رفتن به مطلب

norits021

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره norits021

  • درجه
    عضو تالار جومینا

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male
  • علاقه مندی ها
    web design,android development,joomla dev,mechanical eng
    :D

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. norits021

    اپدیت جوملا

    سلام.من پیشنهاد میکنم که یک تاپیک با موضوعیت مشکلات یا موارد مربوط به نسخه های منتشر شده توسط جومینا باز کنید. بنده سرچ کردم تو تالار ها و به این لینک هم برخوردم ولی جامع نیست.اگر امکانش باشه باز بشه ممنونم میشم اما مشکلی بنده برخوردم در بروز رسانی های جوملا.بنده جوملای 2.5.11 جومینا رو نصب کردم و بعد از اون 2.5.11 به 2.5.14 رو نصب کردم.(اکسترکت نکردم) زیبا و عالی.مرسی. نکته اینه که هنگام بروز رسانی زبان فارسی در بخش install languages بعد از خالی کردن حافظه وقتی که find update رو میزنم میگه که Update: :Collection: Could not open http://joomina.ir/update/language/translationlist.xml در صورتی که باید رو حساب ی لیستی از زبان های موجود مثل اسپانیایی و المانی و ایتالیلیی و ...... بیاره. تو تصویر هم مشخصه نکته دوم اینه که ارور تنها وقتی بعد خالی کردن کش دکمهی فایدن اپدیت رو میزنم میاد و حتی بار دوم که دکمه رو میزنم نمیاد
  2. norits021

    اپدیت جوملا به 2.5.6

    با سلام و خسته نباشید لینک ها باز کار نمیکنه. اقا پارسا عزیز بنده جسارت میدونم که پیشنهادی بدم.کوچیکه شما هم هستم.با این حال بر من ببخشید.پیشنهاد میکنم که از این الگو برای مطالب آپدیت جوملا استفاده کنید joomina.ir/jupdate/2.5.14 joomina.ir/jupdate/2.5.11 joomina.ir/jupdate/2.5.8 joomina.ir/jupdate/2.5.6 و برای کتگوری مطالب اپدیت هم این لینک joomina.ir/jupdate/ بعد در هر مطلب مانند جوملا جهانی لینک های دانلود نسخه فول و سایر امنشارات مثل اپدیت ها از نسخه های قبلی به اخرین نسخه،پچ ها و آپدیت ها رو بزارید. قربون شما.
  3. با سلام و درود بنده میخواستم در فرم تماس با ما به لینک http://www.joomina.ir/form/14 پیغام بگزارم ولی تصویر کپچا لود نشد.تو کرو م و موزیلا امتحان کردم.با و بدون تغییر ای پی.لطفا بررسی بفرمایید.
  4. norits021

    تفاوت استیبل پچ و استیبل اپدیت

    با سلام و عرض ارادت سوالی من دارم و اون اینه که تفادوت پج و اپدیت در بروزرسانی جوملا(2.5) چیه؟ ----------- نکات تکمیلی: من سوالم از اینجا مطرح شد. http://joomlacode.org/gf/project/joomla/frs/?action=FrsReleaseBrowse&frs_package_id=6737 همون طور که میبینید برای به روز رسانی هم پچ هست هم آپدیت. Joomla_2.5.14-Stable-Update_Package.zip Joomla_2.5.x_to_2.5.14-Stable-Patch_Package.zip من در سایت های خارجی چیزی پیدا نکردم در این مورد.تجربه خودم هم جواب گو نبود.گفتم شاید یکی اینستال میشه و دیگری اکسترکت دیدم پوشه اینستال نداره هیچ کدوم.خلاصه متوصل شدم به تجربه دوستان.
  5. من ی سری توی خود جوکلا که php صفحه اول قالب رو مینویسه(قالب های ساده ارتیستیری) اضافه کردم.هم جی کودری رو صدا زدم و هم اسکریپتم رو نوشتم.ولی اجرا نمیشد.انگار کد اسکریپت من جی کوئری رو پیدا نمیکرد که اجرا کنه.انگار جی کودری ی جا دیگه اود میشد و کد بهش دسترسی نداشت.
  6. دوست عزیز سلام. در حقیقت ما در جوملا مستقیما با index کار نمی کنیم. برای منظور شما پینهاد می کنم که مطلب مورد نظر رو در مطالب بنویسید. از بخش مدیریت منو ها ایتم پیش فرض منو اصلی سایت را(همان ایتمی که وقتی اسم سایت شما را می زنند به آن اشده ی شود) تنظیم کنید تا به مطلب مورد نظر شما اشاره کند.کار تمام است سایر پیشنهاد ها: در صورت تمایل از همان مدیریت مطالب شیوه نمایش(نمایش ایکون ها را تنظیم کنید) را تنظیم کنید.تا کمی خلوت تر و به شکل متداول شرایط خرید نزدیک شود اگر مایلید که ماژول ها نیز نمایش داده نشوند باید از مدیریت ماژول ها هر کدوم از ماژول هارو تنظیم کنید که در اون ایتم منو نمایش داده نشوند.
×
×
  • افزودن...