رفتن به مطلب

elkator

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    16
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره elkator

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. elkator

    سوال در مورد RS form

    یکی به داد من برسه ..... "میخواستم داخل یه فرمی یه باکس کشویی باشه تا کاربر نسبت به اون مقداری که از لیست انتخاب میکنه با زدن یک دکمه وارد لینک مخصوص اون گزینه بشه ."
  2. elkator

    سوال در مورد RS form

    آقا دستت درد نکنه . همینی بود که میگفتی . تاحالا من این جعبه متنی رو بدون مقدار تست نکرده بودم ... در مورد سوال دومم نظری ندارین ؟؟؟ اصلا همچین چیزی در RS ممکنه ؟؟
  3. elkator

    سوال در مورد RS form

    با سلام خدمت همه بچه های جومینا ... من میخواستم داخل فرمی که با ماژول RS form ساختم یه قسمتی به صورت فایل متنی باشه تا کاربر بتونه که توضیحاتی رو در اون وارد کنه . اما مشکل اینجاست که تو RS فقط میشه طول یک تکس باکس رو تنظیم کرد ... من میخواستم یک مقداری هم برای ارتفاع در نظر بگیرم . بعد سوال دیگه این که میخواستم داخل یه فرمی یه باکس کشویی باشه تا کاربر نسبت به اون مقداری که از لیست انتخاب میکنه با زدن یک دکمه وارد لینک مخصوص اون گزینه بشه . ممنون میشم راهنمایی کنید .
  4. elkator

    OT_Woote_Template قالب جوملا 2.5

    این موقعیت ها و پزیشن هاشو من از کجا میتونم ببنیم ؟؟
  5. elkator

    OT_Woote_Template قالب جوملا 2.5

    دوستان اون بالا ما بخوایم از منوی آبشاری استفاده کنیم باید ماژول خاصی رو نصب کنیم ؟؟؟ ممکنه در مورد اون منو های بالا و مطالب زیر اسلاید شو که تو دمو گذاشته کمی توضیح بدین که کلا معماری این سایت چطوریه ؟؟؟ اون مطالب چطوری مثلابا عکس اونجا قرار گرفتن ؟؟؟ الان من اینو که نصب کردم این منوی اصلیش که اصلا اون بالا نمیره و این پایین هم زیر اسلاید شو یه صفحه اصلی بزرگ مینویسه ... اگه در باره این صفحه اولش یه راهنمایی کنید که چطوری مثل این در بیارمش خیلی ممنون میشم .
  6. elkator

    فرم ساز خوب برای جوملا 1.7 و 1.6 و 1.5

    سلام ... اینا با جوملا 2.5 همخوانی دارن ؟؟؟
  7. elkator

    OT_Woote_Template قالب جوملا 2.5

    آقا خیلی ممنون لطف کردی .... کارمو راه انداختی امین جون ... ایشالله خدا کارتو راه بندازه .... ایشالله همه جونا که مثل شما هست کارشون راه بیوفته .... ما هم بینشون .
  8. elkator

    OT_Woote_Template قالب جوملا 2.5

    سلام .... آقا این اینگار RTL نشده .... اینو چطوری RTL کنیم ؟؟؟
  9. elkator

    ویرایشگر JCE

    آقای دفاعی میشه یه راهنمایی در باره سوالم کنید . من اطلاعاتم زیاد نیست . فقط میخوام به فونت های ادیتور JCE یه فونت فارسی اضافه کنم .
  10. elkator

    ویرایشگر JCE

    خب آقای دفاعی این خودش این فونت هارو چطوری گذاشته ؟؟؟ یعنی اصلا جایی از کامپوننت آپلود نشده ؟؟؟ جز به جز فونت به صورت کد طراحی شده ؟؟؟ من زیاد وارد نیستم تو این زمینه .. میشه یه راهنمایی کنید که من یکی دو تا فونت اضافه کنم ؟؟؟ اینطور که به نظر میاد باید بشه تو این JCE فونت اضافه کرد ..!!
  11. elkator

    ویرایشگر JCE

    آقا من میخوام بدونم چطور میشه فونت فارسی به مجموعه فونت های این ادیتور اضافه کرد ؟؟
  12. elkator

    ویرایشگر JCE

    سلام دوستان ، من تو ویرایشگر JCE یه سری سوال و مشکل داشتم که ممنون میشم کمکم کنید .....!!!! از کجا میشه فونت آپلود کرد ؟؟؟ من تو این ادیتور وقتی یه جمله فارسی مینویسم فونت اولیه اش خوبه اما وقتی فونتش رو تغییر میدم به یه فونت دیگه تبدیل میشه و اصلا هم به حالت اولش برنمیگرده . این کامپننت نیاز به فارسی سازی داره ؟؟؟ یعنی البته من این نسخه رو تو جوملا 2.5 به روز کرده ام و از ورژن 2.1 این ادیتور استفاده میکنم . اگر هم ممکنه یه ادیتور دیگه ای هم که همچین حالتی داشته باشه معرفی کنید که دانلود کنیم . البته من که تو جومینا برای جوملا 2.5 چیز دیگه ای پیدا نکردم .
  13. elkator

    نسخه جدید ویرایشگر JCE

    خواهش میکنم یکی به سوال من جواب بده ... ممنون :002:
  14. elkator

    نسخه جدید ویرایشگر JCE

    از کجا میشه فونت آپلود کرد ؟؟؟ من تو این ادیتور وقتی یه جمله فارسی مینویسم فونت اولیه اش خوبه اما وقتی فونتش رو تغییر میدم به یه فونت دیگه تبدیل میشه و اصلا هم به حالت اولش برنمیگرده . این کامپننت نیاز به فارسی سازی داره ؟؟؟ یعنی البته من این نسخه رو تو جوملا 2.5 به روز کرده ام و از ورژن 2.1 این ادیتور استفاده میکنم . اگر هم ممکنه یه ادیتور دیگه ای هم که همچین حالتی داشته باشه معرفی کنید که دانلود کنیم . البته من که تو جومینا برای جوملا 2.5 چیز دیگه ای پیدا نکردم .
  15. elkator

    اسلاید شو سه بعدی

    سلام ... دوستان تو سایت جومینا همون صفحه اول که میری یه اسلاید شو برای جوملا 2.5 گذاشتن خیلی هم باحاله اما من بعد از نصب این اصلا نمیتونم ازش استفاده کنم ... فقط میتونم عکس هارو جایگزین یکی از دمو ها کنم و از کد های خود دمو لینک و این چیزارو هم تغییر بدم ... خیلی اذیت کننده شده .... مثلا نوشته از پوشه فلان آدرس کس بده این حرفا اصلا کار نمیکنه نمیدونم چطوری ازش استفاده کنم ... لطفا یکی از دوستان اهل فن راهنمایی کنه ... ممنون
×
×
  • افزودن...