رفتن به مطلب

amira4

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    113
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره amira4

  • درجه
    عضو نسبتاً فعال جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. باسلام پنل قبلی و فعلی سی پنل می باشد ! خیلی ممنون و تشکر ! الان تمامی عکس های نمایش داده می شوند ! ممنون و تشکر ! :thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou:
  2. باسلام خدمت مدیر گرامی وب سایت جومینا ، جناب فرحزادیان مدیر هاستینگ به بنده گفت که من پرمیشن های جوملا را چک کنم و ببینم که درست هست یا نه ! به نظر شما این کار میتونه باعث ایجاد این مشکل شده باشد ؟! و چگونه میتوانم پرمیشن ها رو چک کنم ؟ باتشکر
  3. سلام بهشون گفتم گفتند که سی پنل سرور ما رو تحریم کرد و مجبور شدیم سرور را انتقال بدیم. خودم هم حدس میزدم که ممکن است مشکل این باشد ! الان باید چیکار کنم ؟! هیچ راهی وجود ندارد ؟
  4. باسلام خدمت شما سایت بنده تا چند روز پیش درست بود ولی چند روز پیش یه مشکل برای هاستینگ پیش آمده بود و تا چند روز سایت باز نمیشد ! تا امروز که آدرس سایت را در مرور گر زدم ، سایت باز شد ! الان بزرگترین مشکل بنده این است که عکس های در گالری عکس نمایش داده نمیشود و از امروز هروقت یه خبر درج میکنم ، تصویر بند انگشتی آن نمایش داده نمیشود ! به نظر شما باید چیکار کنم !؟
  5. amira4

    عدم نمایش تصویر در وب سایت

    ببخشید سرچ کردم ولی چیزی زیادی نفهمیدم ! نام کاربری ftp در هاست رو میدونم ولی رمز عبور را خیر ! به نظر شما آسان ترین راه کدام است ؟
  6. amira4

    عدم نمایش تصویر در وب سایت

    سلام جناب دفاعی از کجا باید این کار را انجام بدهم ؟ درضمن این مشکل وقتی اتفاق افتاد که دیروز شرکت هاستینگ سایت من ، سایتهایی که دامنه اونها روی سرورشان ست نشده بودن رو ساسپند کردند ! سایت من هم جز آن ها بود ! و بهشون یه تیکت زدم و سایتم درست شد !
  7. amira4

    عدم نمایش تصویر در وب سایت

    باسلام خدمت شما بنده یک سایت خبری دارم و هر تصویری که برای خبر هایم قرار میدهم ، به صورت بند انگشتی در صفحه ی اصلی قرار می گیرد و در ادامه ی مطلب آن خبر ، عکس به طور کامل نمایش داده میشود ! درضمن هر عکسی هم در ماژول گالری عکس قرار میدهم نیز با ارور رو به راه می شوم . ولی امروز که یک خبر در سایتم گذاشتم ، تصویر بند انگشتی نمایش داده نشد و با ارور زیر مواجه شدم : JFTP::login: Bad Password JFTP::mkdir: Bad response JFTP::chmod: Bad response به نظر شما مشکل از کجا می تواند باشد ؟
  8. amira4

    مشکل مهم در ادامه ی مطلب سایت !!

    جناب فرحزادیان سلام میشه بفرمایید که چه کار های دیگری را باید انجام بدهم ؟:thankyou::thankyou: تشکر
  9. ممنون از دو تا دوست عزیز ببخشید میشه بگویید که کدام نسخه برای این نوع سایت بهتر است که استفاده کنم ؟ تشکر
  10. با سلام آیا میدانید که این سایت با چه سی ام اسی ساخته شده است ؟ http://bentolhoda.com تشکر
  11. amira4

    مشکل مهم در ادامه ی مطلب سایت !!

    جناب فرحزادیان من این کار ها رو انجام دادم ولی درست نشد فایل رو تغییر نام دادم و دقیقا اون کد ها رو وارد اون فایل کردم کش جوملا رو هم حذف کردم ولی باز هم نشد
  12. amira4

    مشکل فوری در خراب باز شدن سایت

    دستتون درد نکنه حتما بهشون میگم !! تشکر:thankyou: از شما هم ممنون دوست عزیز :thankyou:
  13. amira4

    مشکل فوری در خراب باز شدن سایت

    چشم تشکر مثل اینکه حجم هاست از 2000 مگ به 500 مگ تبدیل شده است و اطلاعات من تو هاست فعلی 1200 مگ است !! آیا میتواند از این باشد ؟:thankyou:
  14. amira4

    مشکل فوری در خراب باز شدن سایت

    سلام دوستان و مدیران گرامی من از دیشب تاحالا به هیچ چیزی دست نزدم ولی امروز که سایتم رو باز کردم دیدم بعضی از ماژول های اختصاصی سایتم خراب نمایش داده میشوند !! آدرس سایتم اینه : کلیک کنید به نظر شما این کد ها چی هستند ؟ مشکل از کجاست ؟ باتشکر:thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou:
  15. amira4

    یک کد html را چگونه به قالب اضافه کنم ?

    سلام فک کنم با ماژول html دستی بتونی بگذاریش درسایت :thankyou: سلام میشه بیشتر توضیح بدهید ؟
×
×
  • افزودن...