رفتن به مطلب

hadihyh

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    21
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

1 دنبال کننده

درباره hadihyh

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. hadihyh

    مشکل با لینک های کامپوننت adsmanager

    سلام . كدش رو يه سرچ بزني پيدا مي كني . اين كد رو تو فايل هاي پوشه veiw تغيير بده .فارسي ميشه
  2. hadihyh

    مشکل با لینک های کامپوننت adsmanager

    سلام . این عدد 30 تعداد کاراکترهای مجاز رو نشون میده و اگه از این کاراکترها بیشتر باشه لینک خود سایت رو میذاره. بنده به این طریق توانستم مشکل رو حل کنم . فایل htaccess را هم همان htaccess جوملا قرار بدید . افزونه های سئوتون رو کنترل کنین. ممنون از بایت فایل کپچا در ضمن شما چجوری تنظیم کردین که در هنگام ثبت آگهی میشه چندید مجموعه رو انتخاب کرد ؟
  3. hadihyh

    مشکل با لینک های کامپوننت adsmanager

    سلام . دوست عزیز باید فایل router.php درون کامپوننت رو باز کرده و در خط ها 18و29و40 عدد 30 رو بالا ببرید . در ضمن در مورد کپچا هم ممنون میشم برام بفرستین یا راهنمایی کنین . در مورد عدم ایجاد شدن لینک هم : - اگر کامپوننت ijoomla دارین پاکش کنین - فایل .htaccess را بازبینی کنین - تنظیمات سسئوی سایتتون رو بزبینی بفرمایین - در کل مشکلتون از تنظیمات سئو می باشد .
  4. hadihyh

    مشکل با لینک های کامپوننت adsmanager

    سلام . لینک های آگهی ها در adsmanager من درست کار نمی کنن . مثلا در سایت znagahi.ir در همون صفحه اصلی و یا در صفحات داخلی برخی لینک های آگهی ها رو درست نشون نمیده و لینک خود سایت رو نشون میده . مثلا آگهی "طراحی سایت حرفه ای" رو ببینید ... همچنین اگه لینک http://znagahi.ir/component/adsmanager/7-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA/256-%D9%85%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%DA%86%D9%88%D8%A8%DB%8C رو نگاه کنین می بینین که عنوان صفحه رو هم اشتباه نشون میده . لطفا راهنمایی بفرمایید .
  5. hadihyh

    مشکل لینک های سایت

    سلام . بنده هرکاری می کنم درست نمیشه اگر امکانش هست یوزر بدم یه نگاهی بفرمایید . ممنون
  6. hadihyh

    مشکل لینک های سایت

    سلام . بنده همه نکات برای دوستانه کردن لینک ها را انجام دادم(تنظیمات مربوط به هاست و فایل .htaccess - و خود سایت) ولی همچنان لینک ها(البته لینک های جدید هم) بصورت http://www.znagahi.ir/1392-04-05-13-24-08/1392-04-05-13-33-31 نشان داده می شود . لطفا راهنمایی بفرمایید .
  7. hadihyh

    مشکل در لینک های سایت

    سلام . چرا در پایین مطلب ماژول اسلایدر نمایش داده می شود . یا مثلا چهارتا ماژول پایینی سایت که مخصوص صفحه اصلی هست .
  8. hadihyh

    مشکل در لینک های سایت

    سلام مجدد . لطفا این لینک را ببینید . http://mahfel-zn.ir/index.php/9-2013-02-23-07-25-57/11-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%B3%D9%84%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%D9%82-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86
  9. hadihyh

    مشکل در لینک های سایت

    سلام مجدد مشکل اینه که برخی از لینک ها بدون رفتن به صفحه مورد نظر در همان صفحه باز می شوند . مثلا وقتی یک لینک را کلیک می کنم تمام ماژول هایی که مخصوص صفحه اصلی هست را هم در آن صفحه نشان می دهد . هم ماژول های برای صفحات خاصی تعریف شده اند و هم برای هر مجموعه لینک مشخصی تعیین شده است . مثلا اسلایدر بالای صفحه فقط قرار است در صفحه اصلی نمایش داده شود ولی در برخی لینک ها اوناسلایدر هم نمایش داده می شود . لطفا راهنمایی بفرمایید .
  10. hadihyh

    مشکل در لینک های سایت

    سلام مجدد . هر دو مورد اجرا شده است . یعنی هم ماژول ها به صفحات اختصاص داده شده اند و هم برای هر مجموعه ای لینیک در منو وجود دارد و مخصوص خودش می باشد . شما این لینک را ببینید : mahfel-zn.ir
  11. hadihyh

    مشکل در لینک های سایت

    سلام . دوستان بنده یک سایتی را با جوملا ایجاد کردم و مشکل اینه که برخی از لینک ها بدون رفتن به صفحه مورد نظر در همان صفحه باز می شوند . مثلا وقتی لینیک را کلیک می کنم تمام ماژول هایی که مخصوص صفحه اصلی هست را هم در آن صفحه نشان می دهد . لطفا راهنمایی بفرمایید .
  12. hadihyh

    مشکل با ماژول آیدانیوز

    سلام . بنده ماژول آیدا نیوز را نصب کردم ولی در صفحه اصلی وقتی روی لینک یکی از مطالب آن کیک می کنم بجای رفتن به صفحه آن مطلب در همان صفحه مطلب را باز می کند . طوریکه تمام ماژول های مخصوص صفحه اول هم نمایش داده می شود . لطفا راهنمایی کنید .
  13. hadihyh

    مشکل عدم نمایش مطالب در قالب revista

    سلام . بنده برای سایتم قالب revista .از مجموعه قالب های یوتم را نصب کردم ولی بخش مطالب را نشان نمی دهد لطفا راهنمایی بفرمایید .
  14. hadihyh

    ارور DB function failed with error number 1030

    سلام . وقتی می خوام وارد بخش مدیریت مطالب بشم این ارور رو میده 500 - یک خطا رخ داده است! DB function failed with error number 1030 Got error 28 from storage engine SQL=SELECT c.*, g.name AS groupname, cc.title AS name, u.name AS editor, f.content_id AS frontpage, s.title AS section_name, v.name AS author FROM jos_content AS c LEFT JOIN jos_categories AS cc ON cc.id = c.catid LEFT JOIN jos_sections AS s ON s.id = c.sectionid LEFT JOIN jos_groups AS g ON g.id = c.access LEFT JOIN jos_users AS u ON u.id = c.checked_out LEFT JOIN jos_users AS v ON v.id = c.created_by LEFT JOIN jos_content_frontpage AS f ON f.content_id = c.id WHERE c.state != -2 ORDER BY section_name , section_name, cc.title, c.ordering LIMIT 0, 20 در خود سایت هم مطالب صفحه اصلی و برخی لینک ها در ماژولها نمایش داده نمی شود . لطفا راهنمایی کنید .
  15. hadihyh

    چند مشکل سایت

    اخیرا بخش مدیریت جوملای سایت خیلی سهت بالا می آید و گاهی اوقات اصلا بالا نمی آید. خود سایت نیز گاهی اوقات بالا نمی آید . همچنین سرعت لود صفحات سایت بشدت پایین آمده است . آپلود تصاویر نیز به سختی انجام می گیرد . در قسمت Error Log هاست نیز بیشتر خطاها مربوط می شود به لود بخش مدیریت جوملا و یا لود فایل های css قالب . در ضمن فکر کنم مشکلاتی هم در سطح دسترسی فایل ها موجود است . اینم سایت : eo313.ir درضمن اگر نیاز به مشاهده هاست نیز هست بفرمایید تا یوزر و پسورد را ارسال کنم . اگه هزینه هم داشته باشد در خدمتم .
×
×
  • افزودن...