رفتن به مطلب

omidnami

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    266
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    8

آخرین بار برد omidnami در دی 2 2017

omidnami یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

1 دنبال کننده

درباره omidnami

  • درجه
    عضو فعال جومینا

core_pfieldgroups_1

  • Website URL
    http://www.namihosting.com

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. omidnami

    حذف ردپای جوملا 3.5

    دوست عزیز کار خیلی ساده ایه خیلی راحت تر از طراحی مجدد قالبه با css اشنایی دارید؟
  2. omidnami

    مشکل در تنظیمات اولیه seo

    مشکل از فایل htaccess بود که با جای گزین فایل مربوطه با جوملا 3.8 برطرف شد ... چیزی که من برسی کردم این مشکل معمولا در تمام نسخه های جوملا 3.5 و 3.7 وجود دارد.
  3. omidnami

    مشکل بکگراند قالب

    درود بر شما این مشکل بخاطر padding عنصر در css میباشد که با قرار دادن کد زیر در فایل index.php قالب و قرار دادن عنصر مربوطه داخل آن حل خواهد شد. <?php if($this->countModules('irnit')) : ?> <div> <jdoc:include type="modules" name="irnit" style="xhtml" /> </div> // عنصری خالی که نمایان میشود. <?php endif; ?> در صورت قرار دادن دمو آنلاین میتونم بهتر راهنماییتون کنم برای مشکل بکگراند قالبتون و مشکلات اینچنینی همیشه یادتون باشه فایل استایلی که برای قالب به صورت استایل اصلی نوشته اید که نام آن معمولا template.css یا style.css میباشد را در پایین همه استایل ها در قالب قرار دهید.
  4. omidnami

    مشکل در تنظیمات اولیه seo

    دوست عزیزیم با سپاس از راهنمایی های شما نسخه php افزایش داده شد اما مشکلی حل نشد... من فکر نمیکنم مربوط به php و پلاگین هاش باشه چوم جوملا 2.5 بدون مشکل تنظیمات seo میپذیر و یونیکد زبان دوم را در آدرس ها اجرا میکنه من نسخه 3.7 جومینا را دانلود کردم
  5. omidnami

    مشکل در تنظیمات اولیه seo

    دسترسی به whm دارم لطفا پلاگین های لازم را اعلام نمایید برسی کنم باسپاس
  6. omidnami

    مشکل در تنظیمات اولیه seo

    درود بر شما اگه فکر میکنید مشکل با ورژن php حل خواهد شد اقدام نمایم....
  7. omidnami

    مشکل در تنظیمات اولیه seo

    یعنی هیچکس تا حالا به این مشکل بر نخورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدارو شکر حلش کردمهمینجا خودم اعلاممیکنم
  8. omidnami

    مشکل در تنظیمات اولیه seo

    دوست عزیز سایت قبلیو فعلا جای گذزین کردیم سوالو مشکل در متن واضح بیان شد
  9. omidnami

    مشکل در تنظیمات اولیه seo

    درود بر اساتید محترم من هم اکنون منتظر پاسخگویی هستم تمامی تنظیمات به درستی انجام شده و تنظیمات در جوملا 2.5 به خوبی اجرا میشود و لینک ها را فارسی نمایش میدهد اما در جوملا 3 در همان سرور و هاست مشکل وجود دارد. لطفا راهنمایی نمایید
  10. omidnami

    انتقال سایت و سفید شدن سایت

    دوست عزیزم الان دقیقا ما نمیدونیم تو فلدر 2 شما دقیقا چیست ... یا اطلاعات هاست رو پیام خصوصی نمایید برسی کنم یا با پشتیبانی سرور فعلیتون تماس بگیرید. پیروز باشید
  11. omidnami

    انتقال سایت و سفید شدن سایت

    درود بر شما دوست عزیز نمایش صفحه سفید پس از انتقال جوملا و یا هر سیستم مدیریت محتوا دیگر میتواند از هر چیز باشد ..... مانند زیر عمل کنید مشکل شما حل خواهد شد... پکیج جوملا ترجیحا نسخه ویرایش شده توسط تیم جومینا را دانلود و مراحل نصب کامل روی هاست را انجام دهید. 2_ از دیتابیس وبسایت بکاپ گرفته شده یک نسخه از طریق phpmy admin اکسپورت کنید و جایگزین دیتابیس جوملایی که تازه نصب کردید نمایید.( دقت نمایید پیشوند جداول را در فایل config... تغییر دهید.) 3_ سایت را رفرش نمایید در صورت درست بود ن پوشه های زیر را انتقال دهید. images mudale templates administrator پلاگین ها و کامپوننت ها را به صورت دستی نصب نمایید... پس از نصب و فعال سازی هر افزونه سایت را رفرش نمایید چون فکر میکنم مشکل از یک افزونه باشد.
  12. omidnami

    حذف ردپای جوملا 3.5

    درود بر شما اگر با css اشنایی دارید مانند زیر عمل کنید... رو صفحه مدیریت جوملا راست کلیک کرده و از منو باز شده مرورگر گزینه viw page sorce انتخاب و کلاس عنصر مورد نظر را کپی کنید و در استایل قالب اصلی مدیریت خود تنظیمات مورد نظر را انجام دهید... مثال: .nav ul li:nth-child(7){ display:none }
  13. omidnami

    مشکل دریک موقعیت قالب

    درود بر شما.. دوست عزیز منظور شما را به درستی متوجه نشدم اگر منظور شما این است که هنگام انتخاب موقعیت در بخش مدیریت جوملا برای ماژل موقعیت مدنظر در لیست موقعیت قالب ها موجود نیست: موقعیت ها باید در فایل "templateDetails.xml" واقع در پوشه قالب مشخص شوند در صورت مشخص نبودن مشکلی پیش نمیاد و فقط باید به صورت دستی نام موقعیت را در تنظیمات ماژول بنویسید.
  14. omidnami

    مشکل در تنظیمات اولیه seo

    درود بر اساتید یه سایت با جملا سه برای دوستان راه اندازی کردم که تو "یونیک زبان دوم" و " mod_rewrite " با مشکل مواجه شدم... لینک هایی که نام مستعار فارسی دارن صفحه را بدون استایل اجرا میکنند... خیلی تو گوگل سرچ زدم چیزی پیدا نکردم..... آدرس سایت :razpayamak.com برای مثال از منو خدمات روی یکی ایتم های منو کلیک نمایید.
  15. omidnami

    عدم نمایش منو در سایت

    درود بر شما دوست عزیز مشکل شما از نحوه قراردادن کلاسهای بوت استرپ در قالب میباشد... برای عدم نمایش در دیوایس های کوچک مثل موبایل از کلاس hidden-xs و برای نمایش در دیوایس های کوچک از visible-xs استفاده کنید... در صورت نداشتن اطلاعات کامل از نحوه کار با بوت استرپ ، قالب را پیوست نمایید براتون درست کنم.
×
×
  • افزودن...