رفتن به مطلب

joomong

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    17
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره joomong

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. joomong

    تغییر نام فایل های آپلود شده در Rs Forom

    سلام دوستان گرامی. یک سوالی از خدمتتان داشتم. در یک فرم طراحی شده در Rs Form من به طور مثال چند فیلد به نام های: نام و نام خانوادگی و دکمه ارسال فایل قرار داده ام. در آخر نیز دکمه submit را گذاشتم. در حال حاضر مشکلی ندارم و فرم به خوبی کار میکند، زمانیکه لیست فایل های attach شده را می بینم فایلها را براساس خودش نام گذاری کرده است. به چه طریق می توانیم بگویم که نام فایل هایی که پیوست می شوند براساس نام و نام خانوادگی که کاربر در فیلدهای مربوطه وارد کرده است، ذخیره شود. با تشکر.
  2. joomong

    چند سوال در مورد Rs Form

    سلام وقت بخیر از پاسخگویی شما تشکر میکنم .اگه ممکن آدرس تاپیک های مورد نظر اعلام کنید من بیست تا عنوان جستجو کردم ولی موفق نشدم چیزی پیدا کنم شاید عنوانی که جستجو میکنم اشتباه است. با تشکر از شما
  3. joomong

    چند سوال در مورد Rs Form

    سلام دوستان گرامی وقت بخیر. چند سوال در مورد طراحی فرم با Rs Form دارم. ممنون میشم راهنمایی بفرمائید. 1- در فرم طراحی شده میخواهم کاربر تاریخ شمسی وارد کند، چطور میتوانم اطلاعات وارد شده در این کنترل را چک کنم. (آیا راهی وجود دارد که اطلاعات را به صورت روز/ ماه/سال ) از کاربر دریافت کرد. 2- وقتی از اطلاعات ثبت شده از فرم های Rs Form مثلا خروجی اکسل می گیرم فیلدهایی که اطلاعات آنها فارسی است بصورت علامت ؟؟؟؟ نشان می دهد. 3- برای فیلد آپلود مدارک می توان محدودیت نوع فایل تعریف کرد. مثلاً فقط فایل های word , pdf بتواند آپلود کند. 4- وقتی فایل آپلود می شود به اسم فایل آپلود یک کد عددی در سرور اضافه می شود آیا می توان تعیین کرد نام فایل مثلا براساس ستون های نام و نام خانوادگی ایجاد شود. با تشکر از راهنمایی شما.
  4. joomong

    نمایش جدول html ای به صورت حرفه ای

    دوستان کسی راه حل یا ایده ای داره
  5. joomong

    نمایش جدول html ای به صورت حرفه ای

    از پاسخ شما ممنون ام، تا حالا اینطوری به این قضیه ساده تو cms ها برخورد نکرده بودم
  6. joomong

    نمایش جدول html ای به صورت حرفه ای

    سلام دوستان گرامی. وقت بخیر. فرض کنید که یک html table دارید که حاوی تعدادی ستون مانند (ردیف، نام، نام خانوادگی، سن، رشته تحصیلی و محل تولد است). خب نمایش این اطلاعات به صورت یک جدول html ای در یک Custom Html یا یک مطلب کار سختی نیست!. مسئله جایی مهم میشه که این جدول شما حاوی اطلاعات زیادی میشه و پیدا کردن مثلا یک شخص یا رشته تحصیلی سخته میشه! آیا ماژول یا کامپونتی (فارسی یا غیر فارسی) وجود دارد که مانند تصویر زیر امکان Sort , Filter کردن سطرهای جدول داشته باشه. خیلی ممنون میشیم راهنمایی یا ایده ای در این زمینه بفرمائید.
  7. با سلام خدمت دوستان گرامی. من در این تاپیک سوالی مطرح کردم لطفا در صورت ایده راهنمایی فرمائید. با تشکر.
  8. سلام دوستان. نماز و روزه شما قبول باشه. اجازه بدید سوالم را کمی واضح مطرح کنم. فرض کنید یک چیزی مثل جدول (table) دارید که دارای ستون های نام و نام خانوادگی، معدل و نام شهر است. قاعدتا کسانی در این لیست وجود خواهند داشت که مثلا شهرهاشون یکی باشه (مثلا 10 نفر تهران ، 6 نفر شیراز، 8 نفر اصفهان و ...) اگه من بخوام این اطلاعات افراد توی یک مطلب بصورت جدولی نمایش بدم، امکانش هست ولی اشکالی که داره اینکه شهرهای تکراری داخل این جدول زیاده و من می خوام این امکان به کاربر بدم که بتونه فقط کسانی که برای شهر تهران هستند ببینه یعنی بتونه اطلاعات قیلطر کنه. ولی خب نمیدانم از چه ابزاری باید استفاده کنم تا مطلب هایی که اینگونه اطلاعات دارند امکان قیلطر گذاری هم داشته باشند. این هم بگم که میخواهم همه اطلاعات در کنار هم نمایش داده شوند و امکان قیلطر کردن مثلا بر اساس شهر باشه. و نمیدونم این کار با ماژول یا کامپونتی میشه انجام داد یا نه؟ امیدوارم منظورم خوب مطرح کرده باشم و درجای درستی نیز طرح کرده باشم. با تشکر از راهنمایی شما.
  9. joomong

    عدم نمایش فولدر سایت در www

    سلام وقت بخیر دوستان عزیز. یه مشکل عجیب و غریب امروز روبه رو شدم. در ویندوز سرور 2008 (لوکال) من ومپ نصب کردم و چند تا سایت دارم که در لوکال کار میکنم. امروز خواستم یک سایت جدید ایجاد کنم. یعنی اول یک فولدر ساختم بعد source سایت داخل آن فولدر که می ریزم تو local host نشان نمیده ! به نظر شما من باید چیکار کنم
  10. joomong

    به روز رسانی جوملا

    سلام دوستان گرامی من یکسری سوالات دارم از خدمتتان که می خواهم به صورت گام به گام می خواهم مطرح کنم و آن را انجام بدم تا در نهایت بتوانم سایتم را ارتقاء بدهم. سایت من جوملای Version 1.5.15 می باشد و از سایت جوملای جهانی اون قدیم ها دانلود شده و با تغییر موقعیت ها و گرافیک سایت تغییر قالب داده شده است. حالا من میخواهم این نسخه از سایتم به جدیدترین نسخه ای ( که فکر میکنم نسخه 3.1 باشد) در جوملای جهانی انتشار یافته ارتقاء بدم . در اینترنت هم مطالب هم زیاد دیدم ولی هر کدام به نوعی من دچار ابهام اشکال کرد. برای به روز کردن به آخرین نسخه به چه ماژول ها یا کامپونت هایی نیاز خواهم داشت؟ و اینکه برای ارتقاء به صورت مرحله مرحله چه کارهایی باید انجام بدم؟ ممنون از راهنمایی شما.
  11. joomong

    خطا در ویرایش مطلب (کمک فوری)

    دوستان گرامی مشکل حل شد. اشکال از پلاگین editor-xtd که غیرفعالش کردم. بقیه ماجرا را می توانید در این تاپیک مطالعه کنید.
  12. joomong

    خطا هنگام افزودن مطلب جدید

    تشکر از راهنمایی شما آقا میری. دقیقاً مشکل از پلاگین editor-xtd بود من غیرفعالش کردم. تا آنجایی که می دانم این پلاگین برای لود ماژول در مطلب است که طبق فیلم آموزشی" آموزش ویدئویی ایجاد پاپ آپ و تولتیپ - جومینا " که آقای تهرانی زحمتشو کشیدند اضافه کرده بودم. حالا برای حل این مشکل این پلاگین قابل استفاده باشد به نظر شما چیکار باید کرد؟ با تشکر.
  13. joomong

    خطا هنگام افزودن مطلب جدید

    من هم چنین مشکلی دارم. تمام کارهایی که در بالا گفته شده بود بررسی و انجام دادم ولی درست نشد. دوست عزیز شما مشکلتان حل شد ؟
  14. joomong

    خطا در ویرایش مطلب (کمک فوری)

    سلام دوستان گرامی. وقتی که میخواهم مطلبی را ویرایش کنم و آن را باز میکنم مانند شکل پیوست نمایش داده می شود، به نظر شما اشکال کار از کجاست لطفاً راهنمایی بفرمایید. البته من هم در تاپیکی که با عنوان "خطا هنگام افزودن مطلب جدید" بررسی کردم ولی جواب نداد. تمام جداول بانک utf هستند و من نیز ادیتور JCE را نصب کردم. با تشکر از راهنمایی شما.
  15. joomong

    تنظیم سئو برای فروشگاه virtuemart

    سلام دوستان گرامی. من تنظیمات سئو برای سایت انجام دادم، حتی فیلمی در این مورد در آموزش های جومینا هم هست رو دیدم ولی مطالبی که برای virtuemart ایجاد کردم سئو نشدن و آدرس یک مطلب فروشگاه مانند این جلمه نشان میده. http://mysitedomain/products.html?page=shop.product_details&category_id=11&flypage=flypage.tpl&product_id=24 به نظر شما چگونه سئو را برای فروشگاه virtuemart انجام بدم. با تشکر.
×
×
  • افزودن...