رفتن به مطلب

hamid1635

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    56
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

1 دنبال کننده

درباره hamid1635

  • درجه
    Advanced Member

core_pfieldgroups_1

  • Website URL
    http://www.nbasirat.ir

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. hamid1635

    مشکل مموری سایز

    سلام پست های قبلی که در سایت با مشکل مشابه بود رو نگاه کردم اما مشکل حل نشد ارور اینه Fatal error: Allowed memory size of 268435456 bytes exhausted (tried to allocate 80 bytes) in /home/nrpnba96/domains/nbasirat.ir/public_html/libraries/joomla/database/database/mysqli.php on line 498 قالب رو که عوض می کنم درست میشه و سایت بالا میاد اما چون مطالب طبق قالب قبلی طراحی شده چیزی نشون داده نمیشه یک هفته قبل کامپوننت فرم ساز نصب کردم اما در سایت نمایشش ندادم به مسئولین هاست هم گفتم پیچوندن و گفتن به ما ربطی نداره کسی هست مشکل رو حل کنه؟ ممنون
  2. hamid1635

    درخواست: تغییر فونت متن پست ها

    www.nbasirat.ir این سایت ماست ممنون
  3. hamid1635

    درخواست: تغییر فونت متن پست ها

    سلام دوستان من می خوام فونت متن پست ها رو تغییر بدم یک فونت معمولی است که فارسی است می خام یکان باشه و یک فونت عربی داریم که می خوام بدر باشه آیا امکانش هست؟ اگر یکی از دوستان بتونن این کار رو انجام بدن مممنون میشم
  4. hamid1635

    درخواست: نظرات کی 2 با امکان پاپ آپ

    سلام من می خوام نظرات سایت که با کی 2 هست به صورت پاپ آپ نمایش داده بشه امکانش هست؟ ممنون
  5. hamid1635

    درخواست یک گالری پیشرفته صوتی و تصویری

    با سلام و خسته نباشید. من نیاز به یک افزونه ای دارم که شبیه به سایت یوتیوب و امثال اون باشه که روی هر فایل تصویری کلیک کنی فیلم و یا صوت رو پخش کنه.
  6. hamid1635

    مشکل در عملکرد دو کامپوننت

    دوست گرامی آقای مجتبی فرحزادیان از لطف شما و پاسخگویی عالی شما متشکرم به عنوان آخرین سوال: احتمال داره که تغییر این نوشته از یونیکد باشه؟ میشه از این جهت فکری براش کرد بدون اینکه بخوایم بکاپ رو برگردونیم؟
  7. hamid1635

    مشکل در عملکرد دو کامپوننت

    كامپوننت جدید متفاوت با قبلی است اما وقتی نصب شد محتویات نظرات قبلی رو شناخت و به سیستم خودش منتقل کرد این سیستم جدید امکاناتش بیشتره نمیشه کاری کرد که از همین کامپوننت استفاده کرد؟ اما در مورد دیتا بیس: اون رکوردهایی که در اسم اونا Comment داشت رو خروجی ازشون گرفتم حالا چطوری باید اونا رو برگردونم؟
  8. hamid1635

    مشکل در عملکرد دو کامپوننت

    سلام کاری که فرموده بودید رو اولش ترسیدم انجام بدم اما بالاخره انجامش دادم برچسبها درست شد اما نظرات نه یک کامپوننت دیگه از نظرات نصب کردم وقتی ایمیل های قبلی رو ایمپورت کرده همشون تبدیل به علامت سوال شد راهی به ذهنتون میاد؟
  9. hamid1635

    مشکل در عملکرد دو کامپوننت

    سلام یک در حین کار با خبر نامه سایت بسته شد و کلی مشکل براش ایجاد شد مجبور شدیم تنها بکاپی که داشتیم رو ریستور کنیم بعد از ریستور کلی مشکل برای ما ایجاد شد چندتا از اونا رو حل کردیم اما دوتا مشکل هنوز باقی است: 1- مشکل در برچسبها 2- مشکل در نظرات ایندو کامپوننت با اینکه نصب و فعال هستند اما کار نمی کنند. چه راهی رو پیشنهاد می کنید.
  10. hamid1635

    مشکل در ورود به مدیریت

    درست شد بسیار متشکر
  11. hamid1635

    مشکل در ورود به مدیریت

    تمای پوشه ها رو تغییر نام دادم جداول رو پاک کردم اما بازم مشکل باقی است
  12. hamid1635

    مشکل در ورود به مدیریت

    سلام با تشکر از پاسخ شما نمی تونم خبرنامه رو حذف کنم چون افراد عضو خبرنامه زیاد هستند و تمام اونا رو از دست خواهیم داد. اما جوملا رو اکسترکت کردم و مشکل حل نشد.
  13. hamid1635

    مشکل در ورود به مدیریت

    حذف و نصب بدون دسترسی به صفحه مدیریت رو باید چطوری انجام داد؟ دسترسی به پوشه ها هم مشکلی نداره اما کد نویسی بلد نیستم کد هاشو کپی کنم می تونید مشکلش رو بگید؟
  14. hamid1635

    مشکل در ورود به مدیریت

    سلام برای من یک مشکلی پیش اومده اگه بتونید کمک کنید ممنون میشم داشتیم خبرنامه سایت رو ارسال میکردیم و تقریبا آخرش بود که یکهو سایت به مشکل خورد. برنامه ارسال خبرنامه هم این بود: AC Mailing یک همچین چیزی پیامی که در ورود به مدیریت میده اینه: 403 Permission DeniedYou do not have permission for this request /administrator/index.php?option=com_login در خود سایت هم قسمت خبرنامه این پیام میاد: Warning: include_once(/home/****/public_html/administrator/components/com_acymailing/helpers/helper.php) [ function.include-once]: failed to open stream: Permission denied in/home/***/public_html/modules/mod_acymailing/mod_acymailing.phpon line9 Warning: include_once() [function.include]: Failed opening '/home/***/public_html/administrator/components/com_acymailing/helpers/helper.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in/home/***/public_html/modules/mod_acymailing/mod_acymailing.phpon line 9 This module can not work without the AcyMailing Component منتظر هستم
  15. hamid1635

    مشکل در نمایش برخی صفحات

    کاری که فرموده بدید رو انجام دادم اما نشد کاری که کردم این بود که اول یک بخش و بعد زیر مجموعه ساختم و از مدیریت مطالب تک تک پست ها رو وارد شدم و بخش و مجموعه آنها رو تغییر دادم اما بازم مشکل حل نشد.
×
×
  • افزودن...