رفتن به مطلب

برترین های سایت


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 13/11/99 در همه بخش ها

  1. 1 امتیاز
    یکی از مهمترین و جذابترین قسمت های تولید محتوا پیدا کردن کلمات کلیدی برای ساخت محتواست ، پیدا کردن لیست کلمات کلیدی شاید امروزه مانند گذشته سخت نباشد اما باز هم نیازمند این می باشد که شما مدتی زمانی را برای آن در نظر بگیرد چرا که کلمه کلیدی در صورتی که درست انتخاب شوید قطعا می تواند در ایجاد ترافیک و آوردن بازدید کننده به وب سایت شما بسیار تاثیر گذار باشد. کلمات کلیدی چیست؟ ابزارهای آنلاین برای یافتن بهترین کلمات کلیدی Google Autocomplete Google Searches Related To Google Trends Kwfinder Keywordtool keyword.guru استفاده از ابزار الکسا کلمات کلیدی چیست؟ کلمات کلیدی یا keywords یک یا چندین کلمه می باشد که دارای جستجوی بالایی در موتورهای جستجوگر می باشد در واقع می توان گفت کلمات کلیدی نیاز بسیاری از افراد بازدیدکننده در مورد یک موضوع می باشد که فرد تولید کننده محتوا سعی بر جمع آوری این کلمات و ایجاد یک مطلب در مورد آن می باشد تا بدین وسیله در مرحله اول نیازهای کاربران بازدید کننده را برطرف نماید و سپس بازدید وب سایت خود را بالا ببرد. مثلا کلمات کلیدی در مورد کاشت مو می تواند ( کاشت مو sut ، کاشت مو fit ، بهترین روش کاشت مو ، هزینه کاشت مو) می باشد. و اما کجا شروع کنیم تا یک لیست کلمات کلیدی مناسب به دست آوریم : شاید شما از راه های مختلفی استفاده کنید تا کلمات کلیدی را به دست آورید و شاید هنوز به عنوان یک مبتدی می خواهید بدانید که از کجا باید شروع کنید تا کلمات کلیدی مناسب را جمع آوری کنید بهتر است بدانید که روزانه بیش از 6 بیلیون سرچ در گوگل انجام میگیرد و این یعنی شما برای پیدا کردن کلمات کلیدی برای ایجاد محتوای مناسب باید بسیار دقیق عمل کنید تا بتوانید حجم بالایی از ترافیک را روانه وب سایت خود کنید قبل از اینکه بخواهید شروع به پیدا کردن کلمات کلیدی کنید حتما در مورد موضوعی که می خواهید در مورد آن ایجاد محتوا کنید فکر کنید و از خود در مورد محتوایی که می خواهید ایجاد کنید سوال کنید ، سوالاتی مانند سوالات زیر برای چه افرادی باید مقاله بنویسم؟ چه زمانی باید مقاله بنویسم؟ چه گونه می توانم پاسخ مناسب را به کاربر بدهم؟ آیا این مقاله یک مقاله مفید و کاربر پسند می شود؟ ما در این مقاله آموزشی سعی کرده ایم به شما ابزارهایی را معرفی کنیم که به بهترین نحوه ممکن به شما برای پیدا کردن لیست کلمات کلیدی کمک کننده باشد پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. ابزارهای آنلاین برای یافتن بهترین کلمات کلیدی آموزش یافتن بهترین کلمات کلیدی GOOGLE AUTOCOMPLETE ابزار Google Autocomplete یک ابزار رایج برای پیدا کردن کلمات کلیدی به صورت رایگان می باشد که توسط شرکت گوگل ارائه شده است و قطعا شما این ابزار را دیده و با آن آشنا هستید این ابزار به صورت زنده و در کمترین زمان ممکن به شما لیستی از کلمات کلیدی را پیشنهاد می دهد برای اینکه بتوانید کلمه های کلیدی را با استفاده از این ابزار جستجوی کلمات کلیدی به دست بیاورید کافی است در باکس متعلق به گوگل کلمه کلیدی خود را وارد نمایید تا به لیستی از کلمات مرتبط با کلمه کلیدی مد نظر خود دست یابید GOOGLE SEARCHES RELATED TO ابزار پیدا کردن کلمه کلیدی Google Searches Related To نیز یک ابزار رایگان از آن شرکت گوگل می باشد که در پایین سرچ هایی که شما انجام می دهید نمایش داده می شود تعداد کلماتی که با این ابزار برای شما پیشنهاد می شود معمولا 8 کلمه کلیدی می باشد البته این بستگی به کلمه کلیدی شما دارد و ممکن است تعداد این لینک ها کم یا زیاد باشد GOOGLE TRENDS یکی دیگر از ابزارهای گوگل برای پیدا کردن کلمات کلیدی Google Trends می باشد این ابزار می باشد ، Google Trends توسط بسیاری از افراد سئو کار به عنوان ابزار اصلی برای پیدا کردن کلمه های کلیدی مورد استفاده قرار میگیرد ، کار با این ابزار بسیار راحت می باشد کافی است بعد از وارد شدن به وب سایت این ابزار در باکس مشخص شده (enter a search term or a topic) کلمه کلیدی خود را وارد نمایید سپس در قسمت شماره یک نام کشور را برابر ایران قرار دهید همچنین در قسمت 2 می توانید مدت زمان که کلمات کلیدی بیشترین استفاده را داشتند را مشخص نمایید سپس کلید اینتر را فشار دهید تا جستجو انجام گیرد بعد از طی شدن مراحل جستجو یک آمار از میزان محبوبیت کلمه کلیدی را می توانید مشاهده نمایید ، به انتهای صفحه بروید و در قسمت Related queries می توانید کلمات یا جستجوهای مرتبط با این کلمه کلیدی را شماهده نمایید و برای تکمیل لیست کلمات کلیدی خود از آنها استفاده نمایید KWFINDER یک ابزار آنلاین برای یپدا کردن کلمات کلیدی با سرعت بالا می باشد این ابزار که یک وب سایت می باشد می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن یک لیست از کلمات کلیدی مرتبط با کلمه مد نظر شما در اختیارتان قرار دهد برای استفاده از این ابزار به لینک (https://app.kwfinder.com/) بروید و بعد از وارد کردن کلمات کلیدی خود و همچنین زبان مدنظر ، کلید سبز رنگ find keywords را فشار دهید تا جستجو انجام گیرد و سپس پیشنهاد کلمه در اختیار شما قرار بگیرد لازم به ذکر می باشد در قسمت انتخاب کشور نام کشور ایران موجود نمی باشد که نمی تواند زیاد روی نتایج به دست آمده تاثیر گذار باشد. KEYWORDTOOL یکی دیگر از ابزارهای پیدا کردن کلمه کلیدی keywordtool می باشد این ابزار بسیار شبیه به ابزار Kwfinder می باشد ، keywordtool یک ابزار آنلاین برای پیدا کردن کلمات کلیدی می باشد که با وارد کردن کلمه مدنظر در کمترین زمان لیستی از کلمات کلیدی مرتبط را در اختیار شما قرار می دهد ابزار پیدا کردن کلمات کلیدی Keywordtool دارای چندین ویژگی بسیار جالب نیز می باشد که یکی از این ویژگی ها این است که شما می توانید انتخاب کنید که لیست کلمات کلیدی در کدام شبکه یا کانال جستجو شود و سپس در اختیار شما قرار بگیرد به عنوان مثال من می خواهم لیست کلمات کلیدی در اینستاگرام تنها برای من سرچ و نمایش داده شود برای این کار در قسمت بالای کادر جستجو ، تب Instagram را انتخاب می کنم و سپس کلمه کلیدی را وارد می کنم و روی علامت زرد رنگ ذربین کلیک می کنم KEYWORD.GURU keyword یکی دیگر از ابزارهای آنلاین برای پیدا کردن کلمات کلیدی می باشد این ابزار به صورت زنده با استفاده از تکنولوژی برنامه نویسی ajax بلافاصله بعد از وارد کردن کاراکترهای کلمات کلیدی پیشنهاداتی را برای شما ارائه می کند . این وب سایت بسیار شبیه به ابزار keywordtool می باشد و کلمات کلیدی پیشنهادی را از کانال های یوتیوپ ،یاهو ، آمازون ، ای بی بدست آورده و نمایش می دهد استفاده از ابزار الکسا الکسا یکی دیگر از ابزارهایی می باشد که می تواند به شما برای پیدا کردن کلمات کلیدی کمک کننده باشد البته این ابزار مواقعی مورد استفاده قرار میگیرد که می خواهید بدانید که رقیبان شما روی چه کلماتی کلیدی بیشتر ورودی را دارند و سپس شما نیز از این کلمات برای افزایش ترافیک خود استفاده کنید کار با این ابزار نیز بسیار راحت می باشد کافی است به جای آدرس وب سایت plaza.ir آدرس وب سایت رقیب را قرار دهید و در موردگر وارد نمایید https://www.alexa.com/siteinfo/plaza.ir سپس به انتهای صفحه بروید و در قسمت Top Keywords from Search Engines می توانید کلماتی که در وب سایت رقیب دارای سرچ بالایی بوده است را مشاهده نمایید نتیجه گیری اگر به دنبال پیدا کردن کلمات کلیدی برای وب سایت خود می باشید بهتر است از چندین وب سایت برای جمع آوری کامات استفاده نمایید سپس این نتایج را در کنار هم قرار دهید و سپس یک لیست مناسب را به عنوان لیست نهایی انتخاب کنید انتخاب کلمات کلیدی برای ایجاد محتوای کاربر پسند بسیار مناسب می باشد پس وقت گذاشتن برای می تواند مهم باشد اگر مطلبی را ایجاد کنید و به کلمات کلیدی توجه نکنید قطعا نمی تواند برای وب سایت شما مناسب باشد و بازدید کننده را به وب سایت شما هدایت کند.
  2. 1 امتیاز
    سلام خسته نباشید من قالبی رو نصب کردم بعد از یک روز خود به خود کل اسلایدر از کار افتاد و این ارور رو داد Error loading images. One or more images were not found حالا موندم چیکار کنم رفتم عکس های مطالب رو هم نگاه کردم ایرادی نداشت سرجاش بودن همه ممنون میشم کمک کنید
  3. 1 امتیاز
    CDN چیست؟ بحث در مورد شبکه تحویل محتوا آیا تا به حال اصطلاح 'CDN' را اغلب یا شاید شنیده اید؟ شاید به عنوان یک مبتدی بدون شک تعجب کنید که CDN چیست. CDN گروهی از سرورها است که برای توزیع محتوای وب در تعداد زیادی از مناطق جغرافیایی در مکان های مختلف قرار گرفته است. CDN مخفف Content Delivery Network (شبکه تحویل محتوا) است. CDN ها اغلب تحت عنوان "شبکه های توزیع" شناخته می شوند و عملکرد آنها فراهم کردن چندین نقطه حضور (PoP) در خارج از سرور اصلی است. ترافیک را می توان به خوبی مدیریت کرد زیرا وب سایت قادر است درخواست های کاربر را به سرعت مدیریت کند. تجربه کاربر نیز افزایش خواهد یافت. هر زمان که به وب سایتی با بازدیدکننده تجارت الکترونیکی بالا مانند آمازون دسترسی پیدا می کنید یا با دوستان خود در ف-ی-س ب-و-ک تبریک می گویید ، بلافاصله از CDN استفاده می کنید. این مرکز داده با نزدیک کردن محتوا به افرادی که واقعاً به آن احتیاج دارند بدون ایجاد انسداد با فاصله از هر کاربر یا سرور اصلی وب سایت ، اطمینان حاصل می کند که همه طرفهای جهان به یکدیگر متصل شده اند. با استقرار یک سیستم تحویل در یک منطقه بزرگ ، وب سایت ها می توانند از میزان پهنای باند بیش از حد و زمان بارگیری صفحه جلوگیری کنند و در مدیریت درخواست های کاربر به چند ثانیه کاهش دهند. فهرست مطالب CDN چگونه کار می کند؟ استفاده از CDN سوالات متداول (CD) درباره CDN CDN ها چگونه کار می کنند تا بتوانند سرعت بارگیری وب سایت من را افزایش دهند؟ چه وب سایت هایی به CDN نیاز دارند؟ آیا CDN بی خطر است؟ چه تفاوتی بین CDN و VPN وجود دارد؟ آیا CDN مشابه سرویس میزبانی است؟ آیا CDN روی دستگاه های موبایل کار می کند؟ آیا همه CDN ها یکسان هستند؟ هنگام جستجوی CDN چه مواردی را باید در نظر گرفت؟ تعریف محتوا قبل از بحث بیشتر درباره توزیع محتوا ( تحویل محتوا ) ، ابتدا باید بفهمید که این محتوا چیست. محتوا متن ، صدا و عناصر بصری یک وب سایت است: متن ، تصاویر ، فایلهای صوتی ، فیلم و غیره. دو نوع محتوا وجود دارد: استاتیک و پویا. اگر نسخه اولیه (ورودی) نسخه ای باشد که مردم واقعاً در صفحه وب سایت مشاهده می کنند (خروجی) ، محتوای آن را استاتیک می نامند. در جملات ساده تر ، محتوای ساکن دارای فرم و ظاهری است که ثابت می ماند و اصلاح نمی شود. سرور داده های یکسانی را در اختیار هر کاربر قرار می دهد تا سرعت انتشار آن سریعتر باشد. روند کار ساده است: کاربر پرونده ای را از وب سرور درخواست می کند و سرور پرونده را تحویل می دهد. محتوای پویا محتوایی است که براساس ورودی تغییر می کند. بسته به ورودی کاربر ، محتوا در سراسر صفحه اصلاح می شود. یک نمونه از محتوای پویا ، صفحه محصول است که شامل نام محصول ، توضیحات ، قیمت و حتی یک تصویر است. مثال دیگر یک صفحه وب است که شامل اطلاعات یا سوابق مربوط به تعاملات کاربر است. CDN چگونه کار می کند؟ فضای مجازی مفهومی است که درک آن برای کاربران تازه کار بسیار دشوار است. به عنوان مثال موقعیت فعلی شما در خانه ای واقع در جاکارتا ، اندونزی آرام نشسته است. سپس تلفن هوشمند یا لپ تاپ خود را برداشته و در موتور جستجو جستجو می کنید یا یک آدرس وب را در نوار URL تایپ می کنید. پس از آن ، فقط باید کلید Enter را فشار دهید و چند لحظه صبر کنید. درخواست شما توسط سروری دریافت می شود که بسیار دور از خانه شما واقع شده است. میلیون ها اطلاعات بین سرورهای اولیه و رایانه ها یا دستگاه های تلفن همراه توزیع می شود. مدیریت این فرآیند با محتوای استاتیک کاملاً دشوار است. بیشتر صفحات وب حاوی صدها عنصر است که از متن ساده گرفته تا محتوای چندرسانه ای تعاملی متفاوت است. CDN چیست: CDN چگونه کار می کند به خاطر داشته باشید که هرچه به منبع نزدیکتر باشد ، درخواست شما سریعتر "پذیرفته می شود". درخواست توسط سرور شبکه نزدیک به رایانه ارسال کننده درخواست مدیریت می شود. با ذخیره داده ها و پخش چندین درخواست برای اطلاعات مشابه در شبکه به جای یک سرور ، میزان بار ترافیک متعادل تر می شود. به این ترتیب ، مشکلاتی که اغلب رخ می دهند ، مانند بارگیری آهسته صفحه ، خرابی مرورگر و قطع شدن خدمات ، قابل حل هستند. استفاده از CDN سودمندی CDN به اندازه وب سایت ، فاصله از محل تا منبع اصلی ترافیک و میزان ترافیکی که ایجاد می کند بستگی دارد. به عنوان مثال ، یک مشاغل محلی با مکان فیزیکی که در یک منطقه کوچک به مشتریان خدمات ارائه می دهد ، نیازی به استفاده از CDN ندارد. با این حال ، اگر مشاغل تجارت الکترونیکی را دنبال می کنید که واقعاً می خواهد حوزه فروش خود را گسترش دهد یا وب سایتی با بازدید بالا از مکان های مختلف داشته باشید ، CDN کارآمد و سریع به شما کمک می کند تا برتری داشته باشید و بتوانید رابط UX مورد علاقه موتورهای جستجو و مصرف کنندگان را فراهم کنید. استفاده از سرور CDN چهار مزیت دارد. هر سرور بر روی سرور دیگری ساخته شده است تا مشکلات ناشی از محتوای پیچیده و ترافیک پر حجم را برطرف کند. یک شبکه توزیع محتوای موثر باید این چهار مزیت را فراهم کند: کاهش پهنای باند یکی از ویژگی های بودجه زیاد برخی از ارائه دهندگان میزبانی ، پهنای باند است. کاهش میزان پهنای باند برای مدیریت ترافیک ورودی با افزودن نقاط حضور باعث صرفه جویی در هزینه های اشتراک میزبانی شما می شود. ساده سازی پهنای باند معمولاً با استفاده از ابزارهای بهینه سازی ، مانند ذخیره سازی ، با قرار دادن داده ها در حافظه موقت در رایانه یا دستگاه همراه برای دسترسی آسان انجام می شود. افزایش سرعت یکی از بزرگترین عاملان افزایش نرخ پرش ، تأخیر است. تأخیر ( Latency ) مدت زمان بیشتری است که برای انتقال اطلاعات از کاربر به منبع و بازگشت به کاربر لازم است و علت آن معمولاً موارد زیر است: تأخیر در خواندن پرونده ها به دلیل مسدود شدن فضای ذخیره سازی تأخیر در پردازش داده ها از سرور حالت انتقال داده ، به عنوان مثال شبکه فیبر نوری در مقابل کابل کواکسیال انتشار ، یا سرعت حرکت داده ها از یک گره به گره دیگر. با استفاده از شبکه توزیع مناسب می توان چهار مشکل فوق را برطرف کرد. افزایش امنیت اگر پردازش انتقال داده از یک سرور را انجام دهید ، شبکه شما در برابر حملات مخرب آنلاین مانند حملات انکار سرویس (DDoS) و غیره آسیب پذیر خواهد بود . این آسیب پذیری ناشی از درخواست های هماهنگ است که از چندین مکان و کاربر در هر زمان ارسال می شود. اما گاهی اوقات ارسال این درخواست ها می تواند به طور خودکار با ربات ها نیز انجام شود . هدف آن ایجاد مشکلات در سرور با افزایش میزان ترافیک است. معمولاً برای اظهارات سیاسی استفاده می شود یا فقط می خواهد "هیاهو" ایجاد کند. درخواست برای "حمله" ممکن است چندین ساعت تا چند روز طول بکشد تا دسترسی به وب سایت امکان پذیر نباشد و نتیجه آن کاهش بازدید باشد. با استفاده از فیلترهای DDoS و استقرار سeriesالات در چندین مکان ، می توان درخواست های "جعلی" را که باعث افزایش شدید ترافیک می شوند ، مقابله کرد. برای ایمن سازی اطلاعات حساس هکرها می توانید از CDN نیز استفاده کنید. CDN دائماً گواهینامه های TLS / SSL را به روز می کند تا نوار احراز هویت و رمزگذاری را افزایش دهد. این گواهی همچنین ترافیک را از سرور مبدا به پروکسی تغییر می دهد. توزیع محتوا را بهبود ببخشید ترافیک زیاد و خرابی سخت افزار به دلیل توقف مکرر وب سایت ها ، ترکیب بدی است. با پخش بار در سیستم های مختلف توزیع محتوا ، حداقل زیرساخت ها و بار سرور کمی سبک تر است.
  4. 1 امتیاز
  5. 1 امتیاز
    خوب از پروکسی هم استفاده نکنم که کلا وصل نمیشه و الان نسخه جدید این اسکریپت که اضافه شده حتما باید پروکسی وارد کنیم. پس باید چه کار کنیم ؟
  6. 1 امتیاز
    سلام دوستان ، کسی هست آماده همکاری با ما باشه دنبال یه سایت فروشگاهی هستم که امکانات زیر را داشته باشه قالبی که مد نظرم هست را لینکشو میزارم ملاحظه کنید، شماره تماس بنده 09213104115 تشکر از تیم جومینا https://sangaj.com/product-category/hollow-brick/ پیاده سازی گرافیک با قالب اختصاصی 1 . طراحی گرافیکی اولیه قالب )صفحه اصلی ، صفحه محصولات ( 2 . پیاده سازی قالب به صورت کاملا واکنشگرا با تست موبایل فرندلی گوگل 3 . طراحی بصری با در نظر گرفتن قوانین UI و UX انجام می شود. شناخت و آنالیز سبک پیاده سازی 1 . شناخت محصولات و دسته بندی برای پیاده سازی )جلسات شناخت( 2 . کمک در آنالیز اولیه فیلدها و قیلطر ها در پیاده سازی 3 . کمک در آنالیز اولیه منو ها و چیدمان منوها برای کاربری بهتر سیستم مدیریت محتوا 1 . امکان مدیریت وب سایت و درج، حذف، ویرایش تمامی مطالب بدون نیاز به دانش برنامه نویسی 2 . امکان دریافت ایمیل از طریق فرم های تماس و سایر فرم های وب سایت 3 . امکان جستجوی در مطالب وب سایت 4 . امکان مدیریت آسان فایل ها و پوشه های وب سایت 5 . امکان ایجاد جداول مختلف به وسیله ویرایشگر توسط کاربر 6 . امکان فعالسازی سیستم کامنت گذاری کامل به همراه امکان رای دادن به کامنت ها برای صفحات دلخواه 7 . امکان نمایش تاریخ و ساعت روز 8 . امکان مدیریت کلمات کلیدی جهت افزایش بهینه سازی وب سایت ( Keywords Meta Tag) 9 . امکان فعالسازی اشتراک گذاری مطالب وب سایت در شبکه های اجتماعی 10 . امکان مدیریت پیوندها با قابلیت تفکیک موضوع و دسته بندی 11 . دارای ادیتور پیشرفته و فارسی جهت سهولت مدیریت و ورود محتوا به سایت 12 . امکان استفاده از منوی حرفه ای 13 . امکان نمایش فهرست پربازدید ترین صفحات 14 . امکان نمایش فهرست محبوب ترین صفحات 15 . امکان نمایش تعداد بازدید هر صفحه 16 . امکان مدیریت اسلاید شو جهت نمایش تصاویر دلخواه )در صورتی که طرح اسلایدشو داشته باشد( 17 . صفحه درباره ما 18 . صفحه تماس با ما، اطلاعات تماس و فرم تماس، گوگل مپ 19 . مدیریت سطوح دسترسی برای داشتن چندین کاربر 20 . مدیریت فرمهای ارسالی 21 . فرم درخواست همکاری با ما )فرم استخدام( 22 . فرم پرسشنامه با سوالات استاندارد 23 . دارای صفحۀ خطای 404 اختصاصی محصولات 1 . امکان ایجاد محصول 2 . امکان تعریف مجموعه محصول 3 . قابلیت درج چندگانه محصولات در چند مجموعه 4 . امکان تعریف برچسب های متعدد روی هر محصول 5 . امکان تعریف انواع بج روی محصول) حراجی و حمل رایگان و غیره( 6 . امکان تعریف ابعاد و وزن محصول 7 . امکان درج چند تصویر برای هر محصول 8 . امکان فعال سازی یک محصول در یک زمان مشخص 9 . امکان واتر مارک تصاویر محصولات 10 . مدیریت محصولات درختی و دارای زیر مجموعه های متعدد 11 . مدیریت برچسب ها برای کنترل برچسب های شاخص روی یک کالا 12 . تعیین محصولات مرتبط با هر محصول به صورت شاخص گذاری 13 . امکان افزودن فایل به محصول - بعد از خرید محصول کار بر می تواند فایل را دانلود کند 14 . لیست انتظار )کاربر ثبت نام می کند تا در صورت موجود شدن کالا اطلاع رسانی شود( 15 . سیستم مقایسه محصولات 16 . امکان ایجاد قیلطر روی لیست محصولات 17 . امکان تعریف هر محصول با تمام مشخصات و فیلد های مجزا 18 . امکان محدودکردن فروش یک کالای خاص در یک زمان خاص 19 . امکان تخفیف روزانه یا ماهانه با شمارشگر معکوس و عقب گرد )پیشنهاد شگفت انگیز( 20 . امکان نمایش محصولات مشابه با انتخاب فیلد که بر چه اساسی باشد. بخش تولید کنندگان 1 . امکان داشتن صفحه مجزا برای هر تولید کننده 2 . امکان تعریف تولید کنندگان متفاوت 3 . امکان قراردادن توضیح و تصویر برای هر تولید کننده 4 . امکان نمایش محصولات تولید کننده در صفحه خود تولید کننده 5 . نمایش درختی تولید کننده گان 6 . اختصاصی سازی نمایش صفحه تولید کننده - با استاندارد های سئو کاتالوگ محصول- ثبت سفارش 1 . امکان مدیریت جهت نمایش محصولات به همراه دسته بندی و قیلطر کردن آنها 2 . امکان نمایش محصولات با قدرت قیلطر کردن لحظه ای بر اساس دسته ها 3 . صفحه محصولات 4 . صفحه هر محصول 5 . امکان امتیازدهی و نظردهی روی محصولات 6 . جستجوی پیشرفته برای یافتن محصولی خاص 7 . امکان تعریف فیلد 8 . تعریف قیلطر 9 . امکان ثبت نام کاربران 10 . امکان ثبت سفارش آنلاین محصول 11 . پنل کاربری • سفارش ها • دریافت ها • اطلاعات کاربر • وضعیت سفارش 12 . سبد سفارش کالا 13 . محاسبه اتوماتیک مبلغ هر سفارش 14 . تعریف وضعیت های مختلف سفارش 15 . امکان تعریف انواع واحدهای اندازه گیری و تبدیل آنها به هم آمار و اطلاعات آماری 1 . داشبورد مدیریتی 2 . گزارشهای قابل اختصاصی سازی 3 . چارت های گرافیکی 4 . کنترل چرخه فروش به وسیله آنالیزور گوگل مدیریت نظرات 1 . امکان گذاشتن نظرات روی هر محصول 2 . امکان بلاک کردن یک نظر دهنده 3 . انتشار یا عدم انتشار نظرات 4 . امکان قراردادن شکلک در نظرات 5 . امکان آگاه سازی نظر دهنده در صورت دادن ایمیل درست از نظرات روی محصول موردنظر چت آنلاین 1 . اتصال به سرویس زوپیم 2 . ثبت نام در این سرویس 3 . آموزش استفاده از پنل زوپیم این پنل برای یک نفر در یک زمان می باشد جستجوی پیشرفته 1 . جستجوی آژاکسی 2 . امکان نمایش تصویر کنار نتایج جستجو 3 . امکان جستجو بدون هدایت به یک صفحه دیگر 4 . نمایش ریسپانسیو جستجوی پیشرفته سیستم مدیریت سئو 1 . مدیریت مسیر ها و تولید نقشه ی سایت خودکار 2 . اتصال به سیستم گوگل آنالیتیکس 3 . امکان تنظیم عنوان و متاهای خاص برای هر صفحه و هر محصول
  7. 1 امتیاز
    با سلام، می خوام ی سایت طراحی کنم که دانش آموزای کلاس توی سایت عضو بشن،که - در قسمت عضویت اطلاعاتی مثله کد ملی و شماره تماس بتونه دریافت بشه . ینی یه ماژول عضویت و ورود خوب و کامل داشته باشه. (ترجیحا بشه بجز نام کاربری که نمی تونه تکراری باشه ، تنظیم کنیم ک کد ملی هم تکراری نشه ) - و اینکه می خوام توی سایت برای اعضا ، آزمون برگزار کنم ، آزمونهای متنوع ، بصورت گروهی یا به صورت دونفره و حتی زمان دار. چه راه حلی پیشنهاد می دین؟ کامپوننت؟ ماژول؟ پلاگین؟ ترجیحا فارسی شده ش موجود باشه :))
  8. 1 امتیاز
    سلام وقت بخیر پلاگین هیکاشاپ-ملت که گذاشتید، order id را ذخیره نمیکنه و این شماره برای پیگیری واریزی از طریق پرتال "به پرداخت ملت" لازمه میشه ویرایش کنید یا راهنمایی کنید؟
  9. 1 امتیاز
    با سلام خدمت دوستان عزیز. همونطور که میدونید در نسخه جدید جوملا 3.9 اکثر موارد مربوط به بهینه سازی سایت و خود هسته جوملا انجام میده. آدرس و کاملا میشه بهینه کرد، توضیحات و کلمات کلیدی متا هم در قسمت های مختلف وارد میشه، تنظیمات نقشه سایت، فایل Robots و httacces هم که جداگانه انجام میشه... اما چند مشکل میمونه .... یکی اینکه ادرس های خود جوملا باقی میمونه، درسته دیگه در سایت مشاهده نمیشن ولی مثلا ما که ادرس های جوملا و بلدیم اگر وارد کنیم همون صفحه و به ما نشون میده مثل ادرس : /component/content/frontpage /index.php?option=com&view=page&id=1 /component/users/login حالا من از افزونه sh404SEF استفاده کردم و این ادرس ها و ریدایرکت میکرد. ولی بازم بعضی ادرس ها و نمیتونست کاری کنه! مثل ادرس هایی که دستور در واقع صادر میکنند و با ؟ شروع میشن. ?tp= ?itemid=520 دستور دوم اگه ای دی و درست وارد کنید حتی صفحه درست و بهتون نشون هم میده!! و وقتی بدون شماره وارد بشه یعنی فقط ?itemid= وارد کنید صفحه سایت بهم ریخته نشون میده حتی سایت اصلی جوملا هم تست کردم این مشکل و داشت! یا سایت جوملارت و همین جویمنا و.... همه این مشکل و با این نوع ادرس دارن!! دوتا راهنمایی از اساتید و دوستان عزیز دارم ، یکی برای حل مشکل ادرس های خود جوملا که وقتی منو جدید هم میسازیم بهمون نشون میده و صفحات و با اون ادرس ها باز هم باز میکنه دومی هم برای این شکل ادرس دهی با ؟ که حتی خود جوملا هم مشکل داره و اصلا اینکه این 2حالت به سئو سایت ضرر میزنه یا خیر.... مورد اول که فکر کنم باعث محتوای تکراری یا صفحات تکراری میشه و ممکنه در گوگل جریمه بشیم... با تشکر
  10. 1 امتیاز
    سلام دوستان عزیز! من یک سایت قدیمی دارم که در خصوص آموزش مجازی طراحی کردم افزونه های استفاده شده : Guru pro 4 rsfirewall kommento kunena jomsocial اگر هم افزونه دیگری لازم باشه اضافه میشه. قالب سایت همان قالب portostar استاندارد جوملا نسخه 3 است. حال خواسته اینجانب : عزیزی را میخواستم زحمت بدهم که یک قالب مناسب و بدون باگ برای این سامانه که یک سایت آموزشی است راه اندازی کنند و دارای قابلیت توسعه و ارتقاء باشه. همچنین فونت های سایت نیز متناسب با هریک از کامپوننت ها مناسب و چشم نواز باشه. آدرس سایت : academy.hpmtehran.ir لطفاً مدت زمان انجام و هزینه برآوردی را اعلام بفرمایند. همچنین اگر این سامانه به امید خدا رونق گرفت ، آیا امکان ادامه همکاری وجود خواهد داشت یا نه؟ سپاس فراوان
  11. 1 امتیاز
    سلام جناب میری عزیز بنده اگر قیمت را با وردپرس مثال زدم قصدم این نبود که بگم جومینا رویکرد مادی پیدا کرده و گرانفروش هست توضیحات اولیه بنده را مطالعه بفرمایید متوجه میشوید دغدغه بنده چیز دیگری است من گفتم وردپرس بدترین انجمن ها و فعالیت ها را داشت و این جوملا و جومینا بود که در ایران یکه تازی میکرد ، و شاید قدرت پشتیبانی و انجمن جوملا و جومینا در ایران بود که من تصمیم گرفتم جوملا را انتخاب کنم چرا که وقتی مشکلی در وردپرس داشتیم در ان زمان باید روزها و شاید هفته ها منتظر پاسخ میماندیم ولی در جومینا به سرعت مشکل پیگیری و راهنمایی میشد ولی متاسفانه این یکی دوسال اخیر وضعیت به کل تغییر کرده ، انجمن های وردپرس فعال شدند ، سایت های ژاکت و راستچین تمرکز خود را روی وردپرس معطوف کردند و محصولات با کیفیت را با قیمت پایین ارائه میدهند پشتیبانی قوی و محصولات متونع و ایرانی پسند را در نظر گرفته اند و این باعث شده که جوملا عقب بماند ، چراکه در نظر بگیرید وقتی یک نفر تازه کار میبیند قالب جوملا 400 هست و قالب مشابه در وردپرس و حتی در مواردی بهتر از نوع تنوع با قیمت خیلی کمتر به فروش میرسد قطعا سراغ وردپرس میرود من چون خودم این موراد را لمس کرده ام دارم عرض میکنم حالا چندین مارکت وردپرسی و انجمن های وردپرسی و کانال های وردپرسی فعالیت قوی دارند و حتی مشتریان شبکه های مجازی را نیز صید میکنند جالب اینجاست وقتی مشتریانی برای طراحی سایت سراغم می آیند و نمونه سایت دلخواه خود را اعلام میکنند میبینم که اکثرا وردپرسی شده اند اینها دغدغه من هست ، من نمیخوام با توجه به تعصبی که به جوملا و همچنین به جومینا دارم شاهد افت رقابتی و مسائل دیگه باشم قصد بنده فقط کمک به جومینای عزیز و برگشتن به روزهای اوج هست باور کنید که اگر جوملا و جومینا قوی شوند قطعا درآمدهای خوبی نیز روانه توسعه دهندگان جوملا در ایران خواهد شد و بالعکس فعالیت کم یعنی از دست دادن موقعیت ها و بازارهای رقابتی البته این صحبت نهایی بنده را نیز نادی گری تعبیر نکنید ، این را عرض کردم چرا که هر توسعه دهنده ای نیاز به امرار و معاش دارد و قطعا کسی نمی تواند منکر آن شود بنابراین راه بازگشتن به شکوه جومینا فقط فعالیت قوی و همکاری همه دوستانی هست که مدیون جومینا هستند و بنده به عنوان عضو کوچک جومینا حاضرم هر کمکی را برای بازگشت به روزهای اوج جومینا انجام دهم با تشکر از پاسخ شما و جناب تهرانی
  12. 1 امتیاز
    شاید در گذشته‌ای نه چندان دور، راه اندازی وب سایت برای افراد نیاز به صرف هزینه‌ی نسبتا زیاد و همینطور طی کردن مراحل سخت و پیچیده‌ای داشت اما با پیدایش سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) و فراگیر شدن استفاده از آن‌ها امروزه راه اندازی وب سایت تنها به چند دقیقه وقت نیاز دارد. کافیست آخرین نسخه از یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا یا دروپال را دانلود کرده و بر روی هاست خود نصب کنید و به شروع فعالیت بپردازید. اگر شما هم جزو آن دسته از کاربران فعال اینترنت هستید که تصمیم به راه اندازی وب سایت گرفته‌اید اما در انتخاب و خرید هاست برای وب سایت خود دچار تردید هستید، در این مقاله با ما همراه باشید تا با مهمترین نکات که هنگام انتخاب شرکت مناسب برای میزبانی وب باید به آن‌ها توجه کنید آشنا شوید. زبان برنامه نویسی سایت اولین قدم برای خرید هاست این است که بدانید وب سایت شما با کدام زبان برنامه نویسی شده است. اگر از سیستم‌های مدیریت محتوا استفاده می‌کنید، معمولا زبان برنامه نویسی سایت شما PHP است. به طور کلی اگر وب سایت شما با زبان برنامه نویسی PHP و بانک اطلاعاتی MySQL برنامه نویسی شده است بهترین انتخاب شما هاست لینوکس می‌باشد اما اگر از Asp.Net برای برنامه نویسی سایت خود استفاده کرده‌اید چاره‌ای جز خرید هاست ویندوز ندارید. معمولا هاست ویندوز به دلیل نیاز به لایسنس برای نرم افزارهای مایکروسافت، کمی گران‌تر از هاست لینوکس است. حجم فایل‌ها و بانک اطلاعاتی معمولا شرکت‌های میزبانی وب، پلن‌های مختلف و متنوعی برای ارائه‌ی خدمات هاست در نظر می‌گیرند. این پلن‌ها معمولا در میزان فضای هاست، پهنای باند، تعداد اکانت FTP، تعداد ساب دامین و… باهم متفاوت می‌باشند. برای اینکه بدانید کدام پلن برای شما مناسب است لازم است ابتدا حجم کلی فایل‌های وب سایت خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن پلن مد نظرتان را انتخاب کنید. البته این نکته را فراموش نکنید که عوامل دیگری مانند تعداد اکانت ایمیل مورد نیاز شما، پهنای باند مصرفی ماهانه و… را نیز در نظر بگیرید. برای اینکه هنگام انتخاب پلن مناسب زیاد سردرگم نشوید بهتر است از پشتیبانی هاستینگ سوال کنید که در آینده امکان ارتقاء پلن خریداری شده وجود دارد یا خیر. اگر این امکان وجود داشت بدون نگرانی می‌توانید یکی از پلن‌ها را انتخاب کنید و در آینده در صورتی که با مشکل کمبود فضا، پهنای باند و… مواجه شدید به سادگی پلن خود را ارتقاء دهید. در صورتی که در حال حاضر وب سایت شما تعداد بازدید کنندگان بالایی دارد و به طور مداوم مجبور به ارتقاء هاست خود هستید، توصیه می‌کنیم به فکر خرید سرور مجازی باشید زیرا منابع و امکانات بالاتری در اختیار شما قرار میدهد. بکاپ گیری نکته‌ی مهم دیگری که هنگام خرید هاست باید به آن توجه داشته باشید بکاپ گیری منظم از فایل‌ها و بانک اطلاعاتی توسط سرویس دهنده است. خود شما به عنوان مدیر سایت باید در فواصل زمانی مشخص از وب سایت خود بکاپ تهیه کنید تا در زمان بروز مشکل بتوانید بکاپ خود را بازگردانی کرده و سایت را به حالت قبل برگردانید اما اگر به هر دلیلی مانند فراموش کردن بکاپ گیری و ایجاد مشکل برای وب سایت، نیاز به بکاپ داشتید، سرویس دهنده باید بتواند آخرین نسخه بکاپ تهیه شده از هاست را در اختیار شما قرار دهد. قیمت خدمات میزبانی وب این مورد یکی از مهم‌ترین موارد هنگام انتخاب هاست مناسب می‌باشد. اگر پلن‌های خدمات هاستینگ شرکت‌های مختلف را ببینید متوجه خواهید شد که قیمت‌ها با یک اختلاف معقولی نسبت به یکدیگر متفاوت است اما برخی شرکت‌ها یا اشخاص با قیمت بسیار کم و ناچیز به ارائه‌ی خدمات میزبانی می‌پردازند که برای جبران هزینه‌ها مجبور به فروش هاست بیش از ظرفیت سرور هستند و ناگفته پیداست که کیفیت خدمات ارائه شده توسط آن‌ها بسیار پایین بوده و با قطعی‌ها و مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. پشتیبانی مناسب مهم‌ترین موضوع هنگام انتخاب شرکت هاستینگ، پشتیبانی مناسب می‌باشد. وب سایت شما که حاصل زمان، هزینه و تلاش شبانه روزی شماست بر روی سرورهای آن شرکت قرار دارد و بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری برای سرورها، شرکت هاستینگ شما باید بدون کمترین آسیبی به اطلاعات شما، در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل را بررسی و رفع کند. فراموش نکنید صرف کمی هزینه‌ی بیشتر و خرید از شرکت‌های معتبر و شناخته شده در زمینه‌ی میزبانی وب که خدمات پشتیبانی مناسب و ثابت شده‌ای دارند می‌تواند بسیار با ارزش‌تر از خرید هاست با قیمت ارزان از برخی افراد سودجو باشد. هاستینگ جومینا هاست وابسته به گروه طراحان وب جومینا با توجه به آشنایی کامل با سیستم های مدیریت محتوا مانند جوملا و وردپرس با به وجود آوردن بستر مناسب جهت استفاده از اینچنین سیستم هایی آماده ارائه خدمات به کاربران گرامی می باشد. تیم هاستینگ جومینا هاست متشکل از مهندسان شبکه ، امنیت و همچنین اعضای تیم برنامه نویسی جومینا بوده و 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته آماده ارائه خدمات پشتیبانی به کاربران می باشد. http://www.joominahost.com/آموزش-ها/هاست-جوملا-میزبانی-سایت-جوملا.html
  13. 1 امتیاز
    سلام خدمت دوستان. همین اول عذرخواهی میکنم بابت اینکه ممکنه متن طولانی باشه. من یک وب سایت میخوام داشته باشم با این مشخصات: 1- بخشی برای فروش فایل های مجازی (PDF و ویدئو ) که ممکنه برخی ها به صورت رایگان باشند برای این مورد، بسته چارفایل 2 در سایت joominamarket واقعا عالی بود و خوشم اومد. الان سوال من این هست که این بسته از کدام کامپوونت فروشگاهی استفاده میکنه که بتونم درگاه پرداختش رو تهیه کنم؟ و سوال دوم اینکه من میخوام توی وب سایتم بخش های دیگه هم داشته باشم مثل: نصب سیستم guru برای آموزش آنلاین نصب سیستم کاریابی مثل sj jobs pro نصب سیستم انجمن و فروم مثل easy discuss نصب سیستم فرهنگ لغات مثل seo glossary این موارد بالا، همگی قابلیت نصب روی این بسته رو دارن و مشکلی برای قالب پیش نمیاد؟ و یا اینکه پیشنهاد می کنید برای فروشگاه از بسته چارفایل 2 و برای سایر موارد از بسته دیگری استفاده کنم؟ ممنون میشم پاسخ بدید
  14. 1 امتیاز
    سلام دوستان من در صفحه اول سایتم میخوام تو یه باکس لیست اخبارم رو نشون بدم و میخوام زیرش شماره صفحه هم داشته باشه که بشه به اخبار گذشته هم دسترسی داشت ممنون میشم منو راهنمایی کنید. تشکر
  15. 1 امتیاز
    سلام من سایت رو روی سرور مجازی لینوکس ابونتو بالا اوردم و فایل configgggration.php رو نساخت و مجبور شدم دستی بسازم همه اطلاعات درسته بجز مسیر پوشه های tmp و log دوستان کسی میتونه کمک کنه باید په ادرسی بدم؟
  16. 1 امتیاز
    روش پرداخت کارت به کارت رو در قسمت پرداخت جومشاپینگ درست کردم ولی بعد از ثبت سفارش تشکربابت پرداخت را میزنه ولی جلوی شماره سفارش و کد پیگیری خالی است! باید چیکار کنم که شماره سفارش را نمایش دهد که مشتری بعد از پرداخت پول شماره پیگیری کارت به کارت را با شماره سفارش مربوط به زمان ثبت سفارشات را در فرم مخصوص ثبت و برای ما ارسال کند؟
  17. 1 امتیاز
    سلام من این کامپونننت را روی جوملا 2.5 نصب کردم اما نمیدونم چجوری میشه باهاش کار کرد لطفا منو راهنمایی کنید اگر فایل راهنما فارسی هم به من معرفی کنید ممنون میشم
  18. 1 امتیاز
    برای اینکار شما باید یه سیستم امتیاز دهی مثل alphauserpoints نصب کنید و کاری کنید که (مثلا)هر ۱۰۰۰ تومن واریز میشه ۱۰۰۰ امتیاز به کاربر اضافه بشه و همچنین کاری کنید که به ازای هر کارآموز فلان قدر امتیاز ازشون کم شه
  19. 1 امتیاز
    درود بر شما اگر آموزش آنلاین می خواهید اسکریپت های زیادی هست تو نت جستجو کنید ولی فکر نکنم بشه زیاد شخصی سازی کرد و با جوملا هماهنگ کرد باید بصورت دستی هزینه بگیرید و به انها دسترسی بدید
  20. 1 امتیاز
    میتونم اسکریپت متصل به جوملاشو براتون بنویسم
  21. 1 امتیاز
    سلام من برای اینکه نامه هایی که به شرکت ها میزنم و اون شرکت ها بیان صحت نامه رو تایید کنن اسکریپتی میخوام که اون نامه رو بدم به سایتم و اون شرکت بیاد با دادن کد پیگیری یا شماره نامه بهشون اصل نامه رو نشون بده یا اینکه حداقل بگه این نامه صحت داره... چیزی میشناسید؟؟؟؟؟؟؟
  22. 1 امتیاز
    سلام میخوام یه فروشگاه مجازی بسازم آیا جوملا این قابلیت رو داره. اگر آره از چه چیزی باید استفاده کنم
  23. 1 امتیاز
    سلام فرم ساز ار اس فرم نصب کردم و فرم خودمو طرای کردم فقط مشکلی که دارم اینه که میخوام کد رهگیری که توسط فرم ایجاد میشه به شماره ای که فرد در هنگام پر کردن فیلد شماره موبایل ارسال بشه من دو خط اول از کد وب سرویس پیامک ایرانیان رو که فکر میکنم باید تغییر بدم گزاشتم.نمیدونم مشکل کار کجاست که یا پیامک ارسال نمیشه یا حتما باید شماره تلفن دقیق وارد بشه نام متغیر شماره موبایل در فرم و متغیر کد رهگیری به شرح زیر: mobile Support $phone = '{mobile :value}'; $msg = '{Support :value}:کد رهگیری ثبت نام شما'; $msg = '{Support :value}:کد رهگیری ثبت نام شما';
  24. 1 امتیاز
    با سلام بنده روی اسکریپت et chat کارمی کنم ولیامروزه دیگه et chat داره از بین می ره چون همه بک آپ ها بیرون اومدن و من می خوام گرایششون بدم به سمت اسکریپت خام ات چت برای همین می خوام روی قالی خامش کیبرد مجازی قرار بدم من یه چیزایی می دونم ولی فک کنم یه سری گزینه باید بزارم توی head قالب و تو فایل های کلاس هم باید یه چیزی درست کنم و کدش رو قرار بدم لطفا کسی هست هم منو روشن تر بکنه یعنی روش صب کردن و کد هاشو بگه ممنون میشم با تشکر tonekaup
  25. 1 امتیاز
    سلام اینجا می تونید ویدئوهای آموزشی این افزونه رو مشاهده کنید http://guru.ijoomla.com/videos اینم انجمن پشتیبانی افزونه http://www.ijoomla.com/index.php?option=com_kunena&func=listcat&catid=74&Itemid=112
  26. 1 امتیاز
    با سلام بروز شد قانون شماره 6 یا حق
×
×
  • افزودن...