رفتن به مطلب

abshr24

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره abshr24

  • درجه
    عیسی طاهری

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. abshr24

    Lightbulb مشکل قالب نگاه (پی سی دانلود)

    با سلام دوستان قالبی از همین انجمن دانلود کردم بنام قالب نگاه در حقیقت مشابه و یا عین قالب فعلی پی سی دانلوده منوهای بالای که در موقعیت منو قرار گرفته وقتی موس روش میره مثل پی سی دانلود نمایش نمیده.. لطف کنن دوستان بگن. مشکل چیه اینم لینک سایت آزمایشی منوهایی که من نوشتم مث خانه، مقالات، بانوان.. وقتی در قسمت خانه باشم و روی مقالات موس رو نگه دارم زیرمجموعه مقالات و یا بانوان نمایش داده نمیشه. در ضمن برای منوی مقالات و بانوان و همچنین زیرمنوهاش نوع منوی مطالب ویژه شده رو انتخاب کردم. امیدوارم که تونستم باشم مطلبمو برسونم اگه دوستان متوجه نشدن بگن تا یوزر و پسوردمو بدم تا همکاری نمایند. با سپاس از همه دوستان گرامی
  2. abshr24

    افزونه فارسی نمایش رتبه آلسکای شما

    با سلام این لینک از سایت جوملای جهانی است در این لیست می تونید هر گونه رنکینگ رو بیابید. در ضمن اینم رنک گوگل با رتبه الکسا یکجاست. چیز جالبیه... Alexa and google page rank دمو :1:
  3. آقای تهرانی عزیز اگه میشه اسکرین شات موقعیت ها رو هم میذاشتین بد نبود. در ضمن اگه کسی خواسته باشه هدرش رو یک دست کنه باید چکار کنه. الان هدرش 28 تیکه هست و اگه خواسته باشه یه تیکه باشه با توضیح لطفا. :heart:
  4. abshr24

    غیر فعال کردن لینک pdf و چاپ

    سلام دوست من! راحت ترین و بهترین کار نه حذف کد هست و نه کار دیگه! خود جوملا این کار رو ترتیب داده. اول وارد سیستم مدیریت سایتت میشی > بعد مدیریت مطالب > بعد پارامترها (وارد هیچ مطلبی نمیشه) > بعد هم هر چیزی که از پارمترها رو میخوای غیرفعال می کنی > و در آخر هم میای بالا و دکمه ذخیره رو می زنی. به همین راحتی همشون 600 تا که 6000 تا هم باشه همش یک جا غیر فعال میشه. امیدوارم کارت راه بیفته در ضمن از تـ ــشــ ــکــ ـــر فراموش نکنی. واسه زدن یک کلید تشکر هزینه نداره. :thankyou: اگه متوجه نشدی بگی که تصویر برات بذارم که خوب متوجه بشی. اگه هم مدیریت سایتت انگلیسی هست اینا رو طی کن. Content > Article Manager > Parameters بعد هم انتخاب آیکون و ذخیره... در ضمن اگه لینک انگلیسی شو هم خواستی اینه می تونی ازش استفاده کنی. در ضمن من از این استفاده کردم. یک دفعه غیرفعالشون کرده بودم ولی دوباره فراموش شد. الان رفتم اینو گیر آوردم. غیرفعال کردن آیکون های پی دی اف، ایمیل و پرینت
  5. abshr24

    کامپوننت ایجاد برجسب برای جوملا 1.7

    خب ممنون از راهنماییتون ولی من کامپوننت برچسب برا جوملا 1.5 میخوام لطف کنین :thankyou:
  6. abshr24

    پلاگین نمایش RSS در سایت

    با سلام دوستان محترم ببخشین تازه کارم من میخوام فید خبر خوان و آدرس فیس بو ک و تویتر رو در کنار هم نمایش بدم مثلا در سمت راست آیکون هر کدام باشه که با کلیک نمایش بده مثلا عنوانش باشه ما را دنبال کنید. اگه ف-ی-س ب-و-ک و تویتر یا گوگل پلاس نمیشه مشکلی نیست ولی فیدخبرخوان باشه البته فیدخبر خوان از کجا فعال میشه من تو مدیریت گشتم دیدمش فعالش هم کردم ولی تو سایت نشون نمیده. علت چیست. ممنون التماس دعا :thankyou: :thankyou:
  7. abshr24

    ماژول تاریخ و زمان شمسی

    با سلام خیلی خیلی ممنون بابت این افزونه ها واقعا حال دادن من. جدی و دور از خالی بندی من یک افزونه رو از چند جا دانلود کردم که حقیقتا مشکل داشت. کامپوننت جی کامنت، ولی از اینجا دانلودش کردم بدون تبلیغات بود و خیلی هم راحت کارم رو راه انداخت بدون مشکل. درسته که اول نیستین ولی امیدوارم که بهترین باشین
  8. abshr24

    مشکل در انتشار مطلب

    سلام دوستان. ممنون ببخشین که اذیتتون کردم. من کار با جوملا رو هیچی یاد ندارم . اون کتاب سایت دوسیب رو تا اندازه ای خوندم برام گیج کننده بود. این کتابی که هم اکنون شما توصیه کرده اید رو دارم دانلود می کنم. ان شاء الله که مشکلم حل بشه. به طور مثال براتون بگم: مثل بلاگفا که موضوعاتش مشخصه. وقتی یک مطلب رو می نویسم می خوام صفحه اول و در موضوع مخصوص به خودش قرار بگیره. بعدش اگه بره پایین مشکلی نیست. مثل بلاگفا. بخش و مجموعه کارایی شون چیه؟ منوی اصلی که منوهای دیگری هم بهش اضافه میشه. مثلا من کتابخانه بهش اضافه کردم. ولی وقتی مطلبی رو نوشتم در اونجا من عنوانی به نام کتابخانه ندیدم. فقط اون چیزهایی که در مجموعه و بخش افزوده بودم همون ها رو دیدم. باید این دفعه متوجه حرف من بشین. یک چیز بی ربط هم میخوام بگم عذر میخوام. یکی از دوستان در سوریه هست و یه هاستی خریده دقیقا نه خودش می دونه و نه من که برنامه ای که روی هاستش نصبه از کدوم مدل سی ام اس هست. من اینجا تصویر رو براتون میذارم اگه فهمیدین کمکم کنین. در ضمن اگه کتاب آموزشی هم داره لینکی مینکی بذارین ممنون میشم. در ضمن زبان برنامه هم عربی است.
  9. abshr24

    مشکل در انتشار مطلب

    با سلام من همونطور که قبلا گفتم یه صفحه ای از سایت یه دوست در اختیار دارم و دارم کار با جوملا رو یاد میگیرم ولی هر کاری می کنم بازم بی فایده. با اون که کتاب جوملا از سایت دو سیب رو هم دانلود کردم بازم فکر کار نمی کنه. به طور مثال می خوام یک مطلبی رو انتشار بدم. مطلب رو می نویسم ولی می خوام در منوی اصلی باشه. اگه منظورم رو فهمیدین بی زحمت بخاطر خدا جوابم رو زود بدین. تا دوباره مزاحمتون بشم. :thankyou:
  10. abshr24

    منو آبشاری راست چین mod_djmenu_v1.5.0_RC4

    ممنون دستت درد نکنه اگه. حقیقش من تازه کارم و میخوام برام توضیح بدی که باید اینو کجا بذارم و لینکاشو هم چجوری درست کنم.:64 (1):
  11. با سلام دوستان من از اون تازه کارهای بی سوادم که باید بهم بگین 1 بعلاوه 1 مساوی است 2. اگه نه من نمی فهمم. این گونه قالبها که نه فولدری برای امیج دارن نه سلاید شو من عکسهامو باید داخل چه فولدری با چه سایزی بذارم. در ضمن من از ویرایشگر اکسپرژن استفاده می کنم. کدوم یک از فایلها رو برای ویرایش سایز باید ببینم. ممنون میشم اگه فوی جواب من بی سواد رو بدین. در ضمن اگه کتاب آموزشی کلی در مورد جوملا وجود داره برام معرفی کنین. کتابهایی که برای افراد بی سواد هستش. اینم ایمیلم. abshar24@gmail.com در پناه حق
×
×
  • افزودن...