رفتن به مطلب

MD.FM

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره MD.FM

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. MD.FM

    راهنمایی برای ساخت یک افزونه

    سلام دوستانی که دستی تو ساخت افزونه برای جوملا دارن ، نظری ندارن؟ می شه یه کم در مورد کل این پروژه و اینکه شامل چه نوع افزونه هایی می شه توضیح بدید؟ ممنون
  2. MD.FM

    خطاي Database Error!

    سلام منم دیروز چندبار دقیقا همین Error واسم پیش اومد،وقتی پیگیری کردم بهم جواب دادن احتمالا مشکل از دیتاسنتر هست!!!مثل اینکه داشتن یه کارایی انجام می دادن!!! فکر نمی کنم ربطی به جوملا داشته باشه،چون من هیچ تغییری اعمال نکردم و الانم دیگه اون مشکل رو ندارم.
  3. MD.FM

    راهنمایی برای ساخت یک افزونه

    سلام یه موضوعی مد نظرم هست که می خوام به عنوان افزونه واسه جوملا پیاده سازیش کنم،یه موضوع من در آوردی تحت عنوان 'سیستم مدیریت پروژه'!!! با این کار می خوام ساخت افزونه رو یاد بگیرم. تعریف موضوع طبیعتا این سیستم 2 جور کاربر داره: 1-مدیر سیستم(همون مسئول پروژه) 2-پرسنل(همون تیم کاری) امکانات مورد نیاز مدیر سیستم: 1-وارد کردن مشخصات پرسنل و پروژه ها 2-تقسیم وظایف و تعیین مسئولیت هر فرد و فرجه زمانی لازم 3-ارسال اطلاعیه یا خبر به هر یک از پرسنل در صورت نیاز 4-پاسخ به سوالات احتمالی #به من گفتن همه این موارد می تونه یه کامپوننت برای بخش مدیریت جوملا باشه که به ازای هر امکان ، یه کنترلر و مدل و ویو لازمه# امکانات مورد نیاز پرسنل: 1-لاگین به سیستم 2-ویرایش اطلاعات شخصی 3-مشاهده لیست وظایف و ارسال گزارش کار به مدیر 4-پرسیدن سوالات احتمالی #اینو دیگه بهم نگفتن چیه!!!# آیا همه اینا هم یه کامپوننته واسه بخش سایت یا نه مثلا برای لاگین باید یه ماژول نوشت و برای بقیه اش یه کامپوننت؟ #یکی بهم گفت که اصلا باید ببینی چیزایی که واسه بخش مدیریت و بخش سایت می نویسی با هم مچ می شن یا نه!!! من که نفهمیدم چی گفت!# معذرت می خوام که پست طولانی شد! حالا از بین دوستان اگه کسی حوصله خوندن پست تا پایان و دانش لازم برای راهنمایی رو داره ممنون می شم جواب بده. راستی اگه افزونه ای سراغ دارین که از لحاظ ساختار مشابه موضوع منه معرفی کنین لطفا، شاید با تحلیل کدش بتونم به نتیجه برسم! با سپاس
  4. سلام ببخشید منم نمی تونم دانلود کنم،میشه لطفا یه جای دیگه آپلود کنین؟ ممنون
  5. MD.FM

    چگونگی ایجاد فایل xml برای کامپوننتهای جوملا؟

    سلام این که خیلی خوبه ، اگه این آموزش راه اندازی بشه خیلی از مشکلات افرادی مثل من که تازه با جوملا آشنا شدیم و دوست داریم موضوعات مورد نظر خودمونو به صورت افزونه برای جوملا پیاده سازی کنیم حل می شه. ممنون از شما و همه دوستانی که زحمت می کشید. فقط اگه ممکنه بفرمائید تا چند وقت دیگه راه اندازی می شه؟ بی صبرانه منتظرم!!!
  6. سلام دوستان من می خوام با ساختار فایل xml کامپوننت های جوملا 1.5 آشنا بشم، می خوام بدونم چه پارامترهایی رو باید تو این فایل لحاظ کرد؟ ممنون می شم شرح بدید.
×
×
  • افزودن...