رفتن به مطلب

Mahdi_S_T

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    81
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره Mahdi_S_T

  • درجه
    Advanced Member

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

911 بازدید کننده پروفایل
  1. Mahdi_S_T

    حذف منوی راهنما از قالب مدیریت rt_missioncontrol

    از اینکه سعی در کمک دارید ممنون آدرس قالب در سایت جومینا : دانلود
  2. Mahdi_S_T

    حذف منوی راهنما از قالب مدیریت rt_missioncontrol

    من این فیلم آموزشی را دیدم ولی همانطور که گفتم برای قالب اصلی مدیریت جوملا کار میکنه ولی وقتی قالب مدیریت missioncontrol را فعال میکنم ، منوی راهنما فعال میشه !! شاید داخل این قالب یک منوی راهنما طراحی شده !!
  3. Mahdi_S_T

    حذف منوی راهنما از قالب مدیریت rt_missioncontrol

    روشهای حذف منوی راهنمای در قالب استاندارد جوملا 2.5 کار میکنه ولی برای قالب مدیریت گفته شده ، جواب نمیده !! هیچ راه حلی نیست ؟
  4. Mahdi_S_T

    حذف منوی راهنما از قالب مدیریت rt_missioncontrol

    من برای حذف کردن منوی راهنمای قالب مدیریت rt_missioncontrol از روش های گفته شده استفاده کردم ولی هیچ تاثیری نداشت ، به نظر شما چطوری منوی راهنما را از این قالب حذف کنم ؟
  5. Mahdi_S_T

    قالب مدیریت فارسی برای جوملا 3

    من احتیاج به یک قالب مدیریت فارسی زیبا برای جوملا 3 دارم ، آیا وجود داره ؟
  6. Mahdi_S_T

    عدم نمایش خبرها در ماژول آخرین اخبار

    من وقتی یک مجموعه را به ماژول آخرین اخبار میدم ، به راحتی نمایش میده ولی وقتی یک مجموع که خود شامل چند مجموعه است را به ماژول آخرین اخبار میدم ، دیگه چیزی نمایش نمیده !! آیا این ماژول همینطوری است یا مشکلی وجود داره ؟ میشه نام ماژول دیگری که بتوان چند مجموعه انتخاب را نمایش بده معرفی نمایید ؟
  7. Mahdi_S_T

    لینک یک عکس به ماژول نظرسنجی

    چطوری میتونم یک عکس را به ماژول نظرسنجی لینک کنم؟ البته مشکل من اینه که نمیدونم لینک یک نظر سنجی را در کامپوننت نظرسنجی چطوری بدست بیارم.
  8. Mahdi_S_T

    کامپوننت جامع همایش و مقالات تحت وب

    من این کامپوننت را نصب میکنم ولی پیغام خطای زیر را میده ، در ضمن مشکلی در جوملا 2.5 من وجود نداره ،چون افزونه و کامپوننت های دیگه را براحتی نصب میکنه. "آپلود فایل به سرور با مشکل روبرو شد"
  9. Mahdi_S_T

    ماژول برگزاری و ثبت نام همایش

    دوستان آیا برای جوملا ماژولی وجود داره که بتوان برای برگزاری همایش استفاده کرد با امکانات زیر : -ثبت نام در همایش - پیگیری و اصلاح مشخصات ثبت نامی - ارسال مقالات توسط ثبت نام کنندگان -پیغام برای ثبت نام کنندگان - مدیریت اطلاعات ثبت نام شدگان
  10. Mahdi_S_T

    مشکل لیست سیاه در rsFirewall

    منم دقیقا همینطور عمل کردم
  11. Mahdi_S_T

    مشکل لیست سیاه در rsFirewall

    من کامپیوننت rsFirewall را از فروشگاه جومینا خریدم و بروز هم است و در لیست سیاه آن یک IP را قرار دادم که ظاهرا نباید بتواند به سایت دسترسی داشته باشه ولی امروز دوباره در وقایع rsFirewall ثبت شده که همان IP میخواسته کد SQL تزریق کنه دلیل چیه مگه نباید به خاطر قرار داشتن در لیست سیاه به سایت دسترسی نداشته باشه ؟
  12. Mahdi_S_T

    مشکل نمایش چند مجموعه در گلوبال نیوز

    میشه راهنمایی نمایید با چه تنظیمی ؟ آخه وقتی من سه مجموعه را با یک ستون انتخاب می کنم ، خودش اتوماتیک سه ستون ایجاد می کند !
  13. Mahdi_S_T

    مشکل نمایش چند مجموعه در گلوبال نیوز

    من میخوام مطالب 3 مجموعه را داخل یک ستون نمایش دهد تا قالب شلوغ نشه.
  14. Mahdi_S_T

    مشکل نمایش چند مجموعه در گلوبال نیوز

    تا جایی که من در سایت جستجو کردم و متوجه شدم ،این ماژول حرفه ای امکان نمایش چند مجموعه را در یک ستون (کادر)ندارد ! آیا درسته ؟ آخه من میخوان مطالب چند مجموعه در داخل یک کادر نمایش داده بشه ولی برای هر مجموعه یک ستون (کادر)نمایش میده.. راه حلی وجود داره ؟
  15. Mahdi_S_T

    اسم ماژول این سایت

    با آنکه در توضیحات آمده که میتوان پیش فرض انتخاب نمود ولی من در تنظیمات ندیدم که بتوان محتوای یکی از منوهای آکاردئونی را بعنوان پیشفرض باز نمود. و مشکل دیگه که تنظیمی باشد که اجبار نمود که حتما از گزینه های منو ، حتما یکی همیشه باز باشه.
×
×
  • افزودن...