رفتن به مطلب

babak1410

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره babak1410

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. babak1410

    اخطار در افزونه بانک ملت جوم شاپینیگ

    سلام و عرض ادب، ضمن تشکر وخسته نباشید، من از کامپوننت بانک ملت جومینا برای جوم شاپینیگ استفاده میکنم. اما در قسمت تنظیمات با اخطار زیر مواجه می شوم سلام. وقت بخیر. ضمن تشکر وخسته نباشید، من از کامپوننت بانک ملت جومینا برای جوم شاپینیگ استفاده میکنم. اما در قسمت تنظیمات با اخطار زیر مواجه می شوم: Fatal error: Call to undefined method JSFactory::getModel() in ....../public_html/components/com_jshopping/payments/pm_mellat/pm_mellat.php on line 33 در اینترنت که جستجو کردم چیزی پیدا نکردم - کسی میتونه راهنمایی کنه؟ سپاسگذارم.
  2. babak1410

    کامپوننت فرم ساز ChronoForms برای جوملا 1.7

    سلام. ممنون بابت معرفی این فرم ساز. کسی میتونه برای اتصال این فرم ساز به درگاههای بانکی راهنمایی کنه. ممنون.
  3. babak1410

    مشکل در نصب ماژول فال حافظ

    سلام. ضمن تشکر از نویسندگان این ماژول آیا راهی برای نصب و راه اندازی این ماژول روی آخرین نسخه جوملا(۳٫۴) وجود ندارد؟ من نسخه موجود این کامپوننت را نصب کردم متاسفانه در قسمت مدیریت وقتی کامپوننت را باز میکنیم صفحه کاملا سفید باز میشود و باید بک کنیم به صفحه قبلی. تشکر فراوان.
  4. babak1410

    مشکل زبان پیشفرض در سایت 2 زبانه

    با سلام. من هم همین مشکل را داشتم که بصورت زیر حل شد: در سایت چند زبانه خود به قسمت "مدیریت زبانها/عنوان" بروید. در بالای لیست روی کلمه "ترتیب" کلیک کنید تا امکان تغییر ترتیب فراهم شود. برای مثلا سایت دو زبانه عدد 1 را به فارسی و صفر را به انگلیسی اختصاص دهید و روی آیکون ذخیره در کنار کلمه ترتیب کلیک کنید. بعد از ذخیره شدن باید زبان فارسی که میخواهید پیشفرض سایت و بعنوان اولین زبان باز شود در لیست زبانها بالاترین باشد. اگر خدا بخواهد کار شما هم درست میشود. آرزوی موفقیت. نکته مهم : همه تنظیمات گفته شده توسط دوستان در بالا باید انجام شده باشد.
×
×
  • افزودن...