رفتن به مطلب

mrkheyrandish

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    22
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط mrkheyrandish

  1. mrkheyrandish

    عدم ورود به مدیریت

    با عرض سلام چشم عذرخواهم ، اصلا وارد قسمت مدیریت سایت نمیتونم بشم از چه قسمت دیگری وارد شوم ؟
  2. mrkheyrandish

    عدم ورود به مدیریت

    سلام جومینا من بروز بود به اشتباه سیستم ضد حک ورژن 1.7 رو فعال کردم حالا وقتی میخوام به قسمت مدیریت برم administrator رو میزنم داخل مدیریت نمیره مجدد میره داخل سایت . مشکل از کجا میتونه باشه ؟
  3. با سلام من میخوام قالب های اضافه که دارم چه قالب مدیریت و چه قالب سایت رو حذف کنم ، وقتی به قسمت قالب های می روم و حذف رو میزنم با این پیام مواجه میشوم " طرح بندی اخیر قالب را نمی توان حذف کرد " لطفا راهنمایی کنید مشکل از کجا هستش .
  4. با عرض سلام خدمت دوستان من از قالب جومینا اپل استفاده می کنم ، فقط در قسمت منوی اصلی سایت گزینه جستجو وجود داره ، می خواهم جستجو رو حذف کنم تا تعداد آپشن های بیشتری بر روی منوم قرار بدم . به پیوست تصویر منو را ارئه نموده ام . کسی هست بنده رو راهنمایی کنه ؟
  5. mrkheyrandish

    فعال نشدن قسمت نظرخواهی

    با سلام به چه صورت باید انتخاب نمود ، من چیزی پیدا نکردم ؟
  6. mrkheyrandish

    فعال نشدن قسمت نظرخواهی

    با سلام این جی کامنت که شما فرمودید را اصلا نداره ؟
  7. mrkheyrandish

    فعال نشدن قسمت نظرخواهی

    با سلام من فرم نظرخواهی JooComments را نصب کرده ام و Content - JooComments و plg_system_joocomments آن را فعال نموده ام و تنظیمات مربوط ب نظرخواهی را هم انجام داده ام ، ولی هیچ فرمی در صفحاتم مشاهده نمی کنم . مشکل من از کجا می باشد ؟
  8. mrkheyrandish

    راهنمایی برای قسمت اخبار

    با سلام من از قسمت افزودن مطلب جدید یک مطلبی را برای قسمت منو اخبارم تنظیم می کنم و سپس می خواهم همین خبری که منتشر کردم در چند قسمت دیگر از منوهای سایتم دیده بشه . حالا باید چه کاری انجام دهم که با نوشتن یک خبر در چند جای مختلف سایت دیده بشه ؟
  9. mrkheyrandish

    مشکل در قالب joominaapple

    خیلی ممنون دوست عزیز خیلی کمکم کردی موفق باشید
  10. mrkheyrandish

    مشکل در قالب joominaapple

    خب اینکار رو انجام بدم بازم وارد صفحه اصلی سایت میشه ، می خوام اصلا وارد هیچ صفحه ای نشه .
  11. mrkheyrandish

    مشکل در قالب joominaapple

    با سلام بنده از قالب joominaapple استفاده می کنم . منوهایم را آبشاری کرده ام ، به بطور مثال منوی با عنوان اخبار ایجاد کرده ام و در زیر مجموعه آن چند زیر منوی دارد ، حالا من می خواهم هنگامی که بر روی منوی اخبار کلیک میکنم فقط زیر منوی های آن نمایش داده بشه به صفحه اخبار نره حالا چه جوری باید آن منوی اصلی رو غیر فعال کنم که روش کلیک می کنم صفحه ای باز نشه فقط زیر منوهاش نمایش داده بشه ؟
  12. mrkheyrandish

    روش کار با اسکرول عمودی متون جومینا

    ُسلام دوست عزیز من ماژول رو در موقعیتی هم قرار داده ام ولی هیچ تغییری نمی بینم در آن تنظیماتش چی هست ؟
  13. mrkheyrandish

    روش کار با اسکرول عمودی متون جومینا

    سلام منو این ماژول رو فعال کرده ام ولی هر می کنم داخل سایت نمی تونم با اون کار کنم . راهنماییم کنین ممنون
  14. mrkheyrandish

    erorr صفحه اول سایت

    با سلامخیلی ممنون از پاسختون دوست عزیز ، اگه امکان داره ریز غیرفعال کردن از ظریق phpmyadmin را برام توضیح بدین موفق باشید
  15. mrkheyrandish

    erorr صفحه اول سایت

    با عرض سلام و خسته نباشید چند ماژول در سایت آپلود کردم سپس نه صفحه اول سایتم باز شد و نه صفحه مدیریت ، پیغام زیر را نمایش می دهد : Fatal error: Call to a member function registerEvent() on a non-object in /home/betonosv/public_html/plugins/content/customfields/customfields.php on line 8 مشکل از کجاس ؟
  16. mrkheyrandish

    مشکل در قالب

    با سلام من از قالب Joominaapple استفاده می کنم ، فقط الان که از Bottom 1.2.3 استفاده میکنم ، در یکی از این Bottom ها سایت های مرتبط خودم را قرار داده ام ، حال چند سایت آخر را در صفحه اصلی نمایش می دهد می خواهم بقیه سایت هایم را دکمه ای داشته باشد که در یک صقحه ی دیگری نمایش ندهد ولی این کار را انجام نمی دهد . [align=right] [/align] لطفاً راهنماییم نمائید . [align=right] [/align] با تشکر
  17. mrkheyrandish

    غیر فعال کردن منوی اصلی

    سلام خیلی ممنون از پاسخ مفیدتون این کار رو که انجام میدم درست میشه و منو کوچک میشه . راه کار دیگه ای وجود نداره ؟
  18. mrkheyrandish

    غیر فعال کردن منوی اصلی

    سلام وقت بخیر من منوی آبشاری رو فعال کردم ، ولی من می خوام منوی اصلیم که زیر منوهای آن باز میشه رو غیر فعال کنم ، که وقتی روی منوی اصلی کلیک می کنن فقط زیر منوهای آن باز بشه به صفحه ی دیگری نره . حالا باید چکار کنم ؟
  19. mrkheyrandish

    کار نکردن کدها وقتی داخل html قرار میدم

    سلام یک سری کدهایی مثل آب و هوا یا حرف های دکتر شریعتی و یا ... رو در داخل ماژول html در قسمت html آن قرار می دم بعد که ذخیره می کنم هیچ تغییری روی صفحه اصلی انجام نمیشه . مشکلم از کجاس ؟
  20. mrkheyrandish

    مشکل در قسمت جستجو

    با سلام من در جومینا 1.6 از قالب Scooperate استفاده میکنم ولی در قسمت جستجو را که فعال میکنم قسمت که کلمه را باید وارد کنم در زیر تصویر جستجو قرار میگیره ، حال باید چه کنم ؟ ممنون ازتون
  21. mrkheyrandish

    خطا در موقع حذف قالب ها !!!!!!

    قالب رو از قسمت مدیریت وب سایت - الحاقیات - نصب از این نصب کردم .
  22. mrkheyrandish

    خطا در موقع حذف قالب ها !!!!!!

    با سلام خدمت دوستان عزیز من چند قالب را الحاق کردم داخل جومینا 1.6 حالا که تیک کنار آن را میزنم و روی حذف کلیک میکنم این پیغام را میدهد : "نمیتوان آخرین استایل از یک قالب را حذف نمود" مشکل از کجا هست ؟ لطفا راهنماییم کنید . با تشکر
×
×
  • افزودن...