رفتن به مطلب

kianesfahan

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    414
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط kianesfahan

  1. دوستان کسی نیست در این زمینه راهنمایی کند ؟
  2. کسی از دوستان راهکاری بابت این مشکل و ارور ندارند ؟
  3. خوب از پروکسی هم استفاده نکنم که کلا وصل نمیشه و الان نسخه جدید این اسکریپت که اضافه شده حتما باید پروکسی وارد کنیم. پس باید چه کار کنیم ؟
  4. سلام و درود وقت بخیر . ما برای ربات اینستاگرام جومینا پروکسی هم خریداری کردیم موقع اتصال به حساب اینستاگرام ارور Challenge required را میدهد. از سمت ارائه دهنده پروکسی پیگیری میکنیم اعلام میکند این مشکل مربوط به ربات اینستاگرام میباشد. برای حل این مشکل باید چه کار کنیم ؟
  5. در وردپرس چنین امکانی وجود دارد . چه طور در جوملا چنین افزونه ای وجود ندارد ؟ راهکار یا راه حلی وجود ندارد ؟
  6. از دوستان کسی نیست راهنمائی کند ؟
  7. سلام . وقت بخیر . در وردپرس افزونه های مختلفی وجود دارد که کاربران عادی بدون نیاز به ثبت نام مطالب خودشان را ارسال میکنند و مدیر پس از تائید آن ، مطلب در سایت منتظر شده و نمایش داده میشود و این عملکرد به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد . حالا ما نیز چنین افزونه ای برای جوملا نیاز داریم . ترجیحا اگر بشود k2 را به این صورت تغییر دهیم عالی میشود که یک کاربر عادی بتواند یک مطلبی را در یکی از چند دسته بندی که بهشون نمایش داده میشود قرار دهد و مدیر فقط با تائید آن ، آن مطلب در سایت منتظر شود . دوستان چه افزونه ای سراغ دارید ؟ مثلا RS Form را میشه به k2 به این شکل وصل کرد ؟ برای محتوای جوملا چنین افزونه ای وجود دارد ؟
  8. چه طور می توانیم در k2 این کار را انجام دهیم ؟
  9. kianesfahan

    چه طور قرم ثبت نام جوملا 3 را ویرایش کنیم ؟

    روش کار در جوملا 3 هم همین طور خواهد بود ؟
  10. ممنون . اما دقیقا مشابه چیزی که ما نیاز داریم در وردپرس وجود دارد . کاربر عادی بدون اینکه نیاز داشته باشد ثبت نام کند می تواند برای مدیر پست ارسال کند در یک دسته بندی خاص و مدیر پس از تائید نمایش بدهد در سایت . حالا ما چه طور در جوملا میتونیم چنین کاری انجام بدیم ؟ به خصوص چه طور در k2 ؟ اینکه دسته بندی را روی گروه کاربری خاصی ست کنیم اصلا جواب نمی دهد . میخواهیم کاربر عادی این کار را انجام دهد نه گروه کاربری جدیدی
  11. kianesfahan

    چه طور قرم ثبت نام جوملا 3 را ویرایش کنیم ؟

    کامپوننت فوق را غیر فعال کردیم الان که دارد از سیستم ثبت نام خود جوملا استفاده میکند نیز همون گزینه ها را نمایش میدهد . باید چه کار کنیم ؟ آموزش اقای میری را هر چی دنبالش گشتیم پیدا نکردیم . امکان دارد لینک بدهید ؟
  12. ایجاد کردیم اما وقتی کاربر روی منو کلیک میکند نام کاربری و رمز عبور میخواهد همچنین بر روی یک دسته بندی خاص نیز تمرکز نمی کند .
  13. سلام دوستان . وقت بخیر . چه طور در کامپوننت k2 یک کاربر عمومی سایت بدون نیاز به ثبت نام در سایت برای یک دسته بندی خاص در k2 مطالب ارسال کند و مدیریت پس از مشاهده مطالب در صورت نیاز تائید کند و در سایت نمایش بدهد ؟ در وردپرس این امکان به عنوان پست مهمان وجود دارد در جوملا در k2 چه طور میتونیم این کار را انجام بدیم ؟
  14. kianesfahan

    چه طور قرم ثبت نام جوملا 3 را ویرایش کنیم ؟

    به صورت پیغام خصوصی خدمت حضورتان ارسال شد .
  15. kianesfahan

    ارور plugins/system/languagefilter/languagefilter.php

    سلام . ممنون . خیر . مشکل مان هنوز رفع نشده است . پیغام خصوصی دادم خدمت تان .
  16. kianesfahan

    چه طور قرم ثبت نام جوملا 3 را ویرایش کنیم ؟

    خیر از همان اول این گزینه ها را داشت . از کجا میشه فهمید دارد از چه افزونه ای فراخوانی میکند ؟
  17. سلام . فرم ثبت نام جوملا 3 بسیار طولانی هست . مثلا گزینه های آدرس 1 ، آدرس 2 ، شهر ، منطقه ، کشور و .... دارد . چه طور میشود این گزینه ها را حذف کرد ؟ به خاطر دارم که جایی میشد این گزینه را غیر فعال کرد . در حال حاضر هر چی گشتم پیدا نکردم . دوستان لطف میکنید راهنمائی کنید ؟
  18. kianesfahan

    ارور plugins/system/languagefilter/languagefilter.php

    جناب قاسمی منتظر خبر شما هستیم .
  19. kianesfahan

    ارور plugins/system/languagefilter/languagefilter.php

    تشکر . اطلاعات خدمت حضورتان پیغام خصوصی شد . لطف بفرمائید روش حلش را نیز بفرمائید . تشکر
  20. kianesfahan

    ارور plugins/system/languagefilter/languagefilter.php

    سلام . وقت بخیر . ممنون . اما اگر دو پلاگین سیستم - انتخاب زبان و سيستم - کد زبان را غیر فعال کنیم صفحه اصلی سایت با ارور 404 مواجه میشویم . مشکل از کجاست و چه طور می تونیم رفع کنیم ؟
  21. kianesfahan

    ارور plugins/system/languagefilter/languagefilter.php

    سلام . چند روز گذشته صفحه اصلی سایت ما سفید شده بود . اما پنل مدیریت باز میشد . گزارش خطا را فعال کردیم ارور ذیل در صفحه اصلی نمایش داده شد : Notice: Undefined index: de-DE in /home/********/public_html/plugins/system/languagefilter/languagefilter.php on line 423 Notice: Trying to get property of non-object in /home/*******/public_html/plugins/system/languagefilter/languagefilter.php on line 423 پلاگین انتخاب زبان را اگر غیر فعال کنیم سایت با ارور 404 مواجه میشود . برای رفع مشکل باید چه کنیم ؟ جوملا 3 میباشد .
  22. kianesfahan

    مشکل منو در دو زبانه کردن جوملا 3

    سلام دوستان . ما با استفاده از آموزش هایی که در اینترنت بود وب سایت جوملایی خود را دو زبانه کردیم به طور مثال این آموزش : *********************************همه چیز اوکی هست و وقتی درست کار میکند غیر از منوی وب سایت . ما برای هر زبان یک منو ایجاد کردیم اما وقتی سایت را میگذاریم روی حالت انگلیسی منو فارسی نمایش میدهد . چرا ؟ و چه طور می توانیم این موضوع را حل کنیم ؟ دوستان لطفا راهنمائی کنید ضروری هست .
  23. kianesfahan

    مشکل جدی با کامپوننت taxonomy

    ممنون دوست عزیز اما در بین تمامی فایل های سایت هم جستجو کردیم متاسفانه هیچ فایلی با این نام پیدا نکردیم !!!!! چه طور می توانیم متوجه بشیم که باید چه کنیم ؟
  24. سلام مجدد . خیر . هر دو پلاگین فوق فعال بودند . مشکل از کجاست ؟
  25. kianesfahan

    مشکل جدی با کامپوننت taxonomy

    مثلا چه پلاگینی ؟ چه طور میشود متوجه شد چه پلاگینی هست ؟ پس چرا وقتی اون دو تیبل را پاک میکنیم سایت کلا بهم میریزد ؟
×
×
  • افزودن...