برترین های سایت
مطالب محبوب
در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 09/08/93 در پست ها
-
2 امتیاز
ایجاد فرم به صورت زیر همراه با درگاه
mahdi m و یک فرد دیگر برای رضاقاسمی امتیاز داد
پس باید برای این کار سفارش دهید. -
1 امتیازگروه جومینا برای عید فطر 3 افزونه ارزشمند را برای شما در نظر گرفته است که یکی از این افزونه های امروز صبح منتشر شد و در حال حاضر دومین افزونه را مشاهده مینمایید . حدود 6 ماه پیش برای جوملا 2.5.4 افزونه ای از طرف گروه جومینا منتشر شد به نام سیستم فروش فایل که این افزونه پس از جوملا 2.5.4 به دلیل تغییر ساختار کد نویسی در نسخه های بالاتر جوملا از کارآیی لازم برخوردار نبود لذا نگارش افزونه ای کامل و 100% کاربردی در دستور کار این گروه قرار گرفت که مهندس رامین انگوتی عضو تیم برنامه نویسی گروه جومینا و مدیر وب سایت rmjoomla.ir زحمت نگارش دوباره این افزونه را بر عهده گرفتند . کار این افزونه ایجاد امکان فروش انواع فایل در سیستم مدیریت محتوا جوملا است . افزونه ای بی نظر و کامل که البته نه مشابه این افزونه با این کارآیی ،بلکه افزونه ای بروشنی با کاربرد های خیلی کمتر در سایت های دیگر به فروش میرسد . لذا پیشنهاد میکنیم در صورتی که قصد فروش فایل در وب سایت خود را دارید این افزونه را از دست ندهید . سیستم فروش فایل متصل به درگاه های بانکی برای جوملا 2.5 این افزونه برای فروش فایل از طریق جوملا طراحی شده است، در این صفحه قابلیت های این سیستم به همراه راهنمای جامع افزونه برای کاربران محترم قرار میگیرد. امکانات و قابلیت های افزونه: اضافه کردن محصولات در دسته بندی های مختلف اضافه کردن تصویر، ضمیمه کردن فایل و توضیحات برای هر محصول متصل به درگاه های زرینپال و پی لاین برای پرداخت اطلاع رسانی به مدیر سایت و مشتری از طریق ایمیل اطلاع رسانی به مدیر و مشتری از طریق پیامک ضمیمه کردن فایل خریداری شده در ایمیل اطلاع رسانی به کاربر امکان دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت ایجاد لینک اعتباری برای دانلود فایل خریداری شده ( مثلا لینک دانلود فقط یک ساعت اعتبار خواهد داشت و بعد از آن کار نخواهد کرد ) امکان تنظیم مدت زمان اعتبار لینک های دانلود امکان تعیین مالیات برای فروش فایل ها امکان تنظیم متن پیامک ارسالی به مدیر و کاربر بصورت سفارشی امکان انتخاب درگاه های فعال (کاربر از بین درگاه های فعال یکی را برای پرداخت انتخاب میکند و از طریق آن درگاه، مبلغ را پرداخت می نماید ) ایجاد پنل کاربری جداگانه برای هرکاربر کاربران میتوانند فایل های خریداری شده خود را ببینند و در صورت نیاز دوباره فایل خریداری شده را دانلود کند امکان پیگیری خریدهای ناموفق از طریق پنل کاربری برای هر کاربر و سایر امکانات تکمیلی.... راهنمای پیکربندی افزونه: این افزونه تنها بر روی سرور قابل نصب میباشد و میباید بر روی سرور شما پلاگین Source Guardian توسط مدیر سرور نصب شده باشد که البته بر روی بیشتر سرور ها از قبل نصب است . نصب این پلاگین را در صورتی که نصب نباشد میباید از مدیر سرور خود بخوا هید و یا در صورتی که به ssh سرور دسترسی دارید تنها کافی است دستور زیر را تایپ نمایید /scripts/phpextensionmgr install SourceGuardian در قسمت مدیریت وقتی دکمه 'تنظیمات کلی' یا همان 'انتخاب ها' رو کلیک میکنیم پنجره ای باز می شود که در آن تنظیمات کلی افزونه انجام می شود و داری زبانه های مختلفی است که به ترتیب توضیح داده می شوند: عمومی: واحدارز: پیش فرض ریال است و شما فعلا امکان تغییر وجود ندارد. اعتبار لینک های دانلود: مشخص میکند لینک های دانلود ایجاد شده بعد از خرید فایل، چند دقیقه اعتبار داشته باشند (به دقیقه توجه داشته باشید!) چهار مورد بعدی در این زبانه، اندازه تثاویر در حالت های مختلف نمایش در سایت را نمایش می دهد که میتوانید از این قسمت تنظیم نمایید. اطلاع رسانی با ایمیل: ایمیل مدیر سایت: ایمیل های اطلاع رسانی به مدیر سایت، به این ایمیل ارسال خواهند شد. ایمیل ارسال: ایمیل های ارسالی به مشتری و مدیریت، از این ایمیل ارسال خواهند شد. ارسال فایل به مشتری: مشخص میکند که فایل را در ایمیل ارسالی به مشتری ضمیمه کند یا خیر فقط لینک دانلود را ارسال کند. ایمیل به شما: فعال کردن اطلاع رسانی ها به مدیریت از طریق ایمیل. ایمیل به خریدار: فعال کردن اطلاع رسانی ها به مشتری از طریق ایمیل. اطلاع رسانی با پیامک: انتخاب سامانه پیام کوتاه: انتخاب سامانه پیام کوتاه مورد استفاده برای ارسال پیامک. ارسال پیامک به شما: فعال کردن اطلاع رسانی ها به مدیریت از طریق پیامک. ارسال پیامک به مشتری: فعال کردن اطلاع رسانی ها به مشتری از طریق پیامک. تنظیمات پیامک: شماره موبایل مدیر: شماره مدیریت سایت برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی. ساختار پیام کوتاه به مدیر: ساختار متن پیام کوتاه به مدیر. ساختار پیام کوتاه به کاربر: ساختار متن پیام کوتاه به مشتری. ID: مشخص کننده شماره تراکنش USER: مشخص کننده نام خریدار نام کاربری: نام کاربری در پیامک ایرانیان. کلمه عبور: رمز پنل پیامک ایرانیان. شماره ارسال: خط اختصاصی و یا اشتراکی در پیامک ایرانیان. تنظیمات درگاه پرداخت: انتخاب درگاه های فعال: انتخاب درگاه هایی که موقع پرداخت برای کاربر فعال باشد. تنظیمات درگاه پی لاین کد Api پی لاین: کد Api پی لاین خود را دراین قسمت وارد کنید. آدرس سرویس پی لاین: این مورد را تغییر ندهید، در صورت تغییر آدرس وب سرویس پی لاین مورد استفاده قرار میگیرد. تنظیمات درگاه زرینپال کد دروازه پرداخت: کد دروازه پرداخت شما در سایت زرینپال. مجوزها: در این قسمت می توانید مجوزهای دسترسی به کامپوننت را تنظیم نمایید. دانلود کنید لطفا مشکلات مربوط به افزونه درهمین تاپیک پیگیری شود
-
1 امتیاز
مشکل در و خطا در پرداخت آنلاین بانک ملت
رضاقاسمی برای محمدحسین میری امتیاز داد
درود بر شما برادر کی گفته ایم که در این تاپیک بیاین سوال تون رو بپرسید ؟ اصلا j2store چه ربطی به کامپوننت رداخت بانک ملت داره ؟ دوستان دیدند مدام اسپم داده میشه تاپیک رو بستند. مشکلی که می تونید داشته باشه اینه که با یک افزونه شما تداخل ایجاد شده. زیرا افزونه برای خیلی ها بدرستی کار می کند. -
1 امتیاز
درخواست ماژول تب ساز دسته بندی ها
sasanbaneh برای magicgfx امتیاز داد
سلام ماژول تب ساز را پیوست نمودم استفاده نمایید mod_sptab_j2.5.2.zip -
1 امتیاز
درخواست ماژول تب ساز دسته بندی ها
sasanbaneh برای ghadirkiani امتیاز داد
سلام برای تب از ماژول sp tabs استفاده کنید شما میتونید در هر تب یک ماژول انتشار بدید -
1 امتیازبا سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربر عزیز متاسفانه من تازه این تاپیک رو دیدم ولی لطفا بفرماید چگونه حل شد؟
-
1 امتیازبرای تشکر از دکمه پسندیدم استفاده کنید و اسپم ندید.
-
1 امتیاز
کامپوننت پیگیری درخواست سفارش
atlasm برای gilangraphic امتیاز داد
ارافزونه سیستم کدرهگیری جومینا استفاده کنید -
1 امتیازسلام واسه سایت املاک یه کامپوننت خوب هست به اسم EstateAgent بگرد فارسیش رو هم پیدا میکنی بدرود...
-
1 امتیاز
اطلاعیه شماره 15 جومینا
svaezian برای Saeed_Shamsi امتیاز داد
[align=justify]درود بر شما با نام ايزد يکتا پانزدهمین اطلاعيه رسمي جومينا را به سمع شما ميرسانيم. [align=center]اگر امکان مطالعه ی کامل اطلاعیه را ندارید، حداقل مطالعه ی لینک های زیر الزامی است: روال جديد عضويت سطح بندی شده در جومينا ا بازگشایی انجمن توسعه ی افزونه های فارسی [/align] گروه جومينا با هدف ايجاد ارتباط متقابل با کاربران و بازديدکنندگان سايت و همچنين معرفي مديريت محتوا جوملا به عنوان يک سيستم مديريت محتوا فوق العاده قوي به عموم مردم و دريافت بازخوردها و نظرات بازديدکنندگان سايت و انجمن جومينا و استفاده از اين نظرات در راستاي بهبود و توسعه جوملا در پنجمين دوره نمايشگاه رسانه های دیجیتال شرکت نمود. با توجه به استقبال خوبی که از سوی دوست داران جوملا از غرفه ی جومینا صورت گرفت مسئولیت ما در قبال دوستان دو چندان شد به خصوص بخش قابل توجهی از کاربران جومینا که خود را از شهرستان ها به تهران رساندند مدیران جومینا را بهت زده کرد که جای تشکر فراوان از همه ی کاربران و دوستان همراه دارد. اما در 3 روز ابتدايي نمايشگاه بسياري از کاربران در مورد نحوه عضويت در جومینا گلايه داشتند که نهايتا قرار شد همايشي با مضمون بررسی و تصمیم گیری موارد درخواستی کاربران تشکيل گردد و خود اين عزيزان به جاي ما در مورد مواردي که گلايه دارند تصميم گيري نمايند. در همين راستا بيش از 50 نفر از کاربران در همايش مذکور حضور یافته و به بحث و تبادل نظر پرداختند که خلاصه خروجي اين جلسه را در ادامه ميخوانيد: همايش بازديدکنندگان جوملا بحث هايی در اين همايش عنوان و تصمیمات زیر اتخاذ شد: 1- تمرکز ترجمه و بهینه سازی افزونه ها بيشتر روی نسخه جوملا 1.5 باشد و در کنار آن افزونه هاي ضروري براي جوملا 1.7 نیز در نظر گرفته شود. 2- با توجه به اينکه در آن زمان افزونه هاي بانکي کاملا انحصاري بود شرکت کنندگان درخواست داشتند اولويت تيم برنامه نويسي افزونه ی جومينا بر طراحی و انتشار افزونه هاي بانکي قرار گيرد لذا از آن تاريخ تا بحال تمام توان جومینا صرف برنامه نويسي و انتشار اين نوع افزونه ها شده است و انتشار تعداد زيادي افزونه بانکي در مدت زماني کوتاه ثمره ی همين تصميم بود. 3- انتشار آموزش نحوه استفاده از افزونه ها به صورت مدون صورت گیرد که به عنوان یکی از ارکان اصلی برای سطح بندی اعضا از سوی مدیران مد نظر قرار گرفته است. 4- نحوه عضويت و تداوم عضو گيري در جومينا تغيير نمايد که يکي از مهمترين نکات مطرح شده در اين همايش بوده است . در همين رابطه قوانين جديدي براي عضويت وضع شد که به پيشنهاد و تصويب خود بازديدکنندگان بوده است. روال جديد عضويت سطح بندی شده در جومينا در گذشته عضویت در جومينا بسته بود و تنها با شرایط خاصی برخی موفق به عضویت می شدند اما بر اساس تصميمي که در همايش گرفته شد عضويت به طور کل در جومينا باز می شود منتها اعضا داراي سطح بندي خواهند بود . در همين رابطه اعضا سايت در 3 سطح اول، دوم و سوم قرار خواهند گرفت. هر عضو ميتواند با تلاش خود از سطح اول به دوم و نهايتا به سوم ارتقاء یابد، ضمن اینکه در ارتقاء سطوح کاربری عامل انسانی کمترین نقش را خواهد داشت و تغییر سطوح بیشتر بر مبنای سنجش عملکرد کاربر و سیستم امتیازی توسط کامپوننت طراحی شده صورت خواهد گرفت که معیارهای سنجش نیز به شرح زیر می باشد: روال عضويت : تمامي افزونه هايي که در حال حاضر عمومي هستند عمومي خواهند ماند بدين معنا که براي دانلود آن نياز به عضويت نیست. سطح یکم: تمامي کاربران ميتوانند در سايت اقدام به ثبت نام نمايند با ثبت نام و فعالیت کاربر ميتواند اقدام به کسب امتياز نمايد، به عنوان مثال به ازاي هر روز بازديد از سايت 10 امتياز کسب می کند، البته حداکثر سقف امتياز دريافتي براي عضو در اين مرحله 299 امتياز است. حال آنکه برای رسیدن به سطح یک کاربر نیازمند اخذ 300 امتیاز خواهد بود، بنا بر این کاربر ميتواند اط طریق سیستم ارسال درخوست ها براي مدير سطح يک درخواست دريافت افزونه جهت ترجمه ارسال کند. با ارسال، ترجمه و تاييد توسط مدير اعضا سطح يک، وي موفق به کسب 300 امتياز ميگردد و وارد دسته کاربران سطح يکم خواهد شد. در اين سطح عضو جديد به افزونه هايي که براي اين سطح در نظر گرفته شده است دسترسي خواهد يافت و خواهد توانست آن ها را دانلود و استفاده نمايد . نکته مهم در اين رابطه آن است که عضو تازه وارد ديگر هيچ گاه از اين سطح اخراج نخواهد شد و همواره عضو سطح يک خواهد ماند منتها براي دانلود افزونه هاي مربوط به اين سطح ميبايد حداقل 300 امتياز داشته باشد. از این رو همانگونه که محرک هايي براي دريافت امتياز در نظر گرفته شده محرک هايي نيز براي کسر امتياز وجود دارد تا کاربر در حالت سکون نمانده و تلاش خود را کاهش ندهد بنا بر این به عنوان مثال در ازاي هر روزي که عضو از سايت بازديد نميکند 10 امتياز از وي کسر مي گردد . سقف امتياز دريافتي در اين سطح 599 امتياز است. وظایف اعضای سطح یک: معرفی پی در پی افزونه و آموزش های کاربردی در انجمن توسعه ی افزونه های فارسی جهت ترجمه. سطح دوم: پس از ورود کاربر به سطح يک، 2 راه براي ارتقا سطح عضويت به سطح دوم وجود دارد. کابر ميتواند به مدير سطح يک جهت انتخاب و پيگيري ترجمه از متقاضيان سطح يک عضويت کمک کند (که البته این روش محدود بوده و تابع نظر مدیر سطح یک می باشد) و يا ميتواند درخوست ترجمه ی آموزش کند، پس از ارسال درخوست ترجمه ی آموزش، ترجمه و تائید آن توسط مدیر سطح دو، کاربر موفق به کسب امتياز 600 شده و وارد سطح دوم ميگردد و وي خواهد توانست بر مبنای سیستم امتیازی و فعالیت در سایت تا 999 امتياز کسب کند. البته کاربر می بایست به محرک های کاهش امتیاز توجه داشته باشد و همواره با تداوم فعالیت امتیاز خود را بالای 600 حفظ کند. مزیت ورود به سطح دوم استفاده از افزونه های بهتری است که دانلود آن تنها برای اعضای 600 امتیازی مقدور است. وظایف اعضای سطح دو: 1- معرفی پی در پی افزونه و آموزش های کاربردی در انجمن توسعه ی افزونه های فارسی جهت ترجمه. 2- ارائه ی کمک و راهنمایی به اعضای سطح یک برای ارتقاع به سطح دو. سطح سوم: براي ورود به سطح سوم، کاربر باید درخواستی را ارسال کند، بنا برا این درخواست مدير اين سطح وظيفه خواهد داشت تا متقاضي را به اعضا فعلي سطح سوم معرفي نمايد و اعضا سطح سوم در يک نظر سنجي عضويت کاربر را در سطح سوم تاييد و يا رد ميکنند. مدير سطح سوم موظف است کاربر متقاضي را به اعضا سطح سوم معرفي و در قبول عضويت وي توسط ساير اعضا کوشش نمايد. با تاييد عضويت عضو در سطح سوم وي همواره در اين سطح باقي خواهد ماند منتها براي استفاده از امکانات تدارک ديده شده براي سطح سوم ميبايد امتیاز خود را حداقل بالای 1000 حفظ نماید. مزیت های سطح سوم: 1- برای اعضايي که به عضويت سطح سوم دست میابند صفحه اي در سايت ايجاد ميگردد که به معرفي عضو سطح سوم ميپردازد و تبليغات عضو سطح سوم در رابطه با طراحي سايت در سايت نمايش داده خواهد شد و اين عضو بعنوان طراح سايت و همچنين متخصص جوملا به ساير بازديدکنندگان معرفي خواهد شد. 2- استفاده رايگان از بسياري از محصولات فروشگاه و همچنين تخفيف 35 درصدي براي برخي از افزونه هاي فروشگاه خواهد بود. وظایف اعضای سطح سه: 1- از وظايف عضو سطح سوم تحقيق و کمک به افرادي خواهد بود که از سطح دوم متقاضي عضويت در سطح سوم هستند چرا که خود وي نيز بايد به عضويت عضو تازه وارد راي دهد همانگونه که قبلا به وي توسط ساير اعضا سطح سوم راي داده شده است. 2- معرفی پی در پی افزونه و آموزش های کاربردی در انجمن توسعه ی افزونه های فارسی جهت ترجمه. اين نحوه عضويت توسط حداقل 50 نفر بررسي و تصويب شده است . در همين راستا تمامي زير ساخت هاي لازم تدارک ديده شده است که همزمان با عيد مبارک غدير اجرايي خواهد شد. در همين رابطه قوانين مفصل تری منتشر خواهد شد . بازگشایی انجمن توسعه ی افزونه های فارسی: اگر سری به صفحه ی اصلی انجمن جومینا بزنید متوجه ی رخداد تغییرات وسیع در انجمن توسعه ی افزونه های فارسی خواهید شد. با تغییر روال عضویت در جومینا و لزوم خوراک دهی برای متقاضیان عضویت، این انجمن تغییرات وسیعی داشته است که به تفصیل به اطلاع کاربران می رسد. انجمن توسعه ی افزونه های فارسی متشکل از 5 انجمن است که با مراجعه به آن به مضمون هر یک از انجمن ها پی خواهید برد. مضمون کلی انجمنهای مذکور حول محور معرفی افزونه و آموزش برای ترجمه است که البته با نظم و تفکیک موثری همراه خواهد بود. برای مثال برای معرفی افزونه و آموزش قوانین ویژه ای در نظر گرفته شده که به حرکت موثر انجمن کمک شایانی خواهد کرد. ضمن اینکه تاپیک های درج شده در این انجمن هیچگاه بدون مدیریت ساکن نخواهد بود و از زمان معرفی افزونه یا آموزش تا پایان کار ترجمه ی آن همیشه در حال تغییر لیبل است. برای مثال در بدو درج تاپیک معرفی افزونه و آموزش ، مضمون تاپیک توسط مدیر مربوطه چک و لیبل مربوطه همچون: [در حال تست] برای مواقعی که افزونه در دست تست است. [تست شده - با ارزش] برای مواقعی که افزونه تست شده و با ارزش هست. [تست شده - فاقد ارزش] برای مواقعی که افزونه تست شده و فاقد ارزش ترجمه هست. [تست شده - عادی] برای مواقعی که افزونه تست شده اما عادی است. [در حال ترجمه - با ارزش] برای مواقعی که افزونه در دست ترجمه است و با ارزش هست. [در حال ترجمه - عادی] برای مواقعی که افزونه در دست ترجمه است اما عادی است. [ترجمه شده - عادی] برای مواقعی که افزونه ترجمه شده اما عادی هست. [ترجمه شده - با ارزش] برای مواقعی که افزونه ترجمه شده و با ارزش هم هست. بر روی عنوان تاپیک درج می شود تا کاربر براحتی قادر به شناسایی کیفی افرونه گردد. بنظر می رسد این کار موجب سطح بندی کیفی و نظم انجمن و در نهایت توسعه ی افزونه های فارسی به نحوی مطلوب گردد. با این توصیف از تمامی کاربران فعال جومنیا درخواست می شود با مراجعه و فعالیت در انجمن مذکور ضمن مطالعه و رعایت قوانین اختصاصی انجمن به توسعه ی افزونه های فارسی جوملا کمک کنند. فراموش نشود راز توسعه ی روز افزون جوملا، هماهنگی و همراهی بی چشم داشت دوست داران متن باز بوده است و همیاری در راستای توسعه ی جوملا موجبات افرایش سطح سواد و قدرت طراحان را پدید خواهد آورد. انجمن های سطح بندی شده یکی دیگر از تغییرات صورت گرفته در انجمن جومنیا، ایجاد انجمن های سطح بندی شده در حوزه های امنیت، افزونه، کدهای جوملا و وب هست که کاربران عادی جومینا قادر به دیدن آنها نیستند! متغیرهایی همچون تعداد پست ها، امتیاز و در برخی موارد سطح سواد کاربران و در نهایت تائید سرپرست کل انجمن عامل هایی هستند که موجب قرار گرفتن کاربران در سطوح مختلف می شود. کابران با توجه سطح کاربری خود می توانند از مطالب درج شده در این انجمن ها استفاده نموده و یا مطالب خود را جهت استفاده ی دیگران به اشتراک بگذارند. ضمنا انتشار موضوع در انجمن های دارای سطح بندی نیازمند تائید مدیران بخش مربوطه می باشد. تیم مدیریت جومينا[/align]