رفتن به مطلب

soleimani

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره soleimani

  • درجه
    عضو تالار جومینا

core_pfieldgroups_1

  • Website URL
    http://hamishe-hamdel.persianblog.ir

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. soleimani

    کامپوننت k2

    خوب ارث بري نباشه كه خيلي كار راحت ميشه :shy:
  2. soleimani

    اشكال در استفاده از k2

    يعني از خود تنظيمات k2‌ مداوم تغييرات ميديد تا درست بشه يا توي كد نويسي ها ؟ چون من موندم كه اين اشكال والد اصلا از بخش مديريت k2 درست ميشه؟ يا بايد از كدنويسي درست بشه؟
  3. soleimani

    اشكال در استفاده از k2

    سلام من در شيوه نمايش مجموعه و زيرمجموعه ها در k2 يك سري مشكل دارم مثلا در عكس زير نگاه كنيد اصناف توليدي و خدمات فني سمت چپ قرار ميگيره براي درست كردنش بايد فايل css رو تغيير بدم يا ؟ و يا اينكه زمينش زرد رنگه كه نميشه از تنظيمات خود k2 درستش كرد و زمينش رو غير فعال كرد. گروهبندي مجموعه ها ي من اگر در عكس ها دقت كنيد به صورت ****************************************** -اصناف ------- اصناف توليدي و خدمات فني ---------------- خدمات تلفن همراه و تجهيزات مخابراتي ---------------- آلومينيوم كاران ---------------- بافندگان فرش دستباف ----------- ----------- ***************************************** كه همون طور كه در شكل مي بينيد همه چيز درسته فقط همه صنف هايي كه در نهايت در زير مجموعه نهايي تعريف شده در پدر هم نمايش داده ميشه مثلا در زير مجموعه خدمات تلفن همراه و تجهيزات مخابراتي سه صنف 1.موبايل صدف 2.پاوت تل 3.سينا همراه تعريف شده كه در مجموعه پدر هم نمايش داده ميشه يعني هم در گروه اصناف و هم در خدمات فني و هم در گروه اصناف براي رفع اين مشكل اومدم در گروه اصناف توليدي و خدمات فني در بخش Item view options in category listings گزينه هاي مربوطه رو غير فعال كردم ، درست ميشه يعني در بخش پدر(اصناف توليدي و خدمات فني) نشون نمي ده اما در فرزند يعني در بخش خدمات تلفن همراه و تجهيزات مخابراتي هم نشون نمي ده چون فكر كنم تنضيمات به صورتيه كه زيرمجموعه از مجموعه پدر ارث مي بره لطفا راهنماييم كنيد:s
  4. soleimani

    کامپوننت k2

    سلام آقاي تهراني من توي اين سايت جومينالرن دوبار با دوتا ايميل متفاوت ثبت نام كردم اما ايميل فعال سازي يوزرم برام نيومد حالا چطوري از لينك هايي كه داديد استفاده كنم؟:s
  5. soleimani

    کامپوننت k2

    من یک منو ساختم حالا اینکه می خوام پیش فرض صفحه اول قرارش بدم میرم داخل منوی menu اونجا یک مدیریت منو دارم یک main menu دارم یک user menu و top menu و ... و یک منویی که خودم ساختمش حالا این منویی که خودم ساختم رو چطور پیش فرض قرار بدم؟
  6. soleimani

    ارتباط یک منوی درختی با k2?

    سلام من k2 رو نصب کردم، و مجموعه و زیر مجموعه تعریف کردم، و برای بعضی زیر مجموعه ها خبر تعریف کردم برای نمایش درختی هم کامپوننت swmenu رو نصب کردم اما باز هم به صورت درختی مجموعه ها و زیر مجموعه هام رو نشون نمی ده مراحل ایجاد منوی درختی رو در زیر به صورت عکس میارم تا بهتر بتونید راهنماییم کنید 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. نمایش این منو به این صورت هست و به صورت درختی نیست
  7. soleimani

    نحوه نمایش مجموعه ها و زیر مجموعه ها در k2 ؟

    این ماژول رو نصب کردم، بعد توی menu manager یک منو از نوع این ماژول ساختم، بعد در بخش menu item manager از نوع k2 یک item جدید تعریف کردم اما وقتی روی صفخه نشون داده می شه باز مطالب به هم ریخته است و به صورت درختی و مرتب نشون نمیده باید چی کار کنم؟
  8. من k2 رو نصب کردم و یک منو از k2 برای مجموعه ها و زیر مجموعه ها تعریف کردم، اما طریقه نمایش آنها جالب نیست. من می خوام که یک منو برای نمایش مجموعه ها به صورت درختی داشته باشم و هر وقت روی هر کردوم کلیک کردم زیر مجموعه های اون مجموعه نشون داده بشه. آقای تهرانی راهنماییم کردند: "منو درختی را در خود جوملا بسازید و به عناصر k2 ربطش بدید" اما نمی دونم مراحل ایجاد منوی درختی در جوملا چیه و چطور میشه به عناصر K2 ربطش بدم؟
  9. soleimani

    کامپوننت k2

    یک نفر به من میگه که چطوری میشه برای مطالب قالب تعریف کرد؟ و آیا میشه برای نمایش مجموعه ها در صفحه اصلی هم قالب تعریف کرد؟
×
×
  • افزودن...