رفتن به مطلب

mohammadhh14

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    65
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره mohammadhh14

  • درجه
    Advanced Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. mohammadhh14

    سیستم وبلاگ دهی با جوملا

    سلام آقای mhhossein باید ببینید شما چه امکاناتی را در وبلاگتون در نظر دارید ... جوملا تا حدودی میتونه این کار رو انجام بده نه کامل ، بستگی به سطح انتظارات شما داره من یک زمانی دنبال این قضیه بودم ولی جوملا انتظارات من رو نتونست جواب بده ... این قضیه به قدرت جوملا لطمه ای نمی زنه و من هنوز که هنوزه جوملا کار هستم
  2. همممممممممممم به نظر من بعد از این همه حدس و گمان فکر می کنم یه پکیج کامل و بی نقص باشه که همه افزونه ها رو داشته باشه و حتی افزونه های اختصاصی !!!
  3. یعنی می تونه همچین چیزی باشه ؟!!! سیستم جدید بر پایه جوملا بنام لیدوما
  4. هممممممممم ... ما که دل تو دلمون نیست !!! یعنی چی می تونه باشه ؟ ولی اگه هموچیزی باشه که j1752 گفت (افزونه افزونه ساز) عالی میشه :002: :cool:
  5. بفرمایید این هم همون افزونه ای که می خواهید فقط باید تنظیمات رو اون طوری که می خواهید ست کنید bt slidshow joomina
  6. ممنون ... بله این فایل جدید به درستی کار می کنه ...
  7. بله هست ولی وقتی انتخاب می کنم باز هم همونطوریه و فرقی نمی کنه
  8. مساله اینه که انگار اصلا فایل زبان رو نمیتونه بخونه ... یعنی نه این که زبانش انگلیسی هست بلکه اصلا زبانی نداره
  9. بله ... اصلاح می کنم این هم لینک اصلاح شده منو عمودی باز شونده طراحی جومینا
  10. با سلام و خسته نباشید آیا منو عمودی باز شونده طراحی جومینا (http://www.joomina.ir/%D9%85%D9%86%D9%88-%D9%87%D8%A7/vmmenu2.html) برای نسخه 2.5 آماده شده ؟ اگر آماده نشده کسی میتونه ارتقا بده ؟
  11. من این افزونه رو روی 2-3 سایت نصب کردم ... ولی مشکل داشت ... به جای همه نامها متغیر آنها نمایش داده می شد!!!
  12. واقعا بچه های این فاروم با حال هستند و زود جواب می دن اون یکی فاروم که .... به هر حال با تشکر از راهنمایی آقا عرفان همونطوری که گفته بودم این کار به 3 مرحله داره راه حل 2 مرحله رو یافتم ... :cool: یعنی 1- موقعیت نمایش ماژول پس از نصب شدن به صورت پیش فرض 2 - ست کردن تنظیمات پیش فرض با قالب فقط می مونه مر حله اول که فکر کنم ای یکی رو دوستان بتونند کمک کنند یعنی نوشتن xml به صورتی که همه چیز با هم نصب بشه ... فکر نمی کنم کار سختی باشه :002:
  13. فکرشو می کردم که آخرش به اینجا برسم گر چه به جواب نرسیدم ولی به قوانین احترام می گذارم و بیشتر از این این بحث رو ادامه نمی دهم ... یک فاروم دیگه دیدم که اونجا این قوانین تا حدی سهل تره ان شا ء الله اونجا به جواب برسم
  14. ممنون برای پاسخ گویی ولی همان طور که اشاره کردید دسترسی به این آموزش را نداریم ... گر چه می دانم خلاف اصول جومینا است ( من همیشه به این اصول احترام می گذارم ) ولی اگر امکانش باشد بنده هم به این يک مورد آموزش دسترسی داشته باشم ...
  15. بله ... راه اصلی همان راهی است که آقا عرفان بهش اشاره کردند از دوستان کسی می تونه این آموزش را تهیه کنه ؟ واقعا ممنون می شیم :heart:
×
×
  • افزودن...