رفتن به مطلب

masoud_sha

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    29
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره masoud_sha

  • درجه
    مسعود ش

core_pfieldgroups_1

  • Website URL
    http://khalkhalim.com

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. masoud_sha

    دستکاری اجزای قالب

    مواردی که شما خواستار استفاده از آنها هستید در دیتا بیس جوملا ذخیره میشند و شما برای استفاده از اونها باید بتونید کد پی اچ پی بنویسید و هر جا که دوست داشتید استفاده کنید .
  2. masoud_sha

    تغییر لینک منوها به html

    بینهایت ممنون بنده طبق سفارش آقا امیر تهرانی هیچوقت این گزینه ها رو فعال نمیکنم ولی ظاهرا صاحب وبسایت خودش رفته و اونها رو دستکاری کرده و جالب اینجاست که در این خصوص چیزی هم به من نگفته بینهایت ممنون از راهنماییتون مشکل بر طرف شد .
  3. masoud_sha

    تغییر لینک منوها به html

    سلام دوستان اخیرا به مشکلی در سایت برخوردم تمامی منوهای سایت که به یک صفحه داخلی لینک میشه پسوند .html به خودش گرفته و وقتی کلیک میکنیم پیغام میده که چنین صفحه ای وجود ندارد لطفا در این خصوص اگه کسی اطلاعی داره کمک کنه
  4. masoud_sha

    مشکل با اسپمرهای ثبت نام کننده

    با سلام خدمت دوستان اخیرا بنده با خیل عظیم ثبت نامهای اسپمی روبرو شدم که البته برای حل مشکل تو قسمت ثبت نام از پلاگین درج captcha استفاده کردم ( osolcaptcha) با این حال و با اینکه از تعداد اونها به شدت کم شده ولی خیلی جالبه که هنوز هم برام اسپم میاد فرمت ثبت نامها و نوع نام کاربری و ایمیلها عوض شده ولی هنوز ثبت نام اسپمی دارم دوستان چه راه حل دیگه ای رو پیشنهاد میکنید برای block کردن ایمیلها یا آی پی ها از چه افزونه دیگری میتونم استفاده کنم ؟
  5. masoud_sha

    کامپوننت فارسی spammerblocker

    سلام متاسفانه من نمیتونم این فایل رو از سرور جومینا دانلود کنم !!!!
  6. masoud_sha

    مشکل جدی در بخش ویرایشگر مدیریت

    سلام . باور بفرمائید همه اینها رو تست کردم . الان متوجه شدم که آمارگیر وبگذر رو هم نشون نمیده و در ضمن خبرخوان " خبر فارسی " رو هم نشون نمیده و این نشون میده که یک جایی ، جاوا اسکریپت به مشکل خورده ، با اینکه تو مرورگر تیکش خورده به نظرتون کجای ویندوز باید دنبالش بگرم ؟
  7. masoud_sha

    مشکل جدی در بخش ویرایشگر مدیریت

    باور بفرمائید همه این کارها رو کردم ، در ضمن این مشکل باعث شده ،تو ظاهر سایت شمارشگر وبگذر هم نمایش داده نشه !!!! و محتویات خبر خوان "خبرفارسی " هم تو سایت نمایش داده نمیشه هفته پیش یک بار به محض اینکه فایرفاکس خودش رو به ورژن 16 ارتقا داد این اتفاق افتاد که با ریکاوری ویندوز 7 به دو روز قبلش مشکل برطرف شد . با این حال دوباره فایرفاکس 16 این مشکل رو بوجود آورد
  8. masoud_sha

    مشکل جدی در بخش ویرایشگر مدیریت

    سلام و ممنون قربانتان شوم . من فهمیدم ایراد کار از کجاست من با سایر کامپیوترها هم تست کردم و مشکل خاصی وجود ندارد مشکل از کامپیوتر منه و بعضی آبشن های جاوا غیر فعال شده که باعث شده ویرایشگر tinyMCE از کار بیافته با این حال و با وجود اینکه جاوای آپدیت رو هم نصب کردم ولی هنوز مشکل همچنان پابرجاست . البته خدمتتون عارضم که تیک مربوط به جاوااسکریپت در مرورگرهام خورده و اولین بار هستش که بنده به این مشکل بر خوردم ( در ضمن من 5 سالی میشه که با جوملا کار میکنم ) من میخواستم بدون اینکه ویندوز رو عوض کنم این مشکل رو بر طرف کنم و اینکه این توضیحات رو اینجا مینویسم تا اگه بعدا کسی به مشکل مشابه برخورد بتونه با دنبال کردن این پست مشکلش رو حل کنه در کل سئوال من اینه که چه بلایی سر جاوای pc من اومده که بصورت کامل جاوااسکریپت رو پشتیبانی نمیکنه ؟ ممنون از حوصله تون و امیدوارم جواب این سئوال رو از اینجا بگیرم . با تشکر فراوان
  9. masoud_sha

    مشکل جدی در بخش ویرایشگر مدیریت

    سلام مجدد در ادامه باید خدمت دوستان عرض کنم که این مشکل زمانی پیش اومد که تو کامپیوتر من فایرفاکس به نسخه 16 آپدیت شد و مشخصا جاوا رو بعلت به روز نبودن غیر فعال کرد . الان که نسخه جدید و به روز جاوا رو نصب کردم ، باز هم این مشکل همچنان پابر جا است و صفحه ویرایشگر همچنان غیر فعال . جالب اینجاست حتی برای ویرایش مطالب قبلی هم که مراجعه میکنم ، اون مطالب رو اول نشون میده ولی وقتی صفحه کاملا لود میشه ، فقط صفحه سفید ویرایشگر نمایش داده میشه ! دوستان ، به نظرتون تو گزینه های جاوا باید تیک خاصی بزنم یا گزینه خاصی رو باید فعال کنم که این مشکل برطرف بشه ؟ ممنون میشم کمکم کنید !
  10. masoud_sha

    مشکل جدی در بخش ویرایشگر مدیریت

    سلام مجدد دوست عزیز ممنون ظاهرا مشکل از کامپیوتر خودمه ولی اینکه کجاشه نمیدونم چرا که با همه بروزر ها این مشکل رو دارم . ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  11. masoud_sha

    مشکل جدی در بخش ویرایشگر مدیریت

    اخیرا پلاگینی نصب نکردم . جالب اینجاست که من این مشکل رو با یک سایت دیگه که دارم هم تست کردم و همین مشکل اونجا هم هست . حتی با گوگل کروم هم وارد شدم باز این مشکل رو دارم فکر میکنید این مورد میتونه مال هاست باشه . چون این دو تا سایت هاست مشترک دارند ؟ یا اینکه از محلی که من به اینترنت دسترسی دارم این محدودیت ایجاد شده باشه ؟ واقعا نمی دونم چه اتفاقی افتاده ! ! ! ! !
  12. masoud_sha

    مشکل جدی در بخش ویرایشگر مدیریت

    با سلام بنده امروز صبح به مشکل خاصی برخوردم که تا حالا اینجوریشو ندیده بودم برای درج مطلب جدید وقتی بر روی جدید کلیک میکنم ، قسمت ویرایشگرم غیر فعاله حتی مطالب قبلی رو هم وقتی میرم ویرایش کنم ، داخل صفحه ویرایشگر خالیه و عملا همه کلیدهای صفحه هم حتی تایید و بستن و ... غیر فعال هستند حتی ماژولهایی هم که بصورت html تعریف شدند . قسمت ویرایششون کار نمی کنه لطفا کمک کنید .
  13. masoud_sha

    عدم نصب قالب

    نه خود فایل نصب رو بعضی موقع ها همون فایل زیپ شده رو دوباره زیپ می کنند و روش پسورد میذارند بد نیست توی فایل زیپتون رو یه نگاهی بندازید
  14. masoud_sha

    عدم نصب قالب

    دوست عزیز باید آدرس فایل نصب رو بدید . به احتمال زیاد فایل اصلی نصبتون داخل این فایل زیپ شده است و شما باید unzip کنید .
  15. دوستان کسی نیست جواب سئوال منو بده ؟
×
×
  • افزودن...