رفتن به مطلب

ajax_h

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    24
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره ajax_h

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. ajax_h

    معرفی چند ماژول در ارتباط با کامپوننت k2

    لازم نیست دیگه کسی پاسخ بده ، خودم به جواب همه سوالاتم رسیدم ماشالله چه انجمن فعالی دارین ، سوالم رو 30 روز پیش پرسیدم نه 3 روز پیش !!!!!
  2. ajax_h

    تعریف آگهی ویژه برای کامپوننت Ads Manager

    سلام چطوری می تونم تو کامپوننت Ads Manager آگهی ویژه تعریف کنم ؟ و بعد اون فیلد "تعداد آگهی مجاز برای هر کاربر" رو تقسیم کنم ، "تعداد آگهی های مجاز برای هر کاربر" و "تعداد آگهی های مجاز ویژه برای هر کاربر" ؟ چه راهی پیشنهاد می کنید ؟
  3. ajax_h

    معرفی چند ماژول در ارتباط با کامپوننت k2

    سلام چندتا سوال داشتم 1- توی کامپوننت k2 چطوری میشه بعضی از آیتم ها رو ویژه کرد ؟ امکان تعریف بعضی از آیتم ها به صورت ویژه به چه صورته ؟ 2- یک ماژولی معرفی کنید که آیتم های ویژه تعریف شده در k2 رو بتونه نمایش بده ، مثلا به صورت اسلایدی. 3- یک ماژولی معرفی کنید که امکان نمایش گروه های تعریف شده در k2 رو به همراه عکس اونها رو داشته باشه ( به صورت چند سطر و چند ستون ) (می خوام داخل مازول نمایش بدم نه اینکه توی منو تعریف کنم و به صورت کانتنت نمایش داده بشه) با تشکر
  4. این روش هم با عکس انجام داده .... سلام دوست عزیز با عکس که قشنگتره و میتونی بشتر روش کار کنی اگه به فکر حجم سایت هم باشی این عکساش چون خیلی کوچیک هستن و منو به اجزاء کوچیک شکسته شده ، خیلی حجم ندارن و سرعت رو پایین نمیارن. تازه اگه بخوای با جی کوئری درست کنی باید کتابخونه ی جی کوئری رو لود کنی که این خودش از این روش حجمش خیلی بالاتره. خوب آخه تصویر یه جوریه که با بریدنش گوشه های div خیلی جالب و تمیز در نمیاد.
  5. کسی نمی تونه کمکم کنه؟ وقت زیادی ندارم.
  6. این روش هم با عکس انجام داده ....
  7. کسی در این مورد میتونه کمکم کنه؟
  8. سلام یک سوال داشتم. برای ایجاد گوشه گرد برای Div ها ابتدا از دستورات css3 استفاده کردم که توی مرورگر IE جواب نمی داد ، برای همین از فایل شبیه ساز این دستورات css3 در اینترنت اکسپلورر استفاده کردم یعنی فایل PIE.htc که به خوبی جواب گرفتم . اما در طراحی یک سایت از یک جی کوئری برای انجام یک عملیاتی استفاده کرده بودم که متوجه شدم فایل PIE.htc روی سرعت اجرای اون عملیات در اینترنت اکسپلورر تاثیر می زاره و سرعت اجرای اون عملیات رو کند می کنه . ( با حذف فایل PIE.htc مشکل کندی سرعت برطرف میشه اما دیگه دستورات css3 در IE شبیه سازی نمیشن.) به همین دلیل برای ایجاد corner از جی کوئری استفاده کردم : http://malsup.com/jquery/corner/ که اون روش هم در IE مشکل داشت و روش های حل ناسازگاری این روش در IE هم جواب درستی نداد. با عکس های گوشه گرد هم این روش رو تست کردم اما به دلیل نوع خاص تصویر خیلی تصویر با کیفیتی ایجاد نمیشه. ممنون میشم راهنمایی کنید که چطور می تونم این مشکل رو حل کنم و البته نمی خوام برای حل مشکل ناسازگاری فایل های اضافی زیادی به سایت اضافه کنم و حجم سایت زیاد بشه. کیفیت و حجم هر دو برام مهمه. با تشکر.
  9. ajax_h

    ساخت منو دلخواه برای قالب جوملا

    ................... به جوابی که باید می رسیدم رسیدم .........
  10. ajax_h

    ساخت منو دلخواه برای قالب جوملا

    ................... به جوابی که باید می رسیدم رسیدم
  11. ajax_h

    قرار دادن ماژول login در زیر منو

    در مورد سازگار کردن mega menu برای جوملا کسی می تونه کمکم کنه ؟ ممنون
  12. ajax_h

    قرار دادن ماژول login در زیر منو

    سلام ممنون از پاسختون فقط در مورد mega menu ، مثلا اینجا روش ساختش رو آموزش داده : http://www.sitepoint.com/blogs/2009/03/31/make-a-mega-drop-down-menu-with-jquery/ حالا چطور می تونم اون منو رو برای قالب جوملا سازگار کنم ؟ کسی می تونه در این مورد کمکم کنه ؟ اصلا ماژول یا کامپوننت منو که mega menu باشه واسه جوملا چیزی هست ؟ من که پیدا نکردم. ممنون:thankyou:
  13. ajax_h

    قرار دادن ماژول login در زیر منو

    من کاری به یه قالب خاص ندارم . می خوام واسه قالبی که خودم می سازم هم بتونم این کار رو انجام بدم. می خوام روشش رو یاد بگیرم.
  14. ajax_h

    قرار دادن ماژول login در زیر منو

    من در قسمت نوع آیتم های منو اصلا نوع separator ندارم که بخوام زیرمنو جدید رو از این نوع انتخاب کنم .میشه بیشتر توضیح بدید؟ ممنونم
  15. ajax_h

    قرار دادن ماژول login در زیر منو

    بله ظاهرا رو mega menu میشه این کار رو انجام داد پس حالا من سوالام 2 تا مشه: 1) چطور میشه mega menu رو برای قالب جوملا سازگار کرد ؟ (فرض کنید این قالب خودش منو نداره ، باید یه mega menu روی این قالب قرار بدیم) 2) چطور ماژول login رو در زیر منوی این mega menu قرار بدم (حالا حتما اصراری روی yoologin ندارم ) ممنون اگر تو سازگار کردن این منو برای قالب جوملا هم کمکم کنید :thankyou:
×
×
  • افزودن...