رفتن به مطلب

arashnia

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    37
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

1 دنبال کننده

درباره arashnia

  • درجه
    Desa Marketing Group

core_pfieldgroups_1

  • Website URL
    http://desaco.ir

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. درود بر شما مازول زیبایی است .. فقط یک پیشنهاد: ا اگر فونت پیش فرض Tahoma میشد زیبا تر بود. پاینده باشید:thankyou:
  2. arashnia

    اسلاید شو ساده و بدون فلش

    درود بر شما به این صفحه یک نگاه بیندازید. اسلاید شوهای جومینا پاینده باشید
  3. درود بر شما حضور آقای پارسا و جواب گویی ایشون به این تایپیک یعنی اینکه یه افزونه توپ به عنوان عیدی قراره به کاربران جومینا هدیه بشه ... درسته؟
  4. arashnia

    چگونه منوی بالا را کنار هم بچینیم؟

    درود بر شما و خوش آمد گویی... من فکر میکنم شما منوی بالا رو در موقعیت مناسب حودش که معمولا به اسم topmenu (و یا اگر قالبتون با آرتیستر طراحی شده به اسم User3 هست) ، قرار ندادید. از بخش افزونه ها --> مدیریت ماژول ها روی منوی بالا کلیک کنید و در قسمت چینش مکان مناسب اون رو انتخاب کنید. چنانچه مشکل هنور برقرار بود دوباره مطرح کنید. سعی کنید اگر مشکلی رو بیان می کنید برای پاسخ گویی بهتر و سریع تر یک اسکرین شات و یا دموی آنلاین از مشکلتون قرار بدید :thankyou:
  5. arashnia

    طراح قالب

    برای طراحی سایت به پرتال جومینا به آدرس Joomina.ir بروید. اینجا انجمن پشتیبانی جوملا است.
  6. arashnia

    ماژول صفحه خبر

    توی لوکال کار می کنید؟ دمو بدید لطفا
  7. arashnia

    ماژول صفحه خبر

    کلا دو تا پینشهاد بود دیگه اولیش که گفتم گلوبال دومی هم اختصاصی همون صفحه
  8. arashnia

    مشکل قالب مگادانلود جومینا با کامپوننت udjacomments

    درود بر شما ... منظورتون رو درست متوجه نشدم!! تا حالا با همچین مشکلی هم رو به رو نشدم! دوست عزیز، من در پست های شما لینک نظردهی نمی بینم . لطفا مشکلتان را واضح تر بیان کنید. :thankyou: پاینده باشید...
  9. arashnia

    ماژول صفحه خبر

    درود بر شما برای این کار دو پیشنهاد من اینه که از گلوبال نیوز ترجمه آقای پارسا استفاده کنید. و بهش بگید فقط در صفحه اخبار نمایش داده بشه (البته اگر موقعیت content در قالب شما تعریف شده). صفحه گلوبال نیوز پارسا در فروم: forum.joomina.ir/thread-4255.html پاینده باشید:1:
  10. arashnia

    مشکل در نصب قالب

    درود بر شما... به فروم جومینا خوش آمدید. لطفا فایل زیپ دریافتی را اکسترکت کنید و قالب را از طریق پوشه template فراخوانی و نصب نمایید. چنانچه باز مشکل برقرار بود مطرح نمایید. :1: پاینده باشید
  11. arashnia

    درخواست افزونه انتقال کامل از wp به جوملا

    اره میشه فقط موقع انتقال یکم شاید اذیت شی... البته چیزی نیست فقط مثلا باید ادرس پوشه ها رو عوض کنی. تا سایتت بالا بیاد . البته باید یکم مسیرها رو مثل مسیر ریشه و فولدر logs و temp رو در فایل کانفیگ تصحیح کنید. شما در هاستتون فایلی دارید با نام: configuration.php این فایل رو برای ویرایش باز میکنید بعد تغییر زیر رو اعمال میکنید: ابتدا دنبال کد های زیر بگردید: var $log_path = '/home/****/public_html/logs'; var $tmp_path = '/home/****/public_html/tmp'; بعد حالا اگر از ساب دامین به روت میخواهید منتقل کنید اسم ساب دومین رو قبل از logs و temp بردارید. بقول آقای افروزی آرزومند آرزوهایتان
  12. امیدوارم روزی برسه که کسی از این فسیل (اینترنت اکسپلورر 7 و 6 ) استفاده نکنه . ولی با این حال بنظرم با توجه به این وضعیت که عامه مردم هنوز دارن از این فسیل استفاده میکنن، مدت زمان جا افتادن css3 تو ایران چندین برابر کشور های اروپایی خواهد شد. علاقه مند شدم بیشتر رو css3 مطالعه کنم. یه نمونه سایت که از css3 استفاده کرده باشه می تونید معرفی کنید؟
  13. arashnia

    پارامتر های قالب

    دوست عزیز بهترین و راحت ترین کار همینه که آقای مرادی گفتن ... یه قالب رو باز کنید و کدهاشو بررسی کنید. موفق باشید
  14. الان می دونید چه مروگر هایی از css3 رو ساپورت میکنن؟ وضعیت css3 تو ایران چجوریه؟
  15. به نظرم من هم جاوا یک چیز دیگه است و خیلی طول میکشه تا سی اس اس تری جا بیفته. فکر نکنم از لحاظ کارایی و قدرت طراحی هم css3 به جاوا برسه، درسته؟
×
×
  • افزودن...