رفتن به مطلب

simorgh128

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    68
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره simorgh128

  • درجه
    Advanced Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. simorgh128

    اجاکس

    در تنظیمات پلاگین باید دقت کافی داشته باشید. همراه پلاگین یک فایل راهنما هم توسط مترجم پلاگین قرار داده شده که در سایت جومینا هم فایل راهنما منتشر شده. سایت آژاکس شده توسط این پلاگین کانون مهندسان شاهرود باید قالبتون بررسی بشه . اگر خواستید پ خ بدید بررسی دقیق انجام بگیره.
  2. simorgh128

    هک شدن پایگاه داده

    معمولا هکر ها لینک باگها رو در گوگل سرچ میکنن و تارگت رو پیدا میکنن و نیازی نیست که شما به کسی معرفی کرده باشید. هکرهای عربی چند روزیه که شدیدا رو سایتهای ایرانی زوم کردند . اگه دامنه شما ir هست که از طریق گوگل شناسایی شدید( البته شاید هم هاست ایرانی داشته باشید ). البته به نفعتون شد چون همین اول کار مقوله امنیت رو جدی تر پیگیری میکنید. موفق باشید دوست عزیز.
  3. simorgh128

    قالب جهاد اقتصادی جدید

    چشم نواز ؛ جذاب و مهمتر اینکه بازدید کننده احساس میکنه از یک سایت و مجموعه قوی بازدید میکنه. موفق باشید.
  4. simorgh128

    مشکل در بهینه سازی جوملا

    [highlight=#ffffff] دوست عزیز در فایل htaccess قبل از عبارت Options +FollowSymLinks یک # بگذارید. به اینصورت:Options +FollowSymLinks# موفق باشید.
  5. simorgh128

    انتقال از نیوک به جوملا

    به این لینک هم یه نگاهی بندازید. راه جدیدی به نظر میرسه لینک موفق باشید
  6. simorgh128

    درخواست کمک برای طراحی یک پلاگین

    دوست عزیز امیدوارم منظورتون رو درست متوجه شده باشم. به عنوان مثال شما یک مطلب در مورد علی دایی داری که میتونه تو مجموعه های فرضی پرسپولیس؛ فوتبال و ورزش قرار بگیره. اگر منظورتون اینه از کامپوننت کلمات کلیدی استفاده کنید و منو هایی رو به کلمات کلیدی خودتون اختصاص بدید. به جای دسته بندی بر اساس مجموعه بر اساس کلمات کلیدی تقسیم بندی کنید. و همراه کامپوننت ماژولهایی برای نمایش کلمات کلیدی به صورتهای مختلف نصب میشه. امیدوارم کمکتون کنه موفق باشید.
  7. simorgh128

    فارسي كردن قالب

    قالب قشنگی شده. خسته نباشید. اگر ساید بار رو بیارید سمت راست بهتر میشه. البته بیشتر به نظر استفاده کننده بستگی داره اما سمت راست معمول تره. موفق باشید.
  8. simorgh128

    بررسی سرعت سایت

    فکر کنم از gzip استفاده میکنید. حجم فقط دو فایلتون 700 کیلو بایته. مشخصا سرعت لود پایین میاد تمام فایل های تولید شده توسط gzio رو حذف کنید و غیر فعالش کنید. موفق باشید
  9. دوست عزیز به احتمال زیاد ادرس رو صحیح وارد نکردید یا افزونه دیگری نصب شده با این پلاگین تداخل پیدا کرده. در صورت امکان ادرس ؛ یوزر و پسوورد سایتتون رو به یکی از مدیران که وقت دارند بدید تا بررسی کنند.
  10. ممنون از جوابتون از اون لینکی که دادین دانلود کردم اما ندونستم چطوری ازش استفاده کنم و ظاهرا لایسنس هم میخواد دو تا سوال: پلاگین فارسی پاپ آپ وجود داره؟ و اینکه فرم تماس آجاکسی وجود داره که بتونم اون مدلی که در پست اول گفتم استفاده کنم؟ اسکریپت رو در هاستتون اپ کنید و بعد از نصب پلاگین - که رایگانه و بدون لایسنس هم تا جایی که من میدونم کار میکنه- یک ماژول دستی در موقعیت مورد نظرتون بسازید و طبق کدی که در لینک نمونه بود( به جای ادرس گوگل ادرس ایندکس فرم تماس رو بگذارید) ماژول رو فعال کنیداگه اسکریپت رو در پوشه جدا در هاستتون بریزید تقریبا ادرس این میشه {modal url=http://www.your site.com/contact/contact.php|width=600|height=400}contact us{/modal}
  11. میتونید از افزونه های پاپ آپ استفاده کنید. نمونه : در زبانه تگ سینتکس روی گوگل کلیک کنید. موفق باشید.
  12. simorgh128

    برآورد قیمت

    من زمینه کاریم طراحی وب نیست و ساخت و سازه اما هیچ وقت ارزش کارتون رو کم نکنید. باید مشتری رو شناخت و اصلا یک سری کار رو قبول نکرد. کیفیت کارتون رو بالا ببرید و قیمتتون هم بالا باشه. مشتریهای خاص خودتون رو پیدا میکنید. افراد زیادی هستند که حاضرند برای کار خوب پول خوبی بدهند در جواب این جور افراد بگید که سایتش از سایت برج ایفل و امثالهم که مهمتر نیست ؛همه انوها از سی ام اس استفاده کردند. از دید پیمانکاری به قضیه نگاه کنید و براشون توضیح بدید که اونهایی که ارزون میگیرند کارشون بساز بفروشیه و یک سری صحبتهای تخصصی که طرف نفهمه شما چی میگید. و این قسمت رو هم به عنوان جزیی از کار قبول کنید که گاهی این صحبتها پیش میاد. روش دوستمون semac هم خیلی معقولانه هست.
  13. simorgh128

    نمایش فایل ویدئویی بین مطالب

    با سلام. از این افزونه استفاده کنید اما حتما فایل راهنما رو دانلود کرده و مطالعه کنید . لینک
  14. simorgh128

    تبدیل جوملا انگلیسی به فارسی

    در عکسی که گذاشتید نام کاربری پایگاه داده از علی به root تغییر پیدا کنه و فیلد رمز عبور رو هم خالی بگذارید.
  15. احتیاج به استفاده از کد خاصی نیست. زبان قسمت مدیریت رو انگلیسی کنید و تنظیمات بله و خیر رو در پلاگین مجدد انجام بدید. البته برای نمایش لایک ف-ی-س ب-و-ک باید ب فی ل تر شکن به اینترنت متصل بشید. هنگام استفاده از پلاگین در حالت مدیریت فارسی جای بله و خیر با هم عوض میشن.
×
×
  • افزودن...