رفتن به مطلب

مـرادی

مدیر بازنشسته
  • تعداد ارسال ها

    2,572
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره مـرادی

  • درجه
    کاربر برجسته

core_pfieldgroups_1

  • Website URL
    http://takwd.ir

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. مـرادی

    افزونه سایت http://takwd.ir/

    سلام دوست عزیز این یک ماژول اختصاصی هست برای سایت تک وب دیزاین که توسط خود ما طراحی شده است. از تکنولوژی های Css3 و Jquery برای اینکار استفاده شده است. برای منو هم از جی کوئری استفاده شده و روی قالب پیاده سازی شده است. موفق باشید.
  2. سلام خواهش میکنم ، نظر لطف شماست... دوست عزیز برای استفاده راحتر ، شما باید از بسته نصبی قالب استفاده کنید. چون تنظیمات قالب کمی سختر میشود در مورد گرد کردن، متاسفانه IE از کدهای سی اس اس 3 پشتیبانی نمیکند به همین دلیل در IE نمیتوان این گوشه های گرد را نمایش داد... منوی آبشاری هم روی قالب کدنویسی شده است و از ماژول خاصی استفاده نشده است بهتر هست از بسته نصبی استفاده کنید تا با این مشکلات مواجه نشوید موفق باشید.
  3. سلام به تمام کاربران انجمن جومینا قالب مذهبی امام هادی (ع) را تقدیم حضورتان میکنم این قالب به ساحت مقدس امام دهم شیعیان امام علی النقی و کاربران عزیز انجمن جومینا تقدیم می شود. ویژگی های قالب : مناسب برای انواع وب سایت مذهبی، وب سایت قرآنی، وب سایت مداحی، وب سایت مساجد و هیئت ها و... طراحی شده برای جوملا 2.5.6 فارسی کدنویسی با تکنولوژی دایو و 100 درصد تیبللس دارای منوی آبشاری زیبا دارای اسلایدشوی زیبا همراه با افکت های مناسب دارای تب سازی کاربری و یکپارچه سازی شده با قالب و رنگ بندی قالب رنگ بندی مناسب و مذهبی برای سایت های مذهبی قالب دارای حجم بسیار مناسب و دارای سرعت لود بسیار مناسب طراحی قالب با در نظر گرفتن بحث سئو، سئوی مناسب در کدنویسی قالب و ایندکس شدن سایت در گوگل قابلیت مخفی سازی موقعیت های قالب در صورت عدم فعال بودن موقعیت ها دارای موقعیت های مناسب دارای موقعیت های : search,topnav,right,slideshow,tabs,breadcrumb,user1,user2,user3,user4,footer سازگاری با تمام مرورگرهای مدرن و مذیت بسیار مناسب قالب،سازگاری با مرورگرهای IE7, IE6 بسته دانلود قالب همراه با بسته نصبی و فایل قالب برای جوملا 2.5 می باشد. طراحی و کدنویسی و ارائه رایگان توسط سایت تک وب دیزاین اسکرین شات قالب : [align=center] [/align] لینک دانلود قالب : http://www.jmdownload.ir/download.php?filename=13425403451.zip لینک دانلود قالب و بسته نصبی (quickstart) قالب : http://takwd.ir/takwebdesign-templates/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%85%D8%B0%D9%87%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D9%87%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%B9-TAK-EmamHadi-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%88%D9%85%D9%84%D8%A7-2.5-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%DA%A9-%D9%88%D8%A8-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%86.html دوستان متاسفانه به دلیل حجم بالای قالب نتوانستم قالب را در آپلود سنتر جومینا آپلود کنم... سایت سازنده : تک وب دیزاین امیدوار هستم مورد استفاده دوستان قرار بگیرد. در پناه حق...
  4. مـرادی

    مشکل در تاریخ جلالی جوملا 2.5

    سلام مشکل از نوع نمایش تاریخ هست افزونه های مورد اشاره چون خودشان از سیستم و تاریخ خاص خود استفاده میکنند و سیستم تاریخ آنها شمسی نشده است به همین دلیل این مشکل بوجود می آید برای حل مشکل باید سیستم تاریخ جوملا را جایگزین سیستم نمایش تاریخ افزونه های کنید.
  5. مـرادی

    قالب مشابه

    سلام این قالب به تجاری هست فکر نمیکنم نوع فارسی این قالب موجود باشد باید سفارش بدید تا برای شما فارسی سازی بشود.
  6. مـرادی

    نصب نشدن قالب

    سلام دوست عزیز این بسته نصبی قالب برای جوملا 2.5 هست شما فایل quickstart را از داخل فایل های این قالب بردارید و در هاست خود آپلود کنید و اکسترکت کنید بعد مانند یک جوملای تازه و صفر شروع به نصب این بسته کنید فقط در مرحله آخر باید دکمه install sample data را بزنید تا اطلاعات بسته نصبی نصب شود و مانند دموی سازنده شود. موفق باشید.
  7. مـرادی

    مشکل مگا منو با IE

    سلام دوست عزیز معمولا منوهای آبشاری، مخصوصا مگامنو ها با IE6 , IE7 مشکل دارند و به درستی نمایش نمیدهند این منوها برای مرورگرهای جدید و حرفه ای هست...
  8. مـرادی

    مشکل Refresh شدن

    سلام از رایگان بودن هاست میتونه باشه یا اینکه شما سایت را انتقال داده اید و به مشکل برخوردید.
  9. مـرادی

    اختصاص دو دامین به یک هاست

    سلام اگر به درستی انجام داده باشید حتما تغییر پیدا خواهد کرد ممکن هست از کش آی اس پی شما باشه از وی پی ان استفاده کنید تغییرات را مشاهده خواهید کرد.
  10. مـرادی

    افزونه سایتtakwd.ir

    سلام این یک ماژول خبری هست که به صورت اختصاصی برای سایت تک وب دیزاین طراحی شده شما میتوانید از ماژول های خبری استفاده کنید و چنین موردی را پیاده کنید. موفق باشید.
  11. سلام این مورد قبلا در انجمن معرفی شده بهتر هست قبل از سوال جستجو کنید!
  12. مـرادی

    مشکل با pagination قالب

    سلام دموی آنلاین از سایت خود قرار دهید در ضمن در کدام مرورگر این مشکل را دارید؟؟
  13. مـرادی

    استفاده از اسلايد شود در صفحه اصلي

    سلام قبلا در مورد تعویض صفحه آنلاین سایت بحث شده است... بهتر هست جستجو کنید.
  14. مـرادی

    جومسوشیال یا اکسوال؟

    این افزونه تجاری هست باید از سایت سازنده خریداری کنید -------------------!
  15. مـرادی

    بازگردانی اطلاعات سایت

    سلام شما فایل configuration.php را باز کنید در این فایل پیشوند جداول را مشاهده کنید و در phpmyadmin پیشوند مورد نظر را پیدا کنید و جدول content آن را انتقال دهید
×
×
  • افزودن...