال داشتم من با ارتیستر3طراحی کردم اما متاسفانه با ie7 مشکل داره و وقتی ماژول منو نصب میکنم میریزه بهم منوی را توی ie7 اما با فایرفاکس سالمه یک سوال دیگم اینکه واقعا قالب های ارتیستر سرعت پایین دارند؟
  15. maryjon

    مشکل در کار با mod_sbd_rollmenu

    سلام بعد از نصب این منوی اکاردئونی مشکل کادربندی دارم که عکس را در زیر ضمیمه کردم لطفا راهنمایی کنید. http://00913.ir/menu.bmp :thankyou: اقا لطفا پست را پاک کنین مشکلم حل شد. پوزش:cool:
×
×
  • افزودن...