رفتن به مطلب

M0H-3N_20

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    19
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره M0H-3N_20

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. M0H-3N_20

    اسلايدر تصاوير زيباي showplus

    دانلود نسخه مربوط به جوملا 1.5 از سرور جومينا همین :shy:
  2. M0H-3N_20

    اسلايدر تصاوير زيباي showplus

    سلام ممنون بابت این اسلاید شوی زیبا موقع نصب این ارور رو میده: Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: Unable to move '/tmp/php29agpR' to '/home/asmaneme/public_html/tmp/13106891601.zip' in /home/asmaneme/public_html/libraries/joomla/filesystem/file.php on line 351 روز خوش. جوینده. یا حق.
  3. M0H-3N_20

    کار نکردن سیستم رای دهی

    راهش مطمئنا این نیست. چون من بالای 50 افزونه نصب کردم. اگر ممکن باشه از طریق دیگه ای مشکل رو پیدا کرد، ممنون میشم. چقدر امروز این اسمایلی خوب توضیح میده حال و روز من رو! :1:
  4. M0H-3N_20

    کار نکردن سیستم رای دهی

    سلام وقت بخیر عزیزان من یک سیستم رای دهی (اگر اشتباه نکنم اسمش jlikeit_joomina_ir هست) رو نصب کردم. روزهای اول خیلی خوب کار می کرد. اما الان خراب شده و کار نمی کنه. فکر کنم بازم به دلیل تداخل در افزونه های زیادی هست که برای نیازهام و تست کردنشون، نصب کردم روی سایت. :1: لطفا مشخص کنید اشکال کار از کجا هست. ممنون. :thankyou: خوش باشید. جوینده. یا حق.
  5. M0H-3N_20

    توضیح در مورد نحوه کار و تنظیمات JUMultithumb

    سلام به همگی این پلاگین با اینکه فارسی هست، اطلاعات دقیقی در مورد نحوه استفاده از تنظیماتش در دست نیست. قبلا این پلاگین باعث شده بود که تمامی تصاویر سایت من در اندازه Small Email دیده بشن و حسابی من رو به دردسر انداخته بود:1: که با کمک Combile عزیز، مسئله حل شد. :thankyou: اما دلم میخواد بدونم این پلاگین دقیقا چیکار میکنه و چطور میشه از تنظیماتش استفاده کرد. خیلی عالی میشه اگر یکی از دوستان توضیحات لازم در این مورد رو قرار بدند برای همه. :thankyou: روز خوش. جوینده. یا حق.
  6. خیلی ممنون، درست شد. :thankyou: من چون بار اولمه، از این سوتی ها زیاد دادم و خیلی از افزونه ها در سایت و کار همدیگه تداخل ایجاد کردن. :1:
  7. M0H-3N_20

    گالری تصاویر به همراه مجموعه بندی

    پیرو حرف این دوستمون. منم یک گالری نصب کردم و خیلی ها رو هم مثل جوملا گالری و فوکا و نسخه طراحان و ... تست کردم. اما هیچ کدوم به دلم ننشسته. خوب میشد اگر یک گالری تصاویر عالی ارائه میشد. :thankyou:
  8. خب چطور ریسایز شدن؟ من نمیخوام اونقدر کوچیک باشن و حتما نیازی به کلیک کردن روش باشه. :-/ به نظر میاد یک حداکثر اندازه براشون تعریف شده. اما هرچی گشتم، نتونستم تنظیماتش رو پیدا کنم و تغییرش بدم.
  9. نه دوست عزیز تصاویر ابتدای متن کوچیک هستند. اما باقی اونها بزرگ هستند. :shy:
  10. امکانش هست یکی از دوستان "آموزش نحوه استفاده" این پلاگین رو ترجمه کنه؟ ممنون. :thankyou:
  11. سلام دوستان من با تصاویری که در مطالب درج می کنم، مشکل دارم. هر کار می کنم، تصاویرم رو کوچیک نشون میده. این هم نمونه: http://www.asmanemehr.com/index.php?option=com_content&view=article&id=73:1390-04-20-09-49-42&catid=15:1390-03-13-10-02-48&Itemid=18 لطفا دوستان راهنمایی کنند. شب خوش. جوینده. یا حق.
  12. M0H-3N_20

    مشکل با کامپوننت FlipPhoto Pro

    بله دوست عزیز اگر با فلش کار نشده بود و تصاویر بند انگشتی هم می داشت، فوق العاده بود. متاسفانه اسلاید شوی بند انگشتی هم که درخواست ارائه لینک دانلودش رو دادم، تنها قادر به ساخت اسلاید شو از یک فولدر خاص بود، نه مسیر های مختلف. حرف شما در مورد نداشتن مهارت کافی از طرف من صحیح هست. امکانش هست بهینه سازی لازم توسط شما یا باقی دوستان روی این کامپوننت صورت بگیره و دوباره برای دانلود در اینجا قرار داده بشه؟ چنانچه لازم هست، این نمونه این ماژول در سایت ما: http://www.asmanemehr.com/ خیلی ممنون. نیمه شب خوش! جوینده. یا حق.
  13. M0H-3N_20

    مشکل با کامپوننت FlipPhoto Pro

    سلام دوستان آقای گنجی در این تاپیک کامپوننتی رو معرفی کردند که به نظر من یکی از بهترین گزینه ها برای اسلاید شو در سایتها هست. خیلی ممنون از ایشون. :thankyou: منتهااین کامپوننت با زبان فارسی مشکل داره. در بخش توضیح (description) اگر توضیحی به فارسی در مورد عکس بنویسیم، به صورت علامت سوال نشون میده. کلا مثل اینکه هر متن فارسی رو علامت سوال نشون میده. لطفا برای حل این مشکل راه حلی ارائه کنید. شب خوش. جوینده. یا حق.
  14. ممنون میشم اگر لینک دانلود اصلاح شده قرار بدید. :thankyou:
  15. سلام مجدد جناب شمسی عزیز اتفاقا در مورد اینکه در تاپیک جدیدی مطرح کنم یا نه، فکر کردم، اما نهایتا تصمیم گرفتم به دلیل اینکه مربوط به این قالب می شد در همین تاپیک مطرح کنم. برای پیدا کردن مورد سوالم هم در انجمن جستجو کردم. امکانات زیاد دیگه ای که به دردم میخورد رو پیدا کردم، اما نتونستم چیزی در مورد سوالم پیدا کنم. ممنون میشم راهنمایی کنید. ممنون از شما و تیم فوق العاده جومینا. موفق باشید. جوینده. یا حق.
×
×
  • افزودن...