رفتن به مطلب

saeidrp

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    35
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره saeidrp

  • درجه
    Advanced Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. سلام. آیا افزونه ای سراغ دارید کا با آن بتوان بعضی از لینکها را فقط برای گروه خاصی از کاربران نمایش داد و برای سایر گروهای کاربری فقط متن لینک نمایش داده شود و قابل کلیک نباشد و در کنار آن نوشته شود شما اجازه دسترسی به این لینک را ندارید یه چیزی در این مایه ها؟
  2. اگه کسی در لیست بندی تراکنشها مشکلی داشت به این تاپیک مراجعه کنید، جناب mocdمشکل رو حل کرد.
  3. saeidrp

    مشکل در سیستم جامع پرداخت بانک ملت

    با تشکر- فایل جایگزین و مشکل حل شد.
  4. saeidrp

    مشکل در سیستم جامع پرداخت بانک ملت

    طی تماسی که با جناب تهرانی طراح کامپوننت داشتم ایشون گفتند که باید تابع pagination تصحیح شود. گویا ایشون برای جوملا 2.5.9 نوشته اند و اکنون برای جوملا 2.5.11 باید تغییراتی انجام شود که ایشون گفتند فعلاً وقتش را ندارند خوب حالا کسی هست بتونه این کار رو انجام بده؟
  5. saeidrp

    مشکل در سیستم جامع پرداخت بانک ملت

    سلام. کماکان مشکل اصلی کامپوننت حل نشد. این کامپوننت همانطوری که در در اولین تاپیک توضیح دادم وقتی که تعداد تراکنش ها زیاد می شوند و تعداد آنها از تعداد پیشفرض لیست در جوملای شما بیشتر می شود، در صفحه فهرست تراکنش ها شما فقط قادر به دیدن صفحه اول لیست تراکنش ها هستید و در با کلیک روی شماره صفحات دیگر در لیست بندی پایین صفحه فهرست تراکنشها به جای رفتن به آن صفحات به صفحه اول کامپوننت می رود. خواهشاً شما چند تراکنش الکی برای خود بسازید و تعداد لیست بندی پیشفرض جوملایتان را کمتر از تعداد ترا کنش ها تنظیم کنید و ببینید در صفحه فهرست ترا کنشها آیا می توانید همه صفحهات لیست بندی شده را ببینید.؟ شاید این مشکل فقط برای من باشد..
  6. saeidrp

    مشکل در سیستم جامع پرداخت بانک ملت

    در صفحه تماس با مدیریت که کد امنیتی خرابه و نمی توان ایمیل فرستاد. مونده فقط تلفن همراه که بعید میدونم ایشون به خاطر مشغله کاری بردارند.
  7. saeidrp

    مشکل در سیستم جامع پرداخت بانک ملت

    پیغام خصوصی جناب تهرانی غیر فعاله. ایمیل و شماره تلفنش رو همچنین ندارم. جناب استاد تهرانی دست نیافتنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  8. saeidrp

    مشکل در سیستم جامع پرداخت بانک ملت

    بله فکر خوبی است . اما توسط چه کسی و چگونه باید به اطلاع استاد تهرانی رسانده شود؟
  9. saeidrp

    مشکل در سیستم جامع پرداخت بانک ملت

    با تشکر. ولی ولی باید اون مشکلی که در تاپیک اول گفته شد حل بشه. تا لیست بندی تراکنشها مانند سایر کامپوننتها به درستی عمل کند. کماکان منتظر یک جواب اساسی هسستیم.
  10. saeidrp

    مشکل در سیستم جامع پرداخت بانک ملت

    جناب استاد تهرانی اگه یه وقت کوچولو می زاشتید و این مشکلی رو که ما داریم رو چک می کردید خیلی ممنون می شدیم.اگه یه راهنمایی کوچولو هم بکنید شاید خودمون بتونیم حل کنیم.
  11. saeidrp

    مشکل در سیستم جامع پرداخت بانک ملت

    فکر کنم فقط خود استاد امیر رضا تهرانی بتونن این مشکل رو حل کنند.
  12. saeidrp

    مشکل در سیستم جامع پرداخت بانک ملت

    آیا برای شما هم در صفحه فهرست تراکنش ها ، هنگامی که لیست تراکنش ها چند صفحه ای هستش با کلیک روی شماره صفحه 2 و بیشتر بجای نمایش ادامه لیست به صفحه اول کامپوننت بر میگردد.؟
  13. saeidrp

    مشکل در سیستم جامع پرداخت بانک ملت

    سلام.من سیستم جامع پرداخت بانک ملت را نصب و تراکنش های موفق زیادی رو انجام داده ام.ولی الان یه مشکل با این کامپوننت دارم و اون اینه که الان تعداد تراکنشهای من حدوداً به 30 عدد رسیده و در بخش مدیریت کامپوننت روی فهرست تراکنشها کلیک که می کنم با توجه به اینکه تعداد پیشفرض لیست در جوملای من روی 20 تنظیم شدهاست، در صفحه اول لیست 20تراکنش اول نمایش داده می شود و برای دیدن بقیه تراکنشها ( یعنی ده تای دیگر) قاعدتاً باید در صفحه بندی پایین لیست روی شماره 2 یا دکمه بعدی کلیک کرد ولی مشکل اینجاست که به محض کلیک روی آنها بجای نمایش ادامه لیست ، به صفحه اول کامپوننت بر می گردد. لطفاً بررسی بفر مایید ببینید مشکل از کجاست.
  14. سلام. من در آپلود فایلهای بزرگتر از 10 مگ در مدیریت رسانه مشکل دارم و با ارور "فایل برای آپلود بیش از حد بزرگ است." روبرو می شوم. من باید بتونم فایلهای تا 32 مگ را از طریق مدیریت رسانه آپلود کنم. البته مقادیر زیر یعنی: post_max_size upload_max_filesize موجود در فایل php.ini را روی 32 مگ تنظیم کردم و نیز در تنظیمات مدیریت رسانه ها حداکثر اندازه فایل را روی 0 (یعنی نامحدود) تنظیم کرده ام.باز هم هنگام آپلود فایلهای بیش از 10 مگ با ارور "فایل برای آپلود بیش از حد بزرگ است." روبرو شدم. لطفاً راهنمایی کنید.
×
×
  • افزودن...