رفتن به مطلب

shabany

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

1 دنبال کننده

درباره shabany

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. سلام. من در این مبحث مبتدی هستم ولی میخوام تجربه کوچیکم رو با شما به اشتراک بگذارم. از مطلب بسیار مفید آقای مرادی متشکرم. فقط می خوام روی قسمت آخر مطلبشون بیشتر تاکید کنم. یعنی قبل از این که وبسایت رو راه اندای کنیم باید اطلاعات زیر رو تا جایی که می تونیم برای وبسایتمون پیش بینی کنیم: اگر بیشتر با متن سر و کار دارید و با افزونه های متعدد سر و کار ندارید به سراغ وردپرس برید که سبکه و گوگل راحتتر قبولش می کنه. اگر کامپوننتهایی که می خواید استفاده کنید به چند تا دونه محدود می شن و خیلی نیاز ندارید اونها رو تغییر بدید اول به طراغ افزونه های وردپرس برید و ببینید اون چیزهایی که می خواید براش هست یا نه. اگر بود از وردپرس استفاده کنید. در غیر اینصورت از جوملا استفاده کنید. مزایای وردپرس رو فکر می کنم توی سبک بودن و ارتقاء سریع سئو برای موتورهای جستجو خلاصه کرد ولی از نظر بطور کلی قدرت جوملا خیلی بیشتره مخصوصاً اگر خوب باهاش کار کنیم و وی یک سرور خوب نصب کنیم. در حال حاضر موتورهای جستجو بیشتر مبتنی بر کلمات و عبارتها، محتویات و سالم بودن ساختار وبسایت رنک و امتیاز می دن ولی دیر یا زود مجبور می شن به غیر موارد فوق معیارهای دیگری هم بکار بگیرن مثل زیبایی وبسایت، امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می گیره و غیره.
  2. shabany

    راست چین کردن sptab

    سلام. خسته نباشید. من هم از جومینا دانلود کردم و همین مشکل چپ چین رو دارم.
  3. shabany

    faceboo_kchat

    سلام دوست عزیز. این افزونه ظاهراً تجاریه. الان که مردادماه 1391 هست این سایت اجازه دانلود نمیده. شما کی دانلود کردی؟
  4. shabany

    کامپوننت MySimpleChat

    سلام. میشه یک افزونه غیر تجاری چت که هم خوب باشه و هم با سی بی قابل ادغام باشه معرفی کنید؟ واقعاً خسته شدم از بس دنبال اسکریپت چت گشتم. هر کدومشون یک مشکلی داره. خیلی ممنون
  5. shabany

    نصب ArrowChat

    سلام دوستان. خسته نباشید. من هم همین مشکل رو دارم. فقط مرحله آخر گیر می کنه و جلو نمیره. من که خیلی وقته دارم دنبال یک افزونه یا اسکریپت چت برای جوملا میگردم که اگر با سی بی قابل ادغام باشه خیلی خوب میشه. ولی در حسرتش دارم پیر میشم. لطفاً کمک کنید. متشکرم
  6. shabany

    نحوه بکاپ گیری از مطالب

    سلام من هم میخوام فقط از لیست کاربران همراه با یوز و پس و پروفایلشون بک آپ بگیرم. چه راهی وجود داره؟ اگه افزونه مخصوص این جور بکاپ گرفتن باشه خیلی خوب میشه.
  7. shabany

    مشكل در ماژول هاي community builder

    سلام من هنوز نصبش نکردم ولی خیلی از کامپوننتهای خوب رو باید از طریق منو بیاریشون. گزینه منوی جدید - نوع منو
  8. shabany

    ویرایش ماژول افراد آنلاین

    آقا لطفاً یکی به داد من برسه. من خیلی وقته دنبال یک افزونه می گردم که باهاش افراد سایت بتونن با هم به شکلهای مختلف رابطه داشته باشن. الآن سه هفتس دارم میگردم. واقعاً گیج شدم. از جوملا نا امید شدم. یعنی یه افزونه نیست که افراد آنلاین رو نشون بده و کاربرها بتونن به هم پیام آفلاین یا آنلاین بفرستن؟ یا حتی افزونه ای که آیدی یاهوی کاربران در اون درج بشه و کاربرها بتونن از طریق یاهو با هم چت کنن. تقریباً 2 هفته دنبال برنامه چت گشتم و آخرش فهمیدم اصلاً نمیشه برنامه چت روی جوملا نصب کرد اگر هم بشه باید سرور داشته باشم. حالا این افزونه هم که پیدا نمیشه. فکر کنم باید برم سراغ برنامه های دیگه مثل نیوک و وردپرس. اگه راهنمایی کنید ممنون میشم.
  9. با عرض سلام و خسته نباشید. من که شخصا از این طرح خیلی خوشم اومد ولی امیدوارم کاراییش هم خوب باشه. بسیار ممنون.
  10. با عرض سلام و خسته نباشيد. ببخشيد براي اين موضوع در جاي ديگر اطلاعات ديگري پيدا نكردم. من هم همين مشكل دوستمون را دارم. فايل htaccess.txt را به htaccess. تغيير نام دادم و متني كه شما داديد را در آن به جاي متن قبلي گذاشتم ولي فقط صفحه اصلي درست باز ميشود. صفحات ديگر باز نميشوند و ارور 404 ميدهد: Not Found The requested URL /teaching-learning.html was not found on this server. Additionally, a 404 Not Founderror was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
×
×
  • افزودن...